O szkoleniu
Odkryj, w jaki sposób możesz wykorzystać analizę danych, aby zwiększyć sprzedaż w swojej firmie!
Poprzez udział w szkoleniu, zdobędziesz praktyczne umiejętności poruszania się po narzędziu Google Analytics 4 oraz nauczysz się skutecznego wykorzystywania raportów i danych zawartych w nim. Dzięki temu poznasz kluczowe zasady, które pomogą Ci skutecznie wykorzystać analizę danych do rozwoju Twojej firmy.
Nauczysz się:
- Konfiguracji i implementacji GA4
- Zasad analityki i atrybucji danych
- Implementacji GA4 przez Google Tag Manager
- Tworzenia i praktycznego wykorzystania raportów
- Możliwości narzędzia BigQuery
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Studenci
- Osoby chcące rozpocząć i rozwijać swoją karierę w marketingu
- Managerowie ds. marketingu
- Specjaliści ds. performance marketingu
- Specjaliści ds. content marketingu
Program szkolenia
Szkolenie podstawowe:
- Wprowadzenie do analityki internetowej
– Historia Google Analytics
– Czy istnieje konkurencja dla Google Analytics?
– Co możesz zyskać dzięki analityce internetowej?
– Jak GA4 zmieniło podejście do mierzenia danych?
– Najważniejsze definicje w analityce (sesja, użytkownik, odsłona…) - Zrozumienie danych
– Czym są zdarzenia?
– Przykładowe cele (w wymiarze mikro i makro)
– Strumienie danych
– Omówienie różnych rodzajów atrybucji danych - Konfiguracja GA4
– Utworzenie konta GA4
– Konfigurowanie najważniejszych ustawień GA4
– Umieszczenie kodów na stronie docelowej
– Sprawdzenie poprawności implementacji
– Omówienie interfejsu GA4
Szkolenie zaawansowane:
- Integracja ekosystemu Google
– W jakim celu łączymy GA4 z innymi usługami Google?
– Implementacja GA4 przez Google Tag Manager
– Integracja z Google Merchant Center
– Łączenie GA4 z kontem Google Ads
– Omówienie możliwości narzędzia BigQuery - Raporty i eksploracje
– Różnice między raportami a Eksplorowaniem
– Konfiguracja raportów ogólnych
– Przykładowe raporty szczegółowe - Rozwinięcie wybranych zagadnień
– Dedykowana sekcja Q&A
Czas trwania
Szkolenie podstawowe: 3 godziny
Szkolenie zaawansowane: 5 godzin
Szkolenie podstawowe + zaawansowane: 8 godzin (2 dni po 4 godziny)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 600 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 800 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sales Intelligence
- Ulica i nr: Jodłowa 1/3
- Kod pocztowy: 81-526
- Miejscowość: Gdynia
- Numer NIP: 7010360301