O szkoleniu
Praca w hotelu wiąże się z wieloma wyzwaniami, którym pracownicy służby pięter muszą sprostać. Sztuka rozmowy z gośćmi czy umiejętność zachowania się w sytuacjach szczególnych to tylko nieliczne z umiejętności, którym trzeba stawiać czoła. Odpowiednio przygotowany personel jest wizytówką hotelu, do którego goście będą wracać ze względu na wspaniałą atmosferę.
Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy, w szczególności:
- poznanie nowych metod i technik pracy
- doskonalenie kultury obsługi
- kształtowanie postawy etyczno-moralnej
- opanowanie sztuki rozmowy z gościem
- doskonalenie umiejętności zachowania się w sytuacjach szczególnych
- zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych, w tym bhp i p. poż.
Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników służb pięter w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy.
Program szkolenia
- Organizacja i technika pracy służby pięter
- Podstawowe role i obowiązki służby pięter
- Psychologiczne aspekty obsługi gości
- Etyka w zawodzie
- Podstawy prawne dotyczące pracy w służbie pięter w zakładzie hotelarskim
Czas trwania
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
- Ulica i nr: Kiepury 30
- Kod pocztowy: 86-105
- Miejscowość: Świecie
- Numer NIP: 5591658804