O szkoleniu
Praca w hotelu wiąże się z wieloma wyzwaniami, którym pracownicy służby pięter muszą sprostać. Sztuka rozmowy z gośćmi czy umiejętność zachowania się w sytuacjach szczególnych to tylko nieliczne z umiejętności, którym trzeba stawiać czoła. Odpowiednio przygotowany personel jest wizytówką hotelu, do którego goście będą wracać ze względu na wspaniałą atmosferę.
Uczestnictwo w dynamicznym szkoleniu dla służby pięter, pomoże doskonalić umiejętności obsługi klienta, zarządzania czasem oraz skuteczności rozwiązywania problemów. Szkolenie zapewnia zdobycie niezbędnej wiedzy potrzebnej do obsługi klienta.
Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników służb pięter w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy.
Program szkolenia
- Organizacja i technika pracy służby pięter
- Podstawowe role i obowiązki służby pięter
- Psychologiczne aspekty obsługi gości
- Etyka w zawodzie
- Podstawy prawne dotyczące pracy w służbie pięter w zakładzie hotelarskim
Czas trwania
Dzień I - 8:00-14:00
Dzień II - 8:00-14:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Świecie
woj. kujawsko-pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
- Ulica i nr: Kiepury 30
- Kod pocztowy: 86-105
- Miejscowość: Świecie
- Numer NIP: 5591658804