O szkoleniu
Z nami nauczysz się sprawnego zarządzania budżetem reklamowym, co pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze i jednocześnie uzyskać lepsze rezultaty reklamowe. Dodatkowo, zdobędziesz umiejętności tworzenia kampanii w Google Ads, które są w stanie przekształcić przypadkowych odwiedzających w lojalnych klientów. W obszarze marketingu online, który stale się rozwija, nasze szkolenia są regularnie aktualizowane, co gwarantuje Ci przewagę nad konkurencją.
- Dowiesz się, czym jest Google Ads oraz zyskasz pełne zrozumienie kluczowych metryk i terminologii związanej z reklamą online.
- Poznasz różnorodne rodzaje kampanii Google i opanujesz sztukę planowania i uruchamiania ich.
- Zdobędziesz umiejętność precyzyjnego wyboru słów kluczowych i dokładnego targetowania.
- Zgłębisz zaawansowane strategie i techniki prowadzenia kampanii Google.
- Opanujesz sztukę optymalizacji kampanii.
- Nauczysz się analizować dane i podejmować decyzje na ich podstawie.
- Pozyskasz wiedzę na temat integracji z innymi platformami i narzędziami.
- Zrozumiesz, jak optymalizować budżet i koszty.
- Nauczysz się dostosowywać strategie do zmieniającego się środowiska reklamowego.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Studenci
- Osoby chcące rozpocząć i rozwijać swoją karierę w performance marketingu
- Managerowie ds. marketingu
- Specjaliści ds. content marketingu
Program szkolenia
Szkolenie podstawowe:
- Zrozumienie platformy Google Ads
– Historia i ewolucja kampanii reklamowych w Google
– Ogólna koncepcja marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej
– Zrozumienie intencji użytkowników
– Znaczenie mobilności w kampaniach Google
– Wprowadzenie do aukcji reklamowych Google
– Przegląd interfejsu Google ADS -
Kluczowe metryki i terminologia w reklamie online
– Kluczowe metryki i terminologia w reklamie online: CTR, konwersje, ROAS, Quality Score, ROI, KPI itp. -
Rodzaje kampanii Google
– Kampanie w sieci wyszukiwania
– Kampanie Google Shopping
– Kampanie w sieci Display
– Kampanie wideo (YouTube) -
Planowanie i uruchomienie kampanii
-
Słowa kluczowe i targetowanie
Szkolenie zaawansowane:
-
Narzędzia i zasoby
– Wprowadzenie do narzędzi wspierających optymalizację kampanii -
Zaawansowane strategie i techniki w kampaniach Google
– Jak działa licytacja w Google Ads
– Strategie licytacji: maksymalizacja kliknięć, ROAS, cele CPA -
Optymalizacja kampanii
– Dostosowywanie budżetu do sezonowych trendów
– Wykorzystanie prognoz i narzędzi planowania w Google Ads -
Analiza zaawansowana i podejmowanie decyzji opartych na danych
– Odczytywanie danych w Google ADS oraz Google Analytics -
Integracja z innymi platformami i narzędziam
– Google Merchant Center
– Google Ads Editor
– Google Keyword Planner
– Google Trends
– Google Analytics
– Google Tag Manager -
Optymalizacja budżetu i kosztów
– Alokacja budżetu w zależności od celów kampanii
– Dzienny vs. całościowy budżet: zalety i wady -
Dostosowywanie strategii
– A/B testowanie reklam
Czas trwania
Szkolenie podstawowe: 4 godziny
Szkolenie zaawansowane: 5 godzin
Szkolenie podstawowe + zaawansowane: 8 godzin (szkolenie dwudniowe)
Szkolenie prowadzone w grupie max. 10-osobowej.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 600 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 800 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sales Intelligence
- Ulica i nr: Jodłowa 1/3
- Kod pocztowy: 81-526
- Miejscowość: Gdynia
- Numer NIP: 7010360301