Szkolenie z Google Ads

O szkoleniu

Z nami nauczysz się sprawnego zarządzania budżetem reklamowym, co pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze i jednocześnie uzyskać lepsze rezultaty reklamowe. Dodatkowo, zdobędziesz umiejętności tworzenia kampanii w Google Ads, które są w stanie przekształcić przypadkowych odwiedzających w lojalnych klientów. W obszarze marketingu online, który stale się rozwija, nasze szkolenia są regularnie aktualizowane, co gwarantuje Ci przewagę nad konkurencją.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dowiesz się, czym jest Google Ads oraz zyskasz pełne zrozumienie kluczowych metryk i terminologii związanej z reklamą online.
  • Poznasz różnorodne rodzaje kampanii Google i opanujesz sztukę planowania i uruchamiania ich.
  • Zdobędziesz umiejętność precyzyjnego wyboru słów kluczowych i dokładnego targetowania.
  • Zgłębisz zaawansowane strategie i techniki prowadzenia kampanii Google.
  • Opanujesz sztukę optymalizacji kampanii.
  • Nauczysz się analizować dane i podejmować decyzje na ich podstawie.
  • Pozyskasz wiedzę na temat integracji z innymi platformami i narzędziami.
  • Zrozumiesz, jak optymalizować budżet i koszty.
  • Nauczysz się dostosowywać strategie do zmieniającego się środowiska reklamowego.
Kto powinien wziąć udział?
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm
  • Studenci
  • Osoby chcące rozpocząć i rozwijać swoją karierę w performance marketingu
  • Managerowie ds. marketingu
  • Specjaliści ds. content marketingu

Program szkolenia

Szkolenie podstawowe:

  • Zrozumienie platformy Google Ads
    – Historia i ewolucja kampanii reklamowych w Google
    – Ogólna koncepcja marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej
    – Zrozumienie intencji użytkowników
    – Znaczenie mobilności w kampaniach Google
    – Wprowadzenie do aukcji reklamowych Google
    – Przegląd interfejsu Google ADS
  • Kluczowe metryki i terminologia w reklamie online
    – Kluczowe metryki i terminologia w reklamie online: CTR, konwersje, ROAS, Quality Score, ROI, KPI itp.

  • Rodzaje kampanii Google
    – Kampanie w sieci wyszukiwania
    – Kampanie Google Shopping
    – Kampanie w sieci Display
    – Kampanie wideo (YouTube)

  • Planowanie i uruchomienie kampanii

  • Słowa kluczowe i targetowanie

     

Szkolenie zaawansowane:

  • Narzędzia i zasoby
    – Wprowadzenie do narzędzi wspierających optymalizację kampanii

  • Zaawansowane strategie i techniki w kampaniach Google
    – Jak działa licytacja w Google Ads
    – Strategie licytacji: maksymalizacja kliknięć, ROAS, cele CPA

  • Optymalizacja kampanii
    – Dostosowywanie budżetu do sezonowych trendów
    – Wykorzystanie prognoz i narzędzi planowania w Google Ads

  • Analiza zaawansowana i podejmowanie decyzji opartych na danych
    –  Odczytywanie danych w Google ADS oraz Google Analytics

  • Integracja z innymi platformami i narzędziam
    – Google Merchant Center
    – Google Ads Editor
    – Google Keyword Planner
    – Google Trends
    – Google Analytics
    – Google Tag Manager

  • Optymalizacja budżetu i kosztów
    – Alokacja budżetu w zależności od celów kampanii
    – Dzienny vs. całościowy budżet: zalety i wady

  • Dostosowywanie strategii

    – A/B testowanie reklam

Czas trwania

Szkolenie podstawowe: 4 godziny
Szkolenie zaawansowane: 5 godzin
Szkolenie podstawowe + zaawansowane: 8 godzin (szkolenie dwudniowe)

 

Szkolenie prowadzone w grupie max. 10-osobowej.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko online

Rejestracja

Pakiet podstawowy
540
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 600 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
Pakiet zaawansowany
720
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 800 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
Pakiet kompleks
Pakiet podstawowy + zaawansowany
1 035
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Sales Intelligence
  • Ulica i nr: Jodłowa 1/3
  • Kod pocztowy: 81-526
  • Miejscowość: Gdynia
  • Numer NIP: 7010360301

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sales Intelligence
81-526 Gdynia, Polska Jodłowa 1/3

Organizator

Sales Intelligence
81-526 Gdynia, Polska
Jodłowa 1/3
woj. pomorskie
Sales Intelligence jest dynamicznie rozwijającą się agencją e-commerce, specjalizującą się w czterech kluczowych obszarach: technologicznym, wizerunkowym, sprzedażowym i szkoleniowym. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania digitalowe, które pomagają...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!