O szkoleniu
- zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami AI, dostępnymi indywidualnie,
- przećwiczenie praktycznego wykorzystania tych narzędzi w typowych zadaniach pracownika pionu administracyjnego,
- zrozumienie potencjalnych zagrożeń i technik minimalizacji ryzyka związanego z AI.
Podniesienie kompetencji w zakresie:
korzystania z indywidualnych narzędzi AI w celu usprawnienia swojej pracy,
zachowania przy tym obowiązujących zasad.
- Główni księgowi,
- Pracownicy działów księgowości,
- Dyrektorzy finansowi,
- Prezesi i Właściciele firm.
Program szkolenia
I. Sesja techniczna - podłączamy się do AI (1 godz.):
- Zakładanie kont w serwisach AI.
- Udostępnianie rozmów z AI.
II. Sesja szkoleniowa:
1. Teoria: Wprowadzenie do AI.
- Czy sztuczna inteligencja myśli?
- Szanse i ryzyka związane z korzystaniem z AI.
- Zasady bezpiecznego wykorzystania AI.
2. Praktyka: część warsztatowa.
- Poznajemy zasady korzystania z Chat GPT, Gemini, Copilot i Perplexity.
- Techniki efektywnego promptowania – czyli jak pisać komendy, aby otrzymać wartościowe rezultaty.
- Bazy gotowych komend.
- Przykłady wykorzystania AI w pracy pionu administracyjnego.
- Praca własna uczestników nad zadaniami pod kierunkiem trenera, m.in.:
AI jako doradca. Np. trudny klient / przełożony / podwładny.
Przygotowywanie pism, raportów i materiałów.
Jak poprosić o podwyżkę?
Opracowanie tekstu ze źródłami.
Pisanie prostym językiem tak, aby otrzymać oczekiwane rezultaty bez urzędniczego i korporacyjnego żargonu. Korekty pism i e-maili.
Inteligentna wyszukiwarka.
Analiza i streszczenie raportów i dokumentów.
Tłumaczenie z AI.
Tworzenie grafiki.
Pomoc w sprawach prawnych.
Pomoc w innych trudnych lub czasochłonnych zadaniach – na podstawie potrzeb przedstawionych przez uczestników szkolenia w ankiecie przedszkoleniowej.
Zadanie własne
Omówienie ciekawych wyników uzyskanych przez uczestników szkolenia – na bieżąco w trakcie sesji warsztatowej.
3. Podsumowanie i dyskusja.
- Przykłady narzędzi płatnych.
- Dyskusja: które narzędzia mogą usprawnić pracę w poszczególnych obszarach?
- Czy potrzebujemy formalnych polityk korzystania z AI określonych przez pracodawcę?
Czas trwania
9.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
