Sztuczna inteligencja (AI) w codziennej pracy działów biurowych, handlowych i administracyjnych w firmach prywatnych, urzędach i instytucjach publicznych.

O szkoleniu

Sztuczna inteligencja (AI) wkroczyła do naszego życia. Z narzędzi AI może dziś korzystać każdy. Zarówno pracownik administracyjny, jak i interesant czy klient. AI otworzyła nowe możliwości usprawnienia swojej pracy.

Jednocześnie AI wywołuje także nowe zagrożenia. Z dostępnych narzędzi trzeba korzystać świadomie i bezpiecznie.  

AI nie zastąpi ludzi pracujących w pionach administracyjnych. Jednak niektórzy pracownicy mogą zostać zastąpieni innymi. Tak było, gdy wprowadzano komputery. Potem internet i wyszukiwarki, specjalistyczne oprogramowanie. Kto nie opanował ich na poziomie wymaganym na danym stanowisku pracy - odpadał. Kto opanował wcześniej od innych - zyskiwał przewagę.

Zrozumienie i właściwe wykorzystanie narzędzi AI jest kluczem do poprawy efektywności i jakości swojej pracy zawodowej.

Najważniejszy pierwszy krok.

Aby zacząć korzystać regularnie z AI trzeba zrobić samodzielnie kilka kroków. To jak z chodzeniem.

Dlatego najpierw trener pomoże założyć bezpłatne konta w kilku serwisach – jeżeli jeszcze ich nie masz.

Następnie przedstawi trochę użytecznej teorii i zasad korzystania z AI.

 A potem będziecie wspólnie ćwiczyć i eksperymentować.

 Gdy poczujesz, jak to działa, bez problemu zaczniesz używać tych narzędzi samodzielnie.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest:

  • zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami AI, dostępnymi indywidualnie,
  • przećwiczenie praktycznego wykorzystania tych narzędzi w typowych zadaniach pracownika pionu administracyjnego,
  • zrozumienie potencjalnych zagrożeń i technik minimalizacji ryzyka związanego z AI.

 

Korzyści dla uczestników:

Podniesienie kompetencji w zakresie:

korzystania z indywidualnych narzędzi AI w celu usprawnienia swojej pracy,

zachowania przy tym obowiązujących zasad. 

Kto powinien wziąć udział?
  • działy biurowe,
  • działy handlowe
  • działy administracyjnych w firmach prywatnych, urzędach i instytucjach publicznych

Program szkolenia

I. Sesja techniczna - podłączamy się do AI (1 godz.):

  • Zakładanie kont w serwisach AI.
  • Udostępnianie rozmów z AI.


II. Sesja szkoleniowa:

1. Teoria: Wprowadzenie do AI.

  • Czy sztuczna inteligencja myśli?
  • Szanse i ryzyka związane z korzystaniem z AI.
  • Zasady bezpiecznego wykorzystania AI.


2. Praktyka: część warsztatowa.

  • Poznajemy zasady korzystania z Chat GPT, Gemini, Copilot i Perplexity.
  • Techniki efektywnego promptowania – czyli jak pisać komendy, aby otrzymać wartościowe rezultaty.
  • Bazy gotowych komend.
  • Przykłady wykorzystania AI w pracy pionu administracyjnego.
  • Praca własna uczestników nad zadaniami pod kierunkiem trenera, m.in.: 

          AI jako doradca. Np. trudny klient / przełożony / podwładny.

          Przygotowywanie pism, raportów i materiałów.

          Jak poprosić o podwyżkę?

          Opracowanie tekstu ze źródłami.

          Pisanie prostym językiem tak, aby otrzymać oczekiwane rezultaty bez urzędniczego i korporacyjnego żargonu. Korekty pism i e-maili.

          Inteligentna wyszukiwarka.

          Analiza i streszczenie raportów i dokumentów.

          Tłumaczenie z AI.

          Tworzenie grafiki.

          Pomoc w sprawach prawnych.

          Pomoc w innych trudnych lub czasochłonnych zadaniach – na podstawie potrzeb przedstawionych przez uczestników szkolenia w ankiecie przedszkoleniowej.

          Zadanie własne

          Omówienie ciekawych wyników uzyskanych przez uczestników szkolenia – na bieżąco w trakcie sesji warsztatowej.


3. Podsumowanie i dyskusja.

  • Przykłady narzędzi płatnych.
  • Dyskusja: które narzędzia mogą usprawnić pracę w poszczególnych obszarach?
  • Czy potrzebujemy formalnych polityk korzystania z AI określonych przez pracodawcę? 

Czas trwania

9.00 - 15.00  

Forma zajęć

Prelegenci

Ekspert, praktyk w dziedzinie AI 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rejestracja

Cena 1
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
  • W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
  • Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
  • Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
  • Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
  • Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
  • Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
  • Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  • Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
  • Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!