O szkoleniu
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami i możliwościami sztucznej inteligencji (AI) w kontekście księgowości.
Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie korzystać z narzędzi AI, jak komunikować się z chatbotami oraz jak zapewnić bezpieczeństwo danych.
Szkolenie ma na celu zwiększenie produktywności i efektywności pracy księgowych poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii.
Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie podstawowych pojęć związanych z AI i jej zastosowaniem w księgowości.
Umiejętność korzystania z narzędzi AI do automatyzacji rutynowych zadań księgowych.
Poznanie zagrożeń związanych z AI i sposobów na zapewnienie bezpieczeństwa danych.
Zwiększenie produktywności dzięki zastosowaniu AI.
Praktyczne umiejętności tworzenia efektywnych promptów i komunikacji z chatbotami.
- Główni księgowi,
- Pracownicy działów księgowości,
- Dyrektorzy finansowi,
- Prezesi,
- Właściciele firm.
Program szkolenia
Program szkolenia
1. Czym jest cyfrowy mózg, co to jest AI i jakie stwarza możliwości?
- Definicja sztucznej inteligencji
- Przegląd możliwości wykorzystania AI w księgowości
2. Znaczenie prostoty w komunikacji z narzędziami sztucznej inteligencji
- Jak skutecznie komunikować się z AI
- Przykłady prostych i złożonych komend
3. W jakich zadaniach pomoże Ci sztuczna inteligencja?
- Automatyzacja rutynowych zadań księgowych
- Przykłady zastosowań AI w codziennej pracy
4. Bezpieczeństwo naszych danych we współpracy z AI
- Ochrona danych osobowych i finansowych
- Najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa
5. Jak komunikować się z narzędziami sztucznej inteligencji?
- Praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji z chatbotami
- Przykłady efektywnych promptów
6. Omówienie struktur komend: rola, problem, pytanie, rozwiązanie.
- Struktura efektywnych komend
- Praktyczne ćwiczenia
Wykorzystanie AI do odpisania na maila do klienta
Wykorzystanie AI do przygotowania podsumowania / notatki ze spotkania
Wykorzystanie AI do sporządzenia analizy danych i przedstawienia ich klientowi
7. Jak tworzyć dobre polecenia i komendy (prompty). Budowanie zapytań w czatbotach. Modele językowe chatGPT, Claude, Bard
- Tworzenie skutecznych promptów
- Przegląd różnych modeli językowych
8. Jak wypracować większą produktywność dzięki wdrożonym nawykom.
- Nawyki zwiększające produktywność
- Praktyczne wskazówki
9. Poprawa produktywności dzięki AI
- Narzędzia AI wspierające produktywność
- Przykłady praktycznych zastosowań:
- wykorzystanie AI do napisania maila z odpowiedzią na zapytanie dotyczące możliwości rozliczeń podatków
- wykorzystanie AI do analizy przepisów podatkowych
- jak system księgowy poprawia produktywność dzięki wykorzystaniu AI.
10. Zagrożenia jakie niesie za sobą korzystanie z narzędzie czata GPT i innych rozwiązań
- Potencjalne ryzyka związane z AI
- Jak unikać błędów i nadużyć.
Czas trwania
10.00 - 15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto: mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
- W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
- Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
- Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
- Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
- Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
- Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
- Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
- Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
- Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator