Sztuka podejmowania decyzji

O szkoleniu

Czy kiedykolwiek patrzyłeś na proces podejmowania decyzji przez pryzmat poszczególnych etapów? Mogę się założyć, że w większości odpowiedź będzie brzmiała: NIE. A szkoda, bo podejmowanie decyzji to SZTUKA. Tak, jeśli świadomie zarządzamy tym procesem, rośnie zdecydowanie szansa, że decyzja będzie trafna. Albo inaczej, ryzyko porażki zdecydowanie mniejsze. Jak dołożymy do tego jeszcze znajomość swoich predyspozycji do podejmowania decyzji, to prawdopodobieństwo podjęcia dobrej decyzji wzrasta jeszcze bardziej.
Czy to szkolenie to recepta na osiągnięcie sukcesu? Nie wiem ? Ale jak się nie przekonasz i nie sprawdzisz tej wiedzy w prawdziwym biznesie, nigdy się nie dowiesz…

To szkolenie ma wyjątkową formułę. Oprócz części wykładowej, będziesz miał okazję sprawdzić swoje predyspozycje jako osoba decyzyjna (także lider), a przede wszystkim podzielę się z Tobą prawdziwymi sytuacjami biznesowymi, skutkami decyzji, które zostały podjęte. Będziesz mógł także sprawdzić się jako osoba decyzyjna i mając określone biznesowe informacje, zdecydować, jaką Ty podjąłbyś decyzję.

Dlaczego warto wziąć udział?

Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. Z jakimi problemami menedżer mierzy się każdego dnia? 
  2. Jaki jest główny cel przedsiębiorstwa, o którym czasami menedżerowie niższego szczebla zapominają?
  3. Co oznacza podejmowanie decyzji i co to jest stan decyzyjny?
  4. Plusy i minusy decyzji jednoosobowych vs grupowych
  5. Jakie są etapy podejmowania decyzji?
  6. Jakie predyspozycje powinien posiadać menedżer podejmujący decyzje w organizacji? 
  7. Jakie techniki kreatywne mogą pomóc w podjęciu decyzji?
  8. Poznasz konkretne sytuacje biznesowe oraz decyzje jakie zostały podjęte
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo skierowane jest szkolenie?

  • Dla osób, które podejmują decyzje biznesowe w organizacji
  • Młodych menedżerów, którzy zaczynają zarządzać biznesem
  • Dla tych, którzy chcą przygotować się do roli menedżera
  • Dla wszystkich, którzy prowadzą swoje firmy, albo pracują w korporacjach i myślą o rozwijaniu swoich kompetencji

Program szkolenia

MODUŁ I.  PODEJMOWANIE DECYZJI - PRZYGOTOWANIE

  • Z jakimi problemami menedżer mierzy się każdego dnia? 
  • Jaki jest główny cel przedsiębiorstwa, o którym czasami menedżerowie niższego szczebla zapominają?
  • Co oznacza podejmowanie decyzji i co to jest stan decyzyjny?
  • Plusy i minusy decyzji jednoosobowych vs grupowych

MODUŁ II. ETAPY PODEJMOWANIA DECYZJI

  • Zdefiniowanie problemu
  • Określenie celu
  • Zbadanie wariantów decyzji
  • Przewidywanie i analiza konsekwencji działań
  • Wybór wariantu optymalnego

MODUŁ III. PREDYSPOZYCJE DO PODEJMOWANIA DECYZJI 

  • Dobór osób do zespołu decyzyjnego - kwestionariusz ról zespołowych, syndrom Apollo
  • Odporność na stres 
  • Predyspozycje do podejmowania decyzji - test
  • Jakim jesteś typem lidera - test
  • Strategiczne myślenie
  • Skuteczne motywowanie

MODUŁ IV. WYKORZYSTANIE TECHNIK KREATYWNYCH W PODEJMOWANIU DECYZJI

  • 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  • 5Xdlaczego

MODUŁ VI. PRAKTYKA - WYBRANE PRZYKŁADY BIZNESOWE

  • Strategie lidera - przykłady
  • Strategie walki head to head - przykłady
  • Strategie challengera - przykłady
  • Wprowadzenie na rynek nowych produktów - przykłady
  • Rozszerzanie marki - przykłady
  • Decyzje menedżera w czasach wyjątkowych - przykłady

Czas trwania

I dzień: 09:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Prelegenci

WOJCIECH SZYMCZAK

Trener i konsultant zarządzania z ponad 15-letnią praktyką, coach ICC. Prowadzi zajęcia dla firm biznesowych, agencji rządowych, urzędów administracji centralnej, organizacji pozarządowych. Prowadził też wiele szkoleń dla organizacji polonijnych z Australii, Danii, Kanady, Litwy, Niemiec, Szwecji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii.

Politolog, absolwent Instytutu Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Specjalizuje się w szkoleniach i działaniach rozwojowych dla pracowników i menedżerów w zmianie.

 

Pracował przy fuzjach międzynarodowych korporacji, gdzie realizował autorskie programy z przywództwa, motywowania i delegowania, planowania i zarządzania zadaniami, budowania poczucia własnej wartości oraz jako specjalność – savoir-vivre.

Uczestniczył jako ekspert (prowadzący zajęcia) w programie kształcenia Policji w ramach przygotowań do EURO. Prowadzi zajęcia z rozwoju kompetencji menedżerskich (m. in. komunikacji, zarządzania w zmianie, kierowania zespołem, motywowania, delegowania), przywództwa, wystąpień publicznych oraz etykiety biznesu połączonej z elementami protokołu dyplomatycznego i aspektów międzykulturowości.

 

W szkoleniach dotyczących sprzedaży i negocjacji wykorzystuje własne doświadczenie handlowe i wieloletnią praktykę sprzedażową. Posiada wyjątkowe doświadczenie w szkoleniach Train The Trainer (ponad 1700 godzin zajęć): opiekun modułu projektowanie w Szkole Trenerów MATRIK, autor programów z gier, ćwiczeń i case study oraz zastosowań narzędzi coachingowych. Prowadził kursy trenerskie, metodyk nauczania ludzi dorosłych, asesor w procesie certyfikacji trenerów. Doświadczenie zawodowe – W latach 1990 – 1993 zdobył doświadczenie w Biurze Prasowym Rządu Urzędu Rady Ministrów. Następnie (1992 – 1998) działalność kupiecka: zarządzanie i kierowanie firmami, prowadzenie grup sprzedażowych, sprzedaż bezpośrednia, prowadzenie negocjacji handlowych. Kształci innych trenerów w Szkole Trenerów MATRIK. Autor książek i publikacji dla trenerów.

 

Doświadczenia doradcze i szkoleniowe:

  • tworzenie misji i wizji organizacji
  • budowanie strategii sprzedażowych dla grup dystrybutorów i grup sprzedawców
  • konsultant i prowadzący wdrożenie w system oceny 360 stopni
  • wdrożenie w firmie ubezpieczeniowej jako konsultant-trener standardu rozmowy rozliczeniowej i koncepcji przywództwa zrównoważonego (versality lidership)
  • prowadzenie warsztatów z budowania strategii, budowania misji i wizji
  • doradca i asesor w międzynarodowym procesie certyfikacji trenerów zarządzania EDEXEL
  • prowadzący warsztat i konsultant z działań operacyjnych recepcji i funkcjonowania sekretariatu
  • konsultant w zakresie budowania wizerunku organizacji w tym doboru strojów dla sekretarzy i asystentek
  • prowadzenie cyklu szkoleń podnoszący kompetencje komunikacyjne
  • prowadzący zajęcia z innowacyjności
  • moderator i facylitator w sesjach strategicznych dla firm i organizacji
  • prowadzący i wdrażający metodę Action Learning jako SET-Advisor w organizacjach



Certyfikaty zawodowe:

  • Conterterrorism Training Group – Idcident Mamagement; wydany przez rząd USA –1992
  • Miedzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania – Stowarzyszenie KiTZ Matrik – 2001
  • ACTION LEARNING SET Advisor - 2004
  • International Coach ICC - 2006
  • International Advisor/Assessor Certifikate – Stowarzyszenie KiTZ Matrik – 2008
  • EXTENDED DISK® - Certyfication Training - 2008
  • First Certificate in Organizational Development Consulting - 2011


Członkostwo w stowarzyszeniach i organizacjach:

  • Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK (w latach 2002 – 2008 i 2011 – 2012 Wiceprezes)
  • Członek International Coaching Community.

 

Prowadził szkolenia między innymi dla:


KLIENCI INSTYTUCJONALNI:

  • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Gospodarki
  • Krajowa Szkoła Administracji Publicznej (prowadzenie przedmiotu pt. Ścieżki rozwojowe urzędnika)
  • Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych
  • Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
  • ARMIR
  • PFRON
  • NFZ
  • ZUS
  • NBP
  • Urząd Marszałkowski w Łodzi

KLIENCI BIZNESOWI:

  • PZU S.A.
  • Orlen S.A.
  • PKP Informatyka
  • Claas Polska
  • Wodociągi S.A. (Śląsk)
  • Polpharma S.A.
  • Stowarzyszenie PRom
  • Energobud Leszno
  • Giełda Granitu
  • Grupa Azoty S.A.
  • PKO S.A.
  • Bank BPH
  • ZHP poza granicami Kraju (USA, Kandada)

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Szkolenie w siedzibie Klienta
za grupę do 12 os.
6 870
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
    https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!