O szkoleniu
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2 chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych. Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam najbardziej zależy.
Do osób, które:
-chcą poprawić jakość swoich wystąpień
-chcą tworzyć łatwe i przystępne w odbiorze prezentacje
-chcą przełamać blokadę i strach przed wystąpieniami publicznymi
Program szkolenia
1. Autoprezentacja w wersji online
- Dlaczego nawyki prezentacyjne ze „świata stacjonarnego” nie są skuteczne w Online?
- „Opakowanie” w Online ma większe znaczenie niż stacjonarnie
- Percepcja ceny i ważności produktów i idei w kontekście autoprezentacji
- Autoprezentacja jako kluczowy element skuteczności emocjonalnej prezentacji
- Awatar – cyfrowy obraz rzeczywistego człowieka
- Tło, perspektywa, światło, kadr
- Komunikacja niewerbalna
- Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. Jak o nie zadbać w prezentacji online?
- Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji online
- Deklaracja kompetencji
- Inscenizacja kompetencji
- Rekwizyty kompetencji
- Narzędzia aktywizujące uczestników online
- Tajniki osób zajmujących się zawodowo pracą z kamerą
2. Techniki chunkingu – „Less is More” w prezentacji i PPT
- Budowanie struktury przekazu
- Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
- Efekt pierwszeństwa i świeżości
- Efekt inności i efekt interferencji
- Efekt partycypacji i efekt synergii
- Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
- Tworzenie efektywnej prezentacji w PPT
- Zasady umieszczania grafik i zdjęć w prezentacji.
- Zasada dwóch czcionek i trzech kolorów.
- Używanie dźwięku i wideo w prezentacji.
- Świadome dobieranie wskaźników.
- Najczęstsze błędy podczas przygotowywania prezentacji.
3. W Online można więcej! – techniki skupiania uwagi i angażowani uczestników
- Dodatkowe narzędzia i techniki angażowania uczestników
- Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Quizlet
- Generator liczb, kolorów, imion
- Przerzucanie inicjatywy na grupę poprzez instancję nieformalnego lidera
- Wirtualny spacer i metafora jako metody zaproszenia uczestników do interakcji.
- Techniki skupiania uwagi
- Poczucie humoru
- Charyzma
- Głęboka analiza
- Metafora
- Storytelling
- Materiały wideo
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w wystąpieniach online.
- Brak reakcji (wyłączona kamera, mikrofon)
- Zalew pytań vs. brak pytań vs. pytania tzw. „do czapy ???? ”
- Reagowanie na problemy techniczne
4. Techniki pracy ze stresem i budowania pewności przekazu
- Techniki obniżania stresu doraźnego
- Kotryzol, norepinerfyna, dopamina i DHEA, czyli koktajl chemiczny wywołujący i hamujący reakcję stresową.
- Jak działa układ limbiczny
- Czym jest reakcja stresowa
- Jakie są skutki stresu na poziomie umysłu
- Metody błyskawicznego obniżania stresu.
- Jak w 3 minuty zmniejszyć wydzielanie kortyzolu nawet o 60%
- Oddechy przeponowe
- Pozycje mocy
- Kotwiczenie pozytywnych stanów umysłu
- Techniki wizualizacji obniżającej stres
- Przygotowanie do spotkania online
5. Metaprogramy
- Pięć podstawowych metaprogramów
- Dopasowanie prezentacji do typu odbiorców
- Umiejętność budowania więzi z odbiorcami
- Prezentacja jako pierwszy etap procesu sprzedaży
6. Prezentacje i feedback
- Prezentacje uczestników.
- Trójpoziomowa informacja zwrotna
7. Stworzenie skryptu vs. potęga checklisty
- Uniwersalne zasady, których chcemy przestrzegać podczas wystąpień online
Czas trwania
10.04.2025 10:00-14:00
11.04.2025 10:00-14:00
Forma zajęć
Prelegenci
Piotr Cielecki - W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami wiodących spółek i menadżerami średniego oraz wyższego szczebla. Certyfikowany coach ICC i psycholog. Autor nowatorskich rozwiązań oraz innowacyjnych programów treningowych łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, skutecznej komunikacji oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy. Przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach businessowych. Ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych, zarządzania wizerunkiem, świadomego budowania relacji, technik komunikacji oraz prezentacji. Zapalony miłośnik sportów ekstremalnych. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Dürr Poland, Danone, czy Vantage Development.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 300 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Gamma
- Ulica i nr: Farysa 64
- Kod pocztowy: 01-971
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
