Techniki sprzedaży i komunikacji z Klientem

O szkoleniu

Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie sposobów prowadzenia rozmów,
Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych
Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów.
Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz
opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu - zrozumiesz potrzeby Klientów

Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Dlaczego warto wziąć udział?

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe: 
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji. 


Program szkolenia

Moduł I: Podstawy skutecznej sprzedaży i komunikacji z Klientem
Style komunikacyjne – jak je rozpoznawać i dostosowywać komunikację?
Bariery komunikacyjne i sposoby ich przełamywania
Aktywne słuchanie i parafrazowanie w praktyce
Komunikacja werbalna i niewerbalna – spójność przekazu
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Typy klienta

Moduł II Rozpoznawanie potrzeb i budowanie relacji
Techniki zadawania pytań otwartych i zamkniętych
Sondowanie potrzeb klienta
Budowanie zaufania i relacji w procesie sprzedaży

Moduł III Techniki sprzedaży
Kluczowe etapy procesu sprzedaży
Techniki prezentacji oferty handlowej
Typowe obiekcje klientów – jak na nie reagować?
Techniki zamykania sprzedaży

Moduł IV Podsumowanie i ewaluacja szkolenia

Czas trwania

Szkolenie 1 dniowe

09:00 - 17:00 - szkolenie stacjonarne

Prelegenci

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad  20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Nasze szkolenia prowadzone są w 80% w formie warsztatowej, cieszy się ona dużą popularnością, ponieważ umożliwia interaktywne podejście do nauki. 

Cechy charakterystyczne warsztatów to:

  • interaktywność
  • praktyczne ćwiczenia
  • dyskusje
  • rozwiązywanie problemów
  • elastyczność

Skuteczność naszej kadry nie zależy wyłącznie od wiedzy merytorycznej, ale również od posiadanych umiejętności interpersonalnych i pedagogicznych. Nasza kadra trenerska ma wysoko rozwinięte kompetencje, min. :

  • umiejętność angażowania grupy – uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału, dzielenia się swoimi doświadczeniami i współpracy w grupach,
  • komunikatywność - nacisk kładziony jest na ćwiczenia, symulacje oraz case studies, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy,
  • zdolność do adaptacji - otwarte debaty i wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami umożliwiają głębsze zrozumienie tematu,
  • rozwój relacji z uczestnikami - trener musi być elastyczny, dostosowując tempo i metody pracy do poziomu i oczekiwań grupy,
  • zarządzanie dynamiką grupy - budowanie zaufania i otwartej komunikacji ułatwia uczestnikom zadawanie pytań i dzielenie się swoimi obawami.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Conrad Comfort

Kraków

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
Za osobę
790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o., wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
  6. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  7. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG Sp.z o.o. do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
  8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Sp.z o.o. w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Powiśle 2
  • Kod pocztowy: 43-430
  • Miejscowość: Skoczów
  • Numer NIP: 5482753596

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska Powiśle 2

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska
Powiśle 2
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG: 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągn...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!