O szkoleniu
Szkolenia interpersonalne poświęcone technikom wywierania wpływu to praktyczne warsztaty, dzięki którym możesz skuteczniej wpływać na to, co dzieje się wokół Ciebie, co myślą ludzie i w jaki sposób działają. Organizowane przez nas szkolenia z kompetencji miękkich, perswazji i obrony przed manipulacją trenują umiejętności, bez których trudno sprawnie działać i odnosić sukcesy w dzisiejszym świecie. Sztuka argumentacji, perswazji i wywierania wpływu wymaga znajomości wyspecjalizowanej wiedzy, której dostarczyć może jedynie profesjonalne i dobrze zaprojektowane szkolenie – umiejętności miękkie warto doskonalić pod okiem fachowców, bo tylko eksperci potrafią biegle poruszać się w dziedzinach tak subtelnych i pełnych niuansów, jak psychologia, komunikacja interpersonalna, wywieranie wpływu społecznego czy perswazja.
Otwarte szkolenia z umiejętność miękkich „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” organizujemy jako stacjonarne kursy prowadzone w naszej warszawskiej siedzibie oraz nowoczesne szkolenia z komunikacji interpersonalnej online. Prezentowane szkolenie z komunikacji interpersonalnej, perswazji i obrony przed manipulacją rekomendujemy wszystkim, którzy pragną zwiększyć swoją skuteczność i moc oddziaływania na innych ludzi, nauczyć się argumentowania, negocjowania i przekonywania innych do własnych racji. Kurs interpersonalny „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” doskonale sprawdzi się jako element programu rozwojowego pracowników zatrudnionych w działach sprzedaży, reklamy, obsługi klienta czy reklamacji. Polecamy go również każdej osobie, która chce lepiej odnajdywać się w zawiłościach relacji międzyludzkich współczesnego świata i chce wzmocnić swoją odporność na manipulację poprzez wszechstronny trening interpersonalny. Szkolenie „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” to spora doza praktycznej wiedzy, z której nauczymy Cię skutecznie i dobrze korzystać, a w toku zajęć przetestujesz swoje nowe zdolności w wielu dopasowanych do Twoich potrzeb ćwiczeniach.
Nie zwlekaj i jak najszybciej zatroszcz się o swoje bezpieczeństwo i poziom efektywności osobistej. Już teraz zapisz się na nasze certyfikowane szkolenia – zdolności interpersonalne i siłę swojej perswazji możesz doskonalić, wybierając stacjonarne szkolenie lub komfortowy i niewymagający fatygi kurs online. Zapraszamy!
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Jakie korzyści oferują szkolenia interpersonalne z perswazji i technik wywierania wpływu?
Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenia z kompetencji miękkich, komunikacji i perswazji koncentrują się na prezentacji najużyteczniejszej w codziennym funkcjonowaniu wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii. Poznawanie tajników teorii i nowych koncepcji analizujących relacje społeczne i mechanizmy wpływu społecznego odbywa się na naszych kursach poprzez praktyczne szkolenie – umiejętności miękkie ćwiczymy w życiowych sytuacjach, analizujemy case studies zaczerpnięte z doświadczeń Kursantów oraz pomagamy im rozwiązać realnie istniejące problemy. Otwarte szkolenia z umiejętności miękkich przesycamy przykładami i wzbogacamy długą listą tzw. dobrych praktyk przydatnych w różnych sferach życia, w których potrzebne bywają zdolności perswazji, negocjacji i wywierania wpływu. Prezentowane szkolenia z komunikacji interpersonalnej to jedne z najbardziej uniwersalnych projektów szkoleniowych przygotowanych przez naszą firmę – szkolenie z komunikacji interpersonalnej poświęcone perswazji, technikom wywierania wpływu i kształtowaniu odporności na manipulacje to kurs, który przyda się każdemu, bez względu na wiek, profesję i kwalifikacje.
Otwarty kurs interpersonalny poświęcony perswazji pozwoli Ci zdobyć ekspercką wiedzę o:
- zasadach etycznego wywierania wpływu i perswazji;
- sposobach budowania zaufania i sympatii, m.in. przy pomocy technik odzwierciedlania i prowadzenia;
- własnych zasobach wspierających i ograniczających w odniesieniu do perswazji;
- prawach, zasadach i technikach wywierania wpływu (m.in. prawo niedostępności, dowodu społecznego itp.);
- komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie perswazji;
- zasadach kodowania wiadomości perswazyjnych (hipnotyczne wzory językowe, predykaty, typy komunikacyjne wg DISC);
- metodach przeciwdziałania manipulacji.
Otwarte szkolenie „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” to podbudowany fachową i sprawdzoną wiedzą trening interpersonalny. Szkolenie wprowadza Kursantów w tajniki wiedzy społecznej i psychologicznej o ludziach, ich motywacji i pobudkach do działania oraz narzędziach sprawnej i perswazyjnej komunikacji.
Szkolenie poświęcone technikom wywierania wpływu umożliwi Ci rozwój użytecznych umiejętności:
- doboru odpowiednich do sytuacji i osoby technik perswazyjnych;
- używania właściwych do założonych celów struktur językowych;
- obrony przed manipulacją ze strony otoczenia;
- efektywnego argumentowania;
- budowania atmosfery zaufania;
- wyznaczania celów i priorytetów.
Kurs „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” koncentruje się na praktycznych aspektach szkolenia. Zdolności interpersonalne trenujemy w działaniu, w sytuacjach zaczerpniętych z doświadczenia Kursantów.
Kurs z perswazji i obrony przed manipulacją pogłębi Twoje społeczne kompetencje związane z:
- perswazją i wywieraniem wpływu w komunikacji ustnej i pisemnej;
- zorientowaniem na cele;
- negocjacjami;
- sprzedażą, obsługą klienta, reklamacjami.
Prezentowane szkolenie przygotowuje do skuteczniejszego realizowania zadań zawodowych i celów w życiu prywatnym oraz pomaga opierać się szkodliwej manipulacji stosowanej przez otoczenie.
- Menedżerowie, kierownicy.
- Osoby pracujące w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień muszą negocjować z klientami warunki współpracy.
- Osoby pracujące na stanowiskach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem.
- Osoby narażone na manipulacje i perswazje ze strony otoczenia.
- Osoby nastawione na rozwój własnych umiejętności.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Rozpoczęcie szkolenia. Zdefiniowanie celów kursu i weryfikacja potrzeb Kursantów rozpoczynających trening interpersonalny – szkolenie z perswazji i technik wywierania wpływu.
Moduł I. Techniki wywierania wpływu. Wprowadzenie do tematu perswazji
- Różnica między perswazją a manipulacją.
- Etyka w perswazji, czyli jak komunikować się z uważnością na interes rozmówcy.
- Wpływanie a osobiste interesy, czyli kiedy warto szukać pomostu porozumienia.
- Intencja w komunikacji perswazyjnej.
- Szacunek a podnoszenie wartości rozmówcy.
- Skutki manipulacji, czyli bilans zysków i strat – mechanizmy reaktancji.
Moduł II. Techniki wywierania wpływu. Planowanie działania
- Sześć zasad perswazji R. Cialdiniego.
- Określanie własnych celów w perswazji.
- Określanie strefy wpływu.
- Znaczenie asertywności i przekonań w realizacji perswazji.
- Wnioski z przeszłości – błędy, które stają się lekcjami.
- Dopasowanie kodów perswazyjnych do nadawcy – model DISC w praktyce perswazyjnej.
- Wykorzystanie modelu OBT – myślenie ukierunkowane na cel.
- Własny styl perswazji (budowanie własnej marki a konformizm).
- Perswazja z klasą, technika ingracjacji, „wilk w owczej skórze” czy incydentalne podobieństwo?
Moduł III. Techniki wywierania wpływu. Prawa perswazji
- Prawa perswazji (prawo kontrastu, prawo sympatii, prawo wzajemności, prawo autorytetu, prawo niedostępności, prawo dowodu społecznego, prawo konsekwencji, prawo aureoli).
- Neutralizacja manipulacji takich jak: atak personalny, huśtawka emocjonalna, wzbudzanie poczucia winy, przeszkadzanie, siła autorytetu, społeczny dowód słuszności, zasada wzajemności, niedostępność, zaangażowanie, niska piłka, utopione koszty, zatrzaśnięte drzwi, optyk z Brooklynu, pozorne ustępstwo, dobry i zły glina, dokręcanie śruby, pusty portfel, stopa w drzwiach, efekt trzeciej osoby, świadek interakcji, wpływu mniejszości, technika granfalonu, imię manipulowanego, uświadamianie hipokryzji i in.
Zakończenie zajęć. Podsumowanie kluczowych zagadnień. Zdalny kurs „Techniki wywierania wpływu oraz obrony przed manipulacjami” kończy się utworzeniem indywidualnych planów działania przez Uczestników szkolenia. Zdolności interpersonalne zdobyte w czasie zajęć Kursanci będą mogli w razie potrzeby udokumentować certyfikatem wystawianym przez naszą firmę szkoleniową.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
Praktyk biznesu. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych.
Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Techniki efektywnych negocjacji.
- Etapy i techniki sprzedaży.
- Standardy wizyty handlowej.
- Obsługa klienta.
- Rozwój kompetencji menedżerskich.
- Wsparcie rozwoju.
- Windykacje handlowe.
KWALIFIKACJE:
- Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach.
- Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bol-stada, a także Hermanna Müller-Walbrodt.
- Certyfikacja trenerska Dale Carnegie Training, Learn Coaching i LENA (WiFi Austria).
- Posiada certyfikat DiSC Everything.
- Jest mediatorem sądowym.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 565 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910