Testowanie odporności cyfrowej w zgodnie z wymaganiami KNF, Rozporządzenia DORA w Banku Spółdzielczym

O szkoleniu

Uczestnicy zapoznają się z wymaganiami KNF oraz Rozporządzenia DORA dotyczącymi opracowania i wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania w oparciu o Plany Ciągłości Działania i Plany Awaryjne. Szkolenie pozwoli na poznanie zasad i dobrych praktyk w obszarze utrzymania ciągłości działania Banku (procesów krytycznych). Szkolenie obejmuje także część warsztatową.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane dla wszystkich zainteresowanych. 

Program szkolenia

1. Wymagania KNF w obszarze zarządzania ciągłością działania
2. Wymagania Rozporządzenia DORA
3. Dobre praktyki zarządzania ciągłością działania (ISO 22301)
4. Zasady opracowania Planów Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych
5. Cykl zarządzania ciągłością działania Ustanowienie systemu
6. Odpowiedzialności
7. Analiza wpływu zdarzenia na biznes (BIA) – zasady identyfikacji procesów
8. Czas RTO (Recovery Time Objective) i czas RPO (Recovery Point Objective)
9. Wzorcowy spis treści Planów Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych
10. Testowanie Planów Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych
11. Omówienie najczęstszych błędów popełnianych w ramach utrzymania systemu ciągłości działania w banku
12. Przygotowanie raportu z testów Planu Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych dla Zarządu i Rady Nadzorczej

Czas trwania

12.30-15.30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy Clickmeeting. Nie ma potrzeby instalowania żadnego dedykowanego programu, link otwiera się w przeglądarce.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
  • Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
  • Kod pocztowy: 01-248
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7582118133

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Rozwoju Finansów
01-248 Warszawa, Polska
Jana Kazimierza 16
woj. mazowieckie
Centrum Rozwoju Finansów powstało w odpowiedzi na potrzeby szkoleniowe najważniejszych sektorów gospodarki, wynikające z nieustannych zmian i interpretacji przepisów prawa, rachunkowości, podatków, a także szeroko pojętych finansów. Nasz zespół tw...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!