Warsztaty Zakupów Operacyjnych

O szkoleniu

Warsztaty Zakupów Operacyjnych (Purchasing Process Operations) koncentrują się na operacyjnej części związanej z zaopatrzeniem w firmie. Główny nacisk zostanie położony na tematykę związaną z bieżącą, codzienną współpracą z dostawcami, nadzorowaniem przepływu materiałowego od dostawcy do momentu przyjęcia do magazynu oraz z obsługą tego procesu pod względem procesowym, proceduralnym i dokumentacyjnym. Zagadnienia i aspekty operacyjne w działach zakupowych będą przedstawione w taki sposób, aby uczestnik warsztatów mógł wynieść teoretyczną i praktyczną wiedzę w tym zakresie, a także wybrać aspekty kluczowe dla swojej firmy do wdrożeń lub usprawnień.

CELE SZKOLENIA:

  • Określenie zakresu przebiegu informacji w firmie, niezbędnego dla prawidłowego zdefiniowania potrzeb zakupowych
  • Zrozumienie roli planowania i jego wpływu na poprawność realizowanych zakupów
  • Umiejętność pracy z narzędziami wspomagającymi klasyfikację materiałów – Analiza ABC oraz XYZ
  • Zrozumienie metodologii pracy w systemie klasy MRP II
  • Umiejętność modelowania procesu zakupów operacyjnych
  • Określenie granic zakresu obowiązków w zakupach operacyjnych
Kto powinien wziąć udział?

Jest to szkolenie dedykowane zakupom operacyjnym i podstawom takich zakupów. Dla osób stawiających pierwsze kroki w zakupach operacyjnych lub tych, którzy o zakupach operacyjnych, codziennych  chcą wiedzieć więcej, chcą usystematyzować swoją wiedzę na temat tychże zakupów oraz ich relacji z otoczeniem (wejście/wyjście), tak aby działały poprawnie.

Nie jest to szkolenie dla kupców strategicznych (Sourcing), czy doświadczonych kupców.

Program szkolenia

SESJE:

  • Prawidłowe planowanie i jego wpływ na generowanie zapotrzebowania zakupu
  • Elementy składowe procesu zakupów operacyjnych
  • Składanie zamówień, akceptacja, kontrola – jak nie dopuścić do przerostu biurokracji
  • Praca w systemie MRP , w tym kontrola komunikatów wyjątku
  • Nadzór nad zmianami zamówienia zakupu, dostawami, reklamacjami oraz obiegiem dokumentów potwierdzającym zakończenie zamówienia
  • Działania eskalacyjne w procesie zakupu
  • Podstawowe wskaźniki kontroli zakupów operacyjnych
  • Zarządzanie zapasami i odpowiedzialność za stany magazynowe
  • Analiza ABC i interpretacja wyników
  • Analiza XYZ i jej wpływ na realizację zakupów

Czas trwania

2 dni po 8 godzin

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 150
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za płatność 6 tygodni przed szkoleniem
1 850
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
60-614 Poznań
ul. Śląska 2a
woj. wielkopolskie
MPM Productivity Management Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie i szkoleniach z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania produkcją i logistyką w procesie tworzenia wartości dodanej. Firma istnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
60-614 Poznań ul. Śląska 2a
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!