Warsztaty Zakupów Strategicznych

O szkoleniu

Warsztaty Zakupów Strategicznych (Strategic Procurement Management) obejmują najważniejsze zagadnienia zarządzania strategiczną częścią zakupów. Koncentrują się na definiowaniu strategii działania zakupów, analizie rynku dostawców oraz strategii działania dla kupowanych produktów i grup materiałowych. Szczegółowo omawiają zasady doboru i weryfikacji dostawców, w tym audyty dostawców i analizę ryzyka, potrzebę i kryteria okresowej oceny dostawców, a także definiują niezbędne procesy, dokumenty czy narzędzia pomocne w realizacji zadań zakupów strategicznych.

CELE SZKOLENIA:

  • Zrozumienie zakresu działań zakupów strategicznych i podziału odpowiedzialności
  • Określenie obiektywnych kryteriów selekcji i  wyboru dostawcy oraz zakresu okresowej oceny dostawcy
  • Zdefiniowanie prawidłowego procesu ofertowego oraz kryteriów wyboru ofert
  • Zaprojektowanie narzędzi do wyboru dostawców strategicznych bądź krytycznych dla procesu
  • Umiejętność określania kryteriów audytu
  • Zdefiniowanie niezbędnych zapisów kontraktowych oraz załączników do umowy
Kto powinien wziąć udział?

Kupcy strategiczni oraz osoby z działu sourcingu, czy Supplier Quality Assurance. Osoby z doświadczeniem w zakupach, chcące pogłębić swoją wiedzę, jak również Ci którzy od podstaw chcą zbudować swoją wiedzę w aspekcie strategicznych zakupów.

Program szkolenia

  • Poszukiwania dostawców / Budowanie bazy dostawców
  • Analiza środowiska biznesowego – 5 sił Portera
  • Macierz Kraljica – definiowanie strategii działania dla kupowanych produktów
  • Zapytania ofertowe (RFI, RFQ). Analiza ofert i ich podsumowanie
  • Wstępna ocena Dostawcy (Wywiadownia gospodarcza, plik wstępnej oceny, wstępny audyt)
  • Analiza ryzyka wyboru dostawcy
  • Audyt właściwy, audyty sprawdzające – zakres audytu
  • Wybór dostawcy strategicznego / krytycznego dla procesu – Narzędzie klasyfikacyjne: Supplier Ranking Tool
  • Jakie procesy zakupowe powinny być pod nadzorem Zakupów?
  • Ocena dostawcy – kryteria oceny, wyniki, konsekwencje ocen. Tworzenie Supplier Rating System. Zarządzanie relacjami z dostawcami
  • Negocjacje z dostawcami – zakres i uprawnienia zakupów w tym zakresie
  • Zapisy kontraktów (zabezpieczenia należności, kary umowne, gwarancja wykonania umowy). Prawa i obowiązki stron w zakresie transportu, zdefiniowanie przedmiotu umowy
  • Załączniki do umowy
  • Supplier Quality Assurance , nadzór nad reklamacjami i procesami działań korygujących

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
płatność 6 tyg. przed terminem
2 200
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: MPM Productivity Management Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Śląska 2a
  • Kod pocztowy: 60-614
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7792011571

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
60-614 Poznań, Polska
ul. Śląska 2a
woj. wielkopolskie
MPM Productivity Management Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie i szkoleniach z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania produkcją i logistyką w procesie tworzenia wartości dodanej. Firma istnie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!