O szkoleniu
Celem naszego szkolenia jest przekazanie uczestnikowi, pod okiem najlepszych ekspertów i trenerów,
rzetelnej, teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej w codziennej pracy.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
Program szkolenia
Rodzaje różnice kursowych
-różnice kursowe transakcyjne
-różnice kursowe magazyn walut
-mechanizm przeszacowania walut dla potrzeb bilansowych
Magazyn walut
-ustawienie krok po kroku
-kolumna o rodzaju kursu
-kiedy jaki kurs zastosować
Rozliczenia i rozrachunki
-przyczyny różnic
-naprawa błędów w rozliczeniach i rozrachunkach
-czyszczenie preliminarza płatności
-czyszczenie rozrachunków
Raporty
- raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald
- raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunki/płatności
Import wyciągów bankowych
- metody zwiększenia efektywności automatycznego odczytywania danych
- metody zwiększenia efektywności rozliczeń i odpowiedniego kwalifikowania transakcji
- korzystanie z listy rozliczeń
Automatyzacje
- jakie procesy można zrobotyzować
- chat GPT w czym może pomóc w księgowości.
Pytania i odpowiedzi.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
