O szkoleniu
Szkolenie o wyrobach medycznych to praktyczne omówienie przepisów, aktualnych tendencji rynkowych, praktycznych problemów branżowych z perspektywy produkcji, dystrybucji i marketingu wyrobów medycznych.
Uczestnicy dowiedzą się o najważniejszych informacjach dotyczących wyrobów medycznych oraz wspólnie z prowadzącym będą dyskutować na tematy wywołujące wątpliwości.
Uczestnicy zyskają wiedzę o regulacjach związanych z wyrobami medycznymi oraz będą mogli przeanalizować zagadnienia budzące najwięcej wątpliwości (m.in. aspekty dotyczące produkcji, dystrybucji czy marketingu omawiane w unijnych wytycznych MDCG, dylematy „dystrybutor czy importer”, stosowanie przepisów przejściowych do tzw. „legacy devices”, marketingowe wątpliwości „reklama czy edukacja/informacja”).
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób na co dzień działających na rynku wyrobów medycznych, przede wszystkim: producentów, dystrybutorów i importerów oraz osób zajmujących się marketingiem.
Program szkolenia
Część I – PRODUKCJA
- Kluczowe definicje. Produkty z pogranicza. Wyrób czy nie-wyrób (healthcare vs. lifestyle).
- Oprogramowanie jako wyrób medyczny (SaMD).
- Wytwarzam wyrób, co muszę? Obowiązki producenta z lotu ptaka.
- Dokumentacja producenta – najważniejsze informacje.
- Nadzór po wprowadzeniu do obrotu, incydenty.
- Odpowiedzialność producenta za wadliwe wyroby.
- Sesja Q&A
Część II – DYSTRYBUCJA
- Modele dystrybucji wyrobów – kto jest kim? Dystrybutor vs. importer.
- Obowiązki dystrybutorów i importerów – jak prawidłowo je wykonywać i móc to udowodnić?
- Baza EUDAMED i krajowy wykaz dystrybutorów.
- „Legacy devices” a aktualne okresy przejściowe w MDR – kiedy można udostępniać „stare” wyroby?
- Kontrola podmiotów gospodarczych oraz ich podwykonawców – kluczowe zasady, potencjalne sankcje.
- Sesja Q&A
Część III – MARKETING
- Reklama wyrobów medycznych – potencjalni odbiorcy, kluczowe definicje, najważniejsze zasady, reklama vs. informacja.
- Współpraca z influencerami – bieżące trendy i wyzwania.
- Case study – reklama czy nie-reklama?
- Reklama wyrobów a współpraca z profesjonalistami medycznymi – marketing w zderzeniu z prawem i etyką zawodową
- Sesja Q&A
Czas trwania
Szkolenie trwa 3 godziny z przerwami.
Zajęcia rozpoczynamy o godz. 10:00 a zakończenie zaplanowane jest na godz. 13:00.
- Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy praktyka – Filipa Dymitrowskiego
- Omawiamy zagadnienia związane z wprowadzaniem do obrotu, dystrybucją i marketingiem wyrobów medycznych.
- Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.
Prelegenci
Adwokat, od początku zawodowej kariery skupia się na doradztwie dla szeroko rozumianego sektora ochrony zdrowia. Na co dzień zajmuje się sprawami związanymi z dystrybucją i marketingiem produktów regulowanych, w tym leków i wyrobów medycznych. W swojej pracy Filip skupia się na poszukiwaniu rozwiązań bezpiecznych prawnie i jednocześnie optymalnych biznesowo.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
➤ Uczestniczysz w szkoleniu online prowadzonym na żywo.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Dołącz do grupy, zgłoś swój udział już teraz – Zapraszamy, Zespół Polbi
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 680 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.
Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.
Terminy płatności za faktury
- Termin płatności – 14 dni. Przedsiębiorcy i firmy dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
- Termin płatności – 21 dni. Jednostki budżetowe i samorządowe dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
- Wpłata przed szkoleniem. Osoby prywatne (osoby fizyczne) dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia lub kursu.
Wpłat mozna dokonywać na nasze konto: mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
Faktury za szkolenia i kursy - E-faktury (PDF) wysyłamy uczestnikom w dniu szkolenia.
- Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
- Kod pocztowy: 00-697
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260033660