O szkoleniu
Szkolenie o wyrobach medycznych to praktyczne omówienie przepisów, aktualnych tendencji rynkowych, praktycznych problemów branżowych z perspektywy produkcji, dystrybucji i marketingu wyrobów medycznych.
Uczestnicy dowiedzą się o najważniejszych informacjach dotyczących wyrobów medycznych oraz wspólnie z prowadzącym będą dyskutować na tematy wywołujące wątpliwości.
Uczestnicy zyskają wiedzę o regulacjach związanych z wyrobami medycznymi oraz będą mogli przeanalizować zagadnienia budzące najwięcej wątpliwości (m.in. aspekty dotyczące produkcji, dystrybucji czy marketingu omawiane w unijnych wytycznych MDCG, dylematy „dystrybutor czy importer”, stosowanie przepisów przejściowych do tzw. „legacy devices”, marketingowe wątpliwości „reklama czy edukacja/informacja”).
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób na co dzień działających na rynku wyrobów medycznych, przede wszystkim: producentów, dystrybutorów i importerów oraz osób zajmujących się marketingiem.
Program szkolenia
CZĘŚĆ I – PRODUKCJA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Czy nasz produkt to wyrób medyczny?
- Podmioty w łańcuchu dostaw, czyli kto jest kim i dlaczego rola w łańcuchu dostaw jest istotna?
- Wytwarzanie kontraktowe, własna marka.
- Kluczowe obowiązki producenta.
- Dokumentacja – najważniejsze informacje..
- Nadzór po wprowadzeniu do obrotu, incydenty
- Odpowiedzialność prawna producenta za wyrób.
- Modyfikacja w zakresie odpowiedzialności, czyli kiedy inne podmioty mogą ponieść odpowiedzialność za wyrób medyczny?
CZĘŚĆ II – DYSTRYBUCJA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Modele dystrybucji wyrobów, system dystrybucji selektywnej i wyłącznej.
- Elementy umowy dystrybucyjnej i umowy jakościowej.
- Przegląd obowiązków dystrybutorów i importerów - w jaki sposób sprawnie realizować obowiązki związane z dystrybucją wyrobów medycznych?
- Baza EUDAMED i krajowy wykaz dystrybutorów.
- Okresy przejściowe a zasady dystrybucji wyrobów medycznych, czyli czy można kupić/sprzedać wyrób z nieważnym certyfikatem i inne praktyczne przykłady.
- Co należy sprawdzić przed zakupem, czy wystarczy deklaracja zgodności? - case study.
- Jednostka notyfikowana - kiedy warto się z nią skontaktować, o co można prosić?
- Kontrola organów nadzoru - jak się przygotować?
CZĘŚĆ III – MARKETING WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Co jest reklamą wyrobu medycznego, a co nie? Działalność informacyjno-edukacyjna vs. reklama.
- Przegląd zasad prowadzenia reklamy - przykłady i analiza case study, elementy zabronione w reklamie – czego należy unikać?
- Reklama do publicznej wiadomości a reklama do profesjonalistów - grupa docelowa, standardy zabezpieczenia reklamy skierowanej do profesjonalistów.
- Przekazywanie próbek i inne formy działalności reklamowej - zasady.
- Influencer marketing. Reklama wyrobów medycznych z perspektywy ochrony konkurencji i konsumentów, nadzór UOKIK.
Czas trwania
Szkolenie trwa 4 godziny z przerwami.
Zajęcia rozpoczynamy o godz. 10:00 a zakończenie zaplanowane jest na godz. 14:00.
- Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy adwokat – Roksany Strubel.
- Omawiamy zagadnienia związane z wprowadzaniem do obrotu, dystrybucją i marketingiem wyrobów medycznych.
- Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.
Prelegenci
Wspiera firmy z branży med&pharma, żywnościowej i biotechnologicznej. Doradza klientom w sprawach związanych z wprowadzeniem produktów na rynek i ich dystrybucją, a także wdrażaniem nowych usług oraz modeli biznesowych.
Służy pomocą przedsiębiorcom w bieżącej działalności, negocjowaniu umów oraz zapewnieniu compliance w organizacji. Reprezentuje klientów w postępowaniach administracyjnych oraz sporach sądowych.
Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu prawa farmaceutycznego i prawa wyrobów medycznych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
➤ Udział w szkoleniu poświadczamy imiennym certyfikatem.
Zarezerwuj czas na szkolenie – Zapraszamy, zespół Polbi
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
➤ Udział w szkoleniu poświadczamy imiennym certyfikatem.
Zarezerwuj czas na szkolenie – Zapraszamy, zespół Polbi
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Zarezerwuj czas na szkolenie - dokonaj zgłoszenia już teraz. Zapraszamy - Zespół Polbi.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 880 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.
Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.
Płatności i faktury
➤ Uczestnicy szkoleń krótkich otrzymują faktury w dniu szkolenia.
➤ Przedsiębiorcy, firmy, instytucje i urzędy otrzymują odroczony 14 dniowy termin płatności.
➤ Osoby prywatne dokonują wpłat przed szkoleniem.
➤ Uczestnicy kursów długich (np. kursu księgowości) dokonują wpłaty przed rozpoczęciem kursu.
➤ Biorący udział w kursach długich otrzymują faktury po dokonaniu wpłaty.
➤ Szkolenia i kursy organizowane przez Polbi Sp. z .o.o. są zwolnione z podatku VAT
Rezygnacja z udziału w szkoleniu lub kursie
➤ Bezpłatnie, możliwa nie później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu (nie wliczając dnia rozpoczęcia).
➤ Aby zrezygnować ze szkolenia lub kursu, należy powiadomić o tym w formie e-mail, adres: biuro@polbi.com.pl
➤ W przypadku nieobecności lub zgłoszenia rezygnacji później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Wpłat można dokonywać na nasze konto: Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. 16 2130 0004 2001 0100 9756 0008
- Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
- Kod pocztowy: 00-697
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260033660
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
