Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wystapienia-publiczne-w-biznesie-czyli-dlaczego-mowienie-moze-uratowac-ci-zycie-74231-id36

Informacje o szkoleniu

  • Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?


    ID szkolenia: 74231
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** AMBER
    Powstańców Warszawskich 45
    80-165 Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Ile razy wściekałeś się na siebie siedząc cicho w kącie kiedy inni mówią i zbierają brawa oraz poparcie dla swoich pomysłów? Dobrze mówiąc możesz awansować, sprzedawać, przekonywać i motywować. Twoja praca – jak większości ludzi w dzisiejszym świecie – wymaga prezentowania raportów, ofert handlowych, nowych idei, pomysłów, lub odzyskania kontroli w sytuacji kryzysowej? Jeśli tak, z pewnością to szkolenie pomoże ci zainspirować słuchaczy i zyskać przewagę biznesową.
Szkolenie prowadzone przez poruszającego mówcę, skutecznego nauczyciela biznesmenów, szefów, trenerów, przygotowuje wielopłaszczyznowo do prowadzenia prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych. To co zdecydowanie wyróżnia szkolenie, to indywidualne podejście do potrzeb i specyfiki pracy każdego uczestnika oraz nieszablonowe formy pracy, m.in. formy dramowe. 
Oto cała prawda na temat sztuki mówienia - obecny świat biznesu chce żebyś go przekonał i nie daje Ci żadnej taryfy ulgowej, bowiem chętnych do zdobycia tego na czym im zależy jest bardzo wielu. Po wygraną sięgną tylko Ci, którzy będą potrafili DOKONYWAĆ ZMIAN W ŚWIADOMOŚCI słuchaczy. Tylko tyle … Co zrobić, żeby tak było?

Czego na pewno nauczą się Państwo w ramach treningu?

Nauczycie się „odpuszczać” sobie:

- obezwładniającą tremę i niepewność

- przekonanie, że „nie jestem urodzonym mówcą”

- błędy, które zawsze wyprowadzą Was na manowce

Nauczycie się wpływać na świadomość, postawy i zachowania ludzi:

JAK mieć grupę „pod kontrolą” czyli zarządzać energią i nastawieniem grupy

JAK osiągać cele prezentacji, przemówienia?

JAK mówić ciekawie i frapująco?

Nauczycie się w jaki sposób:

- uruchomić wewnętrzne zasoby przydatne do prowadzenia prezentacji, czyli otwartość, ekspresję, stabilność

- pracować świadomie głosem

- odpowiadać na trudne pytania i elastycznie reagować na nieprzewidziane sytuacje


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

- nurtów psychologii społecznej

- psychologii eksperymentalnej

- terapii poznawczo-behawioralnej

- metod programowania lingwistycznego

- technik coachingowych

Uwaga!!
Wskazane jest, aby uczestnicy przygotowali na szkolenie prezentacje, które wykorzystują podczas swojej pracy zawodowej.

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób prowadzących prezentacje biznesowe przed klientem, członkami zarządu, zespołem, działem
  • osób, które chcą wzmocnić siłę oddziaływania i wyrazistość swoich wystąpień
  • osób, które mówią do swoich zespołów o wizji, wartościach, celach
  • osób, które doświadczają różnego rodzaju trudności i blokad podczas wystąpień
  • osób, które maja poczucie, że nie są słuchane przez innych
  • osób występujących na konferencjach, przed dużym audytorium
  • osób chcących pracować nad swoim wizerunkiem

Program szkolenia:

MODUŁ I. ODBLOKUJESZ WSZYSTKIE ZASOBY I ENERGIĘ SWOJEGO CIAŁA CZYLI NAUCZYSZ SIĘ  KORZYSTAĆ Z PRZEKAZU NIEWERBALNEGO

  1. Nauczysz się stosować efekt PIERWSZEGO WEJRZENIA i związane z nim efekty psychologiczne, czyli nauczysz się sterować wrażeniem
  2. Zrozumiesz kiedy ZACZYNA SIĘ prezentacja?
  3. Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
  4. Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ  wypowiedzi
  5. Uwolnisz swobodną KONTROLĘ MIMIKI I GESTÓW, które sprawią, że zaczniesz być interesujący i będziesz czuć się swobodnie
  6. Nauczysz się być we właściwym miejscu, czyli ZARZĄDZAĆ PRZESTRZENIĄ, tak aby sprzyjała Twoim celom


MODUŁ II. WYTRENUJESZ „BUDZENIE” SŁUCHACZY I WPŁYWANIE NA ICH ŚWIADOMOŚĆ

  1. AIDA wystąpień publicznych, czyli sztuka wzbudzania i utrzymywania zainteresowania słuchaczy
  2. Przekonasz się, że tytuł ma znaczenie czyli jak tytuł wystąpienia może dla Ciebie „pracować”
  3. Jak celowo budować GŁÓWNY PRZEKAZ, czyli niezbędny nośnik treści?
  4. Jak rozwinąć swoją umiejętność posługiwania się językiem zmysłów, który będzie malować OBRAZY  w głowie słuchaczy?
  5. Jak budzić EMOCJE słuchaczy, aby przebić się przez "obronną obojętność"? 
  6. Jak WIARYGODNOŚĆ wpływa na odbiór całego wystąpienia i jak być wiarygodnym?
  7. Jak zarządzać energią grupy - czyli GRUPA POD KONTROLĄ?


MODUŁ III. NAUCZYSZ SIĘ BUDOWAĆ STRUKTURĘ WYSTĄPIENIA - ROZPOCZĘCIE, ROZWINIĘCIE, ZAKOŃCZENIE

  1. Nauczysz się pisać szybko KONSPEKT WYSTAPIENIA, który poprowadzi Cię przez całą prezentację
  2. Przekonasz się jak bez trudu można projektować ROZPOCZĘCIE wystąpienia, które ogniskuje uwagę, zapada w pamięć, jest mapą wypowiedzi i jest jednym z filarów wystąpienia
  3. Przekonasz się co powinno CHARAKTERYZOWAĆ ŚRODEK
  4. Waga i konsekwencje zakończenia – jak ZAKOŃCZENIE może ZNIWECZYĆ początek i środek
  5. Doświadczysz  na własnej skórze SYNDROMU „niekończącego się zakończenia”
  6. Nauczysz się realizować postulat POZOSTAŃ Z NAMI - czyli najlepsze zachowanie po zakończeniu prezentacji


MODUŁ IV. PRACUJ GŁOSEM I OGNISKUJ UWAGĘ SŁUCHACZY, WZBUDZAJ EMOCJE, BUDUJ AUTORYTET

  1. Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
  2. Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ  wypowiedzi


MODUŁ V. DOŚWIADCZYSZ SIŁY SŁOWA I NAUCZYSZ SIĘ ZNAJDOWAĆ TE WŁAŚCIWE

  1. Nauczysz się tworzyć PORUSZAJĄCE WYPOWIEDZI i nie pozwolisz słuchaczom nudzić się.
  2. Rozwiniesz swoją umiejętność logicznego i silnego dobierania argumentów
  3. Poznasz język nowoczesnej RETORYKI - poznasz 10 technik „łączonych”, które pozwolą Ci spotęgować oddziaływanie Twoich wypowiedzi
  4. Nauczysz się świadomie stosować MALOWAĆ SŁOWEM dzięki odwołaniu do zmysłów, niech OBRAZY NIOSĄ ZNACZENIE - inspirujące obrazy, pobudzające metafory
  5. ROZWIĄŻESZ DYLEMAT jak mówić o liczbach i nie zanudzić słuchaczy


MODUŁ VI. UWOLNISZ SIĘ OD OBEZWŁADNIAJĄCEJ TREMY, ODBLOKUJESZ ENERGIĘ, KTÓRA ZMIENI TWOJE EMOCJE, TAK ABY CIĘ WSPIERAŁY

  1. Zdecydujesz co ma dotrzeć do słuchacza Twoja obawa czy Twoja pewność siebie
  2. Skończysz z tremą - nauczysz się korzystać z metody 5 sposobów opanowywania tremy
  3. Uwolnisz swoją NATURALNĄ PEWNOŚĆ SIEBIE - odkryjesz pozytywne emocje


MODUŁ VII. PRACA Z KAMERĄ

  1. Każdy z uczestników będzie miał możliwość przedstawienia krótkiej (5-6 min.) prezentacji, która zostanie nagrana
  2. Wystąpienia będą przeplatane elementami poszczególnych modułów
  3. Każdy uczestnik otrzyma rozwojowy feedback od grupy oraz trenera

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka  zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

 

Dlaczego szkolę?

Bo to najlepsza praca dla tych, którzy lubią ludzi i nauczyli się lubić siebie. Po odrobieniu tak trudnej życiowej lekcji, można skutecznie pomagać innym, nie uprawiając przy tym ‘pomagactwa’.

Szkolę, bo lubię wsłuchiwać się w grupę, rozpoznawać potencjał i pracować na nim, zaciekawiać, uczyć, tworzyć wspólnie coś wartościowego, dbać o dobrą atmosferę – to praca dla mnie.

Styl pracy – energetyczny, autentyczny, kreatywny i zawsze z poczuciem humoru.

Ludziom i organizacjom dostarczam odpowiedzi „Jak działać efektywniej?”

 

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

 

Pracowałam dla m.in.:  Groupon GmbH - JS Hamilton Ltd - Skoda Auto Polska S.A. - Bank BPH S.A. – Lacroix Electronics – Flex Electronics - Grupa Lotos S.A. - Lotos Kolej S.A – Lotos Paliwa S.A. - BASF Sp. z o.o. - Pipe Life Polska S.A. - LPP S.A. – Volkswagen Group Polska S.A. - Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - Nordea Bank S.A. - Currenda Sp. z o.o. - Koncern Energetyczny Energa S.A. - Polska Grupa Energetyczna S.A - English Unlimited Sp. z o.o. - Lifetech Sp. z o.o. – WSAiB - GoodMark Sp. z o.o.- Marion Sp. z o.o. – State Street Bank Poland - Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa - Polmed S.A – Danfoss Sp. z o.o  - Energa Wytwarzanie S.A. – Energa Obrót S.A. - Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - Kimball Electronic Group Sp. z o.o.- Nova System Sp.z o.o. - Aplitt S.A.

Całkiem prywatnie

Całkiem prywatnie spełniam się na łonie rodziny, bo to dla mnie bardzo ważne, kibicuję talentom moich bliskich. Lubię ruch i swobodę, włóczęgę w nieznane, także tę bliską.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Uwaga!!
Wskazane jest, aby uczestnicy przygotowali na szkolenie prezentacje, które wykorzystują podczas swojej pracy zawodowej.


Wydarzenie: Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?