O szkoleniu
Czy wiesz, że?
- Możesz dodać dodatkowe pole, po którym będziesz mógł generować zestawienia
- Masz możliwość dodawania spersonalizowanych widoków na stałe jako odrębny element systemu
- Eksport danych do różnych formatów jest w zasięgu ręki
- Konfigurację systemu nie musi wykonywać wdrożeniowiec
- Możesz importować wyciągi w dużo prostszy sposób niż poprzez pliki
- Możesz modyfikować schematy księgowe
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie konfiguracji enova365
- Dodawanie samodzielnie pól i widoków do bardziej efektywnej pracy
- Zwiększenie wiedzy o systemie
- Możliwość modyfikacji schematów księgowych
- Główni księgowi
- Pracownicy działów księgowości
- Dyrektorzy finansowi
- Prezesi i Właściciele firm.
Program szkolenia
Jak ułatwić sobie pracę w księgowości? - kilka sprytnych sposobów:
- Dodawanie podlist i filtrowanie tabel
- Cechy – konfiguracja i dodawanie na widok
- Eksporty danych – excel, pdf i inne.
Konfiguracja elementów księgowości - jak sprawniej działać?:
- Dzienniki i okresy obrachunkowe
- Ewidencja środków pieniężnych – webapi
- Gdzie szukać informacji o konfiguracji VAT
- Pułapki konfiguracyjne - uprawnienia
Schematy księgowe (bez tworzenia algorytmów) - poprawna konfiguracja i rozwiązywania problemów na przykładach:
- Typy i różnice
- Tworzenie oraz modyfikacja różnych schematów księgowych
- Kiedy zadzwonić do wdrożeniowca – błędy, komunikaty, skomplikowane przypadki
Szkolenie to organizujemy również w formie zamkniętej dostosowując program do indywidualnych potrzeb Klienta.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
