O szkoleniu
Szkolenie prowadzone warsztatowo przez czynną księgową - wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym programie COMARCH OPTIMA.
Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie OPTIMA. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.
W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia.
Indywidualne konsultacje.
Dzięki naszemu szkoleniu poznasz krok po kroku, jak sprawnie przeprowadzić proces zamknięcia rocznego, uwzględniając wszystkie istotne kroki: od bilansu otwarcia, przez księgowanie operacji rocznych, aż po generację sprawozdań finansowych i przygotowanie JPK.
Nauczysz się, jak unikać typowych błędów, oraz dowiesz się, jak korzystać z automatyzacji i nowości w wersji Optima 2025.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch Optima.
Program szkolenia
Plan kont, kategorie omówienie wraz z przypisanie odpowiednich rodzajów kont -na które konta zwrócić uwagę-zmiany pod kontem JPK_KR_PD.
Wprowadzanie BO do systemu, miejsca pozycji w bilansie, wygenerowanie bilansu otwarcia (niestandardowe metody wprowadzania BO szczególnie gdy trzeba zrobić wycenę walutową lub wykorzystanie pliku JPK VAT).
Księgowanie kredytów i pożyczek podział na krótkoterminowe i długoterminowe.
Księgowanie dotacji.
Raporty uzgadniające rozrachunki, dokumenty potwierdzeń sald, raport wiekowania do biegłego.
Generacja bilansu, rachunku wyników na podstawie zaksięgowanych operacji z szczegółowym omówieniem pozycji.
Kolumna-dodanie kolumny z definicjami na wyliczonym zestawieniu.
Przeksięgowanie na wynik finansowy.
Przeniesienie sprawozdania do E-sprowozdań.
Robotyzacja, Chat GPT-analiza sprawozdania.
Najczęstsze błędy w systemie Optima.
Kilka słów JPK-KR jak się przygotować nowości w wersji 2025 Optima.
Pytanie uczestników.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671