O szkoleniu
Szkolenie dla menedżerów działów handlowych, ukierunkowane na rozwój umiejętności komunikacyjnych i zarządczych. Uczestnicy poznają skuteczne metody kierowania zespołem, motywowania pracowników oraz rozwijania ich potencjału, aby efektywnie realizować cele biznesowe.
Szkolenie dostarcza praktycznych narzędzi i sprawdzonych metod zarządzania, które pomagają skutecznie komunikować się z zespołem, motywować pracowników i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. To szansa na rozwój kompetencji liderskich, większą pewność w codziennych działaniach menedżerskich oraz wzmocnienie zaangażowania i efektywności zespołu.
Szkolenie skierowane jest do:
- menedżerów i kierowników działów handlowych,
- liderów zespołów sprzedażowych,
- osób przygotowujących się do objęcia funkcji zarządczej,
- specjalistów HR i trenerów wewnętrznych wspierających rozwój kompetencji menedżerskich.
Program szkolenia
Strategia, taktyka, misja, wizja i wartości zespołu i organizacji.
Filozofia zarządzania wg S. Sinek, Maxwella oraz role lidera zespołu.
Zarządzanie sytuacyjne czyli własny styl zarządzania oraz etapy pracownika w organizacji.
Planowanie, organizowanie, delegowanie i monitoring zadań.
Wyznaczanie celów pracownikom.
Coachingowy styl zarządzania i umiejętność uważnego słuchania.
Motywacja i motywowanie, w tym modele i badania na temat motywowania.
Narzędzia menedżera wspierające drogę do pożądanych wyników zespołu.
Scenariusze rozmów z pracownikami (rozmowy nagradzające, oceniające, delegujące, korygujące, w tym plan naprawczy).
Feedback i feedforward w komunikacji z zespołem.
Style reagowania lidera w sytuacjach trudnych.
Wspieranie i krygowanie działań pracowników w sytuacjach trudnych i problemowych.
Zarządzanie zespołem, z elementami wsparcia zwinną metodyką pracy.
Czas trwania
8 godzin
Forma zajęć
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
