O szkoleniu
Autorskie szkolenie oparte na najlepszych praktykach zawartych w Bibliotece ITIL oraz własnych doświadczeniach w budowie i wdrażaniu Katalogu Usług i Zarządzania Finansami IT. Fundamentem szkolenia jest model usługowy, zarządzanie procesowe i podstawy finansów z uwzględnieniem specyfiki organizacji IT. Szkolenie dostarcza kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu budowy i zarządzania katalogiem usług oraz metod budżetowania, zarządzania kosztami usług i naliczania opłat. Szkolenie przygotowuje uczestników do budowy i zarządzania efektywną kosztowo organizacją świadczącą usługi IT.
Szkolenie przeznaczone jest dla zarządzających organizacjami IT, menedżerów procesów i właścicieli usług. Szczególnie przydatne będzie dla kadry menedżerskiej organizacji, które stoją przed koniecznością uporządkowania świadczonych usług oraz ich wyceną.
Szkolenie adresowane jest w szczególności do:
- wydzielonych organizacji IT, które funkcjonują w ramach grup kapitałowych;
- centrów usług wspólnych lub współdzielonych;
- komercyjnych dostawców usług informatycznych;
- wewnętrznych działów IT, które chcą zarządzać usługami i kosztami usług.
Program szkolenia
- Proces i zarządzanie procesowe
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Usługa i model usługowy
- Model usługowy
- Usługa IT
- Cykl życia Usługi
- Zarządzanie Usługami
- Karta Usługi
- Definicja i podstawowe informacje
- Warunki świadczenia Usługi
- Parametry świadczenia Usługi
- Warunki wsparcia
- Relacje do Klientów i innych Usług
- Pojemność, finansowanie i raportowanie Usługi
- Katalog Usług i Zarządzanie Katalogiem Usług
- Katalog Usług
- Zarządzanie Katalogiem Usług
- Wdrażanie Katalogu Usług
- Podstawy finansów IT
- Rodzaje kosztów IT
- Model kosztowy Usługi
- Cele i znaczenie zarządzania kosztami Usług
- Modele finansowe świadczenia Usług
- Zarządzanie finansami Usług
- Budżetowanie dla Usług
- Zarządzanie kosztami Usług
- Naliczanie opłat za Usługi
- Role w Zarządzaniu finansami Usług
- Katalog Usług organizacji wsparcia (Service Desk)
- Wsparcie Użytkowników jako Usługa
- Modele Wsparcia Użytkowników
- Zakres Usług Wsparcia Użytkowników
- Budowa Katalogu Usług Wsparcia
- Podsumowanie szkolenia
- Pytania i odpowiedzi
- Ankieta satysfakcji
- Dyplomy dla Uczestników
Czas trwania
Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:30-14:00.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Bezkosztowe odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie do 7 dni przed dniem przystąpienia do realizacji umowy przypadku szkoleń otwartych, a w przypadku szkoleń zamkniętych termin ten wynosi 30 dni. Odstąpienie w późniejszym terminie zobowiązuje do zapłaty pełnej kwoty (100%).
- Organizatorowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. choroba Trenera).
- Wszelkie terminy, w szczególności terminy szkoleń, muszą być potwierdzane z 7-dniowym wyprzedzeniem przez strony, pod rygorem nieważności takich ustaleń.
- Niestawienie się zamawiającego lub wskazanych przez niego osób trzecich do odbioru usługi, będącej przedmiotem umowy, nie zwalnia z zapłaty wynagrodzenia.
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów potwierdzają listy obecności.
- Nazwa firmy: eduFuturo
- Ulica i nr: Cybernetyki 4A lok. 174
- Kod pocztowy: 02-677
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7971925661
Masz pytania? Napisz do nas
