Zarządzanie Katalogiem Usług i Finansami IT

O szkoleniu

Autorskie szkolenie oparte na najlepszych praktykach zawartych w Bibliotece ITIL oraz własnych doświadczeniach w budowie i wdrażaniu Katalogu Usług i Zarządzania Finansami IT. Fundamentem szkolenia jest model usługowy, zarządzanie procesowe i podstawy finansów z uwzględnieniem specyfiki organizacji IT. Szkolenie dostarcza kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu budowy i zarządzania katalogiem usług oraz metod budżetowania, zarządzania kosztami usług i naliczania opłat. Szkolenie przygotowuje uczestników do budowy i zarządzania efektywną kosztowo organizacją świadczącą usługi IT.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla zarządzających organizacjami IT, menedżerów procesów i właścicieli usług. Szczególnie przydatne będzie dla kadry menedżerskiej organizacji, które stoją przed koniecznością uporządkowania świadczonych usług oraz ich wyceną.

Szkolenie adresowane jest w szczególności do:

  • wydzielonych organizacji IT, które funkcjonują w ramach grup kapitałowych;
  • centrów usług wspólnych lub współdzielonych;
  • komercyjnych dostawców usług informatycznych;
  • wewnętrznych działów IT, które chcą zarządzać usługami i kosztami usług.

Program szkolenia

  1. Proces i zarządzanie procesowe
    1. Zarządzanie procesowe
    2. Proces
    3. Role w procesie
  2. Usługa i model usługowy
    1. Model usługowy
    2. Usługa IT
    3. Cykl życia Usługi
    4. Zarządzanie Usługami
  3. Karta Usługi
    1. Definicja i podstawowe informacje
    2. Warunki świadczenia Usługi
    3. Parametry świadczenia Usługi
    4. Warunki wsparcia
    5. Relacje do Klientów i innych Usług
    6. Pojemność, finansowanie i raportowanie Usługi
  4. Katalog Usług i Zarządzanie Katalogiem Usług
    1. Katalog Usług
    2. Zarządzanie Katalogiem Usług
    3. Wdrażanie Katalogu Usług
  5. Podstawy finansów IT
    1. Rodzaje kosztów IT
    2. Model kosztowy Usługi
    3. Cele i znaczenie zarządzania kosztami Usług
    4. Modele finansowe świadczenia Usług
  6. Zarządzanie finansami Usług
    1. Budżetowanie dla Usług
    2. Zarządzanie kosztami Usług
    3. Naliczanie opłat za Usługi
    4. Role w Zarządzaniu finansami Usług
  7. Katalog Usług organizacji wsparcia (Service Desk)
    1. Wsparcie Użytkowników jako Usługa
    2. Modele Wsparcia Użytkowników
    3. Zakres Usług Wsparcia Użytkowników
    4. Budowa Katalogu Usług Wsparcia
  8. Podsumowanie szkolenia
    1. Pytania i odpowiedzi
    2. Ankieta satysfakcji
    3. Dyplomy dla Uczestników

Czas trwania

3 dni, 9:00-13:30

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej poprzez naszą platformę internetową z wykorzystaniem narzędzia Visual Paradigm.. Uczestnicy szkolenia muszą posiadać dostęp do Internetu oraz narzędzie Visual Paradigm w wersji desktopowej (w razie braku można pobrać 30-dniową wersję próbną https://www.visual-paradigm.com/download/).

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Bezkosztowe odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie do 7 dni przed dniem przystąpienia do realizacji umowy przypadku szkoleń otwartych, a w przypadku szkoleń zamkniętych termin ten wynosi 30 dni. Odstąpienie w późniejszym terminie zobowiązuje do zapłaty pełnej kwoty (100%).
  2. Organizatorowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. choroba Trenera).
  3. Wszelkie terminy, w szczególności terminy szkoleń, muszą być potwierdzane z 7-dniowym wyprzedzeniem przez strony, pod rygorem nieważności takich ustaleń. 
  4. Niestawienie się zamawiającego lub wskazanych przez niego osób trzecich do odbioru usługi, będącej przedmiotem umowy, nie zwalnia z zapłaty wynagrodzenia.
  5. Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów potwierdzają listy obecności.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: eduFuturo
  • Ulica i nr: Cybernetyki 4A lok. 174
  • Kod pocztowy: 02-677
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7971925661

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

eduFuturo
02-677 Warszawa, Polska
Cybernetyki 4A lok. 174
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!