Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji? 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

O szkoleniu

-

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

-Kształtowanie przyjmowania właściwych postaw w zetknięciu z kryzysem na różnych szczeblach w strukturach organizacyjnych firm i instytucji.
-Poznanie metod i technik osłabiania, eliminowania lub wykorzystania kryzysów z korzyścią dla Organizacji i ludzi w niej pracujących.
-Poznanie sposobów przejścia przez sytuację kryzysowa.
-Cechy i predyspozycje osób odpowiedzialnych za procedury i działania antykryzysowe.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach.
  • Rozwinięcie zdolności panowania nad stresem.
  • Przedstawianie rodzajów i sposobu kontaktu z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami.
  • Zapoznanie uczestników z zasadami delegowania zadań i ustalania priorytetów
  • Konsultacje z trenerem w zakresie zarządzania kryzysowego.
Kto powinien wziąć udział?

UCZESTNICY: kadra zarządzająca, kierownictwo, specjaliści ds. bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i działania antykryzysowe w Organizacjach i Urzędach.

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.


1. Wstęp – przedstawienie uczestników.
2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej.
3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej:
a. Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji.
b. Współpraca w zespole.
c. Analiza wdrożonych rozwiązań.
4. Kanały komunikacyjne w kryzysie:
a. Jak rozmawiać asertywnie w kryzysie
b. Jak panować nad stresem swoim i swoich podwładnych
c. Jak formułować jasne, krótkie i proste komunikaty
d. Jak rozmawiać z osobami w dużym stresie.
5. Powołanie zespołu kryzysowego:
a. delegowanie zadań
b. ustalanie priorytetów
c. monitorowanie pracy zespołu kryzysowego.
6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową.
7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej.
8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami:
a. Jak się zachowywać i jak formułować wypowiedzi?
b. Przygotowanie do wystąpienia przed audytorium.
c. Najważniejsze aspekty przekazywania komunikatów w kryzysie.
9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej.
10. Podsumowanie oraz sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

-

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
-
1 309
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!