O szkoleniu
-
Cel szkolenia
-Kształtowanie przyjmowania właściwych postaw w zetknięciu z kryzysem na różnych szczeblach w strukturach organizacyjnych firm i instytucji.
-Poznanie metod i technik osłabiania, eliminowania lub wykorzystania kryzysów z korzyścią dla Organizacji i ludzi w niej pracujących.
-Poznanie sposobów przejścia przez sytuację kryzysowa.
-Cechy i predyspozycje osób odpowiedzialnych za procedury i działania antykryzysowe.
Korzyści dla uczestników
- Zdobycie umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach.
- Rozwinięcie zdolności panowania nad stresem.
- Przedstawianie rodzajów i sposobu kontaktu z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami.
- Zapoznanie uczestników z zasadami delegowania zadań i ustalania priorytetów
- Konsultacje z trenerem w zakresie zarządzania kryzysowego.
UCZESTNICY: kadra zarządzająca, kierownictwo, specjaliści ds. bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i działania antykryzysowe w Organizacjach i Urzędach.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1. Wstęp – przedstawienie uczestników.
2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej.
3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej:
a. Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji.
b. Współpraca w zespole.
c. Analiza wdrożonych rozwiązań.
4. Kanały komunikacyjne w kryzysie:
a. Jak rozmawiać asertywnie w kryzysie
b. Jak panować nad stresem swoim i swoich podwładnych
c. Jak formułować jasne, krótkie i proste komunikaty
d. Jak rozmawiać z osobami w dużym stresie.
5. Powołanie zespołu kryzysowego:
a. delegowanie zadań
b. ustalanie priorytetów
c. monitorowanie pracy zespołu kryzysowego.
6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową.
7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej.
8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami:
a. Jak się zachowywać i jak formułować wypowiedzi?
b. Przygotowanie do wystąpienia przed audytorium.
c. Najważniejsze aspekty przekazywania komunikatów w kryzysie.
9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej.
10. Podsumowanie oraz sesja pytań i odpowiedzi.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt:
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
