Zarządzanie projektami w realizacji inwestycji budowlanych -2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na wypracowanie skutecznych procedur...

O szkoleniu


Cel szkolenia

-Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania projektami w realizacji inwestycji budowlanych.
-Poznanie i opanowanie kluczowych zasad i technik dotyczących planowania i działania, które musi być podjęte, aby wdrożyć je w praktyce.
-Szkolenie ma na celu przygotować uczestników procesu inwestycyjnego (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami prawa i interesem biznesowym firmy z praktycznym uwzględnieniem norm prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz reguł tzw. dobrej praktyki inwestycyjnej.
-Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnym.

Dlaczego warto wziąć udział?


Korzyści dla uczestników

1.Poznanie i zdobycie umiejętności w zakresie wypracowania w firmie własnych praktycznych procedur w praktyce przygotowania, realizacji i rozliczania projektów budowlanych, podstawowej wiedzy dotyczącej zarządzania projektami oraz prawidłowości w dziedzinie skutecznych wniosków o zmiany w Kontrakcie oraz zgłaszania roszczeń.
2.Pozyskanie szerokiego spektrum wiedzy, dotyczącej błędów i przyczyn porażek w projektach budowlanych, w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej.
3.Przećwiczenie na studiach przypadków stosowanych w praktyce rozwiązań dotyczących: Fazy przedinwestycyjnej, organizacji placu budowy, zmian w fazie realizacyjnej oraz rozliczeń końcowych.

Kto powinien wziąć udział?


Grupa docelowa

Szkolenie, prezentacja i studia przypadków przeznaczone są przede wszystkim dla Kierowników projektów (Kierowników budowy) oraz osób współpracujących w zakresie inwestycji budowlano-remontowych odpowiedzialnych za przygotowanie, realizację i rozliczenie Umów oraz zachowanie właściwych relacji ze Zleceniodawcami kontraktu.
Jest to szkolenie od strony praktycznej, prezentujące specyficzne uwarunkowania decydujące o powodzeniu przedsięwzięcia budowlanego oraz przedstawiające, jak korzystać z uprawnień w różnych sytuacjach i na kolejnych etapach realizacji kontraktu.

Program szkolenia


Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

1. Wprowadzenie:
- Podstawowe pojęcia zarządzania projektami i ich związek z procesem budowlanym.
- Charakterystyka i definicja projektu i klasyfikacja i rodzaje projektów; przykłady.
- Obszary zarządzania projektami, czyli co obejmuje nasz projekt – zakres projektu budowlanego w kontekście prawa budowlanego – model fazowy projektu z punktu widzenia zadań dla kierownika projektu a życiem projektu.
- Identyfikacja źródeł sukcesów i porażek projektów
- Mity na temat metodyk zarządzania projektami a tzw. zdrowy rozsądek oraz intuicja.
2. Analiza problemu i celów projektu - uzasadnienie biznesowe w procesie budowlanym. Wybór wariantu inwestycji, ewentualnie wybór zapytanie ofertowego na które składamy ofertę.
3. Cykl życia projektu - fazy projektu - etapy techniczne i etapy zarządcze a harmonogram budowy.
- Studia przypadków: stworzenie przykładowego modelu fazowego ( różnice w modelu dla Inwestora- Wykonawcy- Nadzoru) i kamieni milowych na koniec fazy.
-Zasady i metodyka współdziałania w ramach kontraktu inwestycyjnego od momentu składania oferty, przygotowywania koncepcji i realizację do momentu odbioru inwestycji,
- Nieprawidłowości i błędy popełnione w odczytaniu warunków kontraktu i ich skutki.
- Kontrola osiągnięcia celu projektu przez BIM.
- Zarys ogólny przyczyn i możliwości wprowadzenia zmian,
- Przykłady zmian - przykładowy dokument wniosku o zmianę/ protokołu konieczności
- Najważniejszy jest czas, czyli jak aktualizować harmonogram. Co to jest ścieżka krytyczna
- Zespół Zarządzania Projektem - budowa zespołu zarządzania projektem - kompetencje
- Pozycja i zadania kierownika projektu (Kierownika budowy)
- Karta Projektu
- Inicjowanie Projektu
-Metodyka monitorowania, raportowania – praktyczne podejście- czego potrzebuje nasz przełożony
4. Zarządzanie ryzykiem projektowym i zmianami w projekcie
- Definicja i wartościowanie ryzyka specyficznego budowy.
- Przykład praktyczny zarządzania ryzykiem
5. Dokument Inicjujący Projekt – DIP
Instrukcja zapewnienia Jakości w Projekcie- Project Manual.
6. Podsumowanie szkolenia.

Motto na zakończenie: Pamiętaj, metodyka zarządzania projektem ma pomóc Ci osiągnąć cel i zapobiegać pożarom. Celem jest zawsze zrealizowanie budowy na umówiony czas, w obowiązującym standardzie, jakości i za godziwe wynagrodzenie.

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 
Dzień II
Godz.09:00-15.00- 

Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00- 
Dzień II
Godz.09:00-17.00- 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek
Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 348
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!