Zarządzanie projektami według standardu PMI PMBok

O szkoleniu

Excel jest narzędziem, dzięki któremu jesteśmy w stanie wykonać wszystkie działania związane z analizą danych a w połączeniu z aplikacją Power BI uzyskujemy szersze możliwości ich analizy i wizualizowania. Już po zapoznaniu się z podstawami tego programu można bardzo prosto zbierać, kształtować i analizować kluczowe dane biznesowe na setki nowych sposobów. Konsekwencją pracy z bezpłatnymi dodatkami takimi jak Power Query, Power Pivot, Power Map i Power BI Desktop są ciekawe raporty, dashboardy czy zestawienia i analizy, które za pomocą kilku kliknięć myszką zapisujemy i publikujemy. Sprawne posługiwanie się tymi dodatkowymi funkcjami Excela rozwiązuje wiele z codziennych problemów w analizie danych i późniejszej wizualizacji, jak również potrafi oszczędzić sporo czasu. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Głównym celem szkolenia PMI PMBok jest przekazanie wiedzy, która pozwoli na bardziej świadome uczestnictwo w strukturach projektowych. W ramach szkolenia uczestnicy dowiedzą się o obszarach zarządzania projektami według PMI. Przekazana zostanie wiedza z zakresu inicjowania, planowania, realizacji, kontroli i zamykania projektu.  

Szkolenie PMI PMBok oprócz przekazania podstaw teoretycznych ma w znakomitej większości walor praktyczny i warsztatowy. Dzięki temu uczestnicy są w stanie wykonać w przyszłości określone czynności w sposób samodzielny. 

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest osobom, które pełnią w swoich zespołach funkcje kierowników projektów czy członków zespołów projektowych, z różnych branż. Udział w szkoleniu jest wskazany również dla osób, które są zainteresowane zagadnieniami zarządzania projektami, a w związku z tym chcą poszerzyć swoją wiedzę z tym związaną.  
Szkolenie jest dla wszystkich tych, którzy pragną zapoznać się z założeniami PMI PMBok, by po praktycznych warsztatach, móc je wdrożyć w swojej bieżącej pracy zawodowej. 

Program szkolenia

  1. Projekt jako narzędzie realizacji celów organizacji:  
    – projekty a funkcjonowanie organizacji  
    – od projektu do zarządzania portfelem projektów
    – definicja i zarządzanie projektem, programem i portfelem projektów
    – strategiczne zarządzanie projektami  
  2. Struktura zarządzania projektami:  
    – struktura organizacji projektu i udziałowców projektu, definicje głównych ról projektach: kierownik projektu, członkowie Komitetu Sterującego, nadzór, biuro projektów, członkowie zespołu projektowego projektowe oraz ich zadania i odpowiedzialności 
    – cykl życia projektu według PMBoK® Guide  
    – najistotniejsze problemy projektowe, dlaczego projekty nie udają się i dlaczego potrzebne jest systematyczne podejście do zarządzania projektami  
    – rola Sponsora w projekcie.  
  3. Obszary zarządzania projektami według PMI®:  
    – zarządzanie integracją  
    – zarządzanie zakresem  
    – zarządzanie czasem  
    – zarządzanie kosztami  
    – zarządzanie jakością
    – zarządzanie zasobami ludzkimi 
    – zarządzanie komunikacją 
    – zarządzanie ryzykami
    – zarządzanie zamówieniami 
    – zarządzanie interesariuszami projektu  
  4. Inicjowanie projektu i rola Sponsora podczas uruchamiania projektu:  
    – cele projektu: potrzeby, uzasadnienie, korzyści, cele i technika SMART  
    – karta Projektu jako dokument definiujący projekt  
    – rola i zadania Sponsora podczas inicjowania projektu  
  5. Planowanie projektu:  
    – plan projektu i jego podstawowe elementy (zakres, harmonogram i kamienie milowe, budżet, organizacja projektu, plan komunikacji, ryzyka i plan reakcji na ryzyka)  
    – czynniki sukcesu projektu na etapie jego planowania  
  6. Realizacja i kontrola projektu:
    – kontrola projektu na poziomie Sponsora oraz na poziomie kierownika projektu: podstawowe zasady kontroli, kontrola zakresu, harmonogramu i budżetu, raportowanie realizacji projektu na poziome kierownika projektu
    – zarządzanie zmianami w projekcie oraz monitorowanie i kontrola ryzyk 
  7. Zamykanie projektu:
    – procesy zamykania projektu, w tym podsumowywanie doświadczeń projektowych

Czas trwania

16 godzin – 2 dni po 8 godzin

Prelegenci

To szkolenie poprowadzi Specjalista Lynsky Solutions.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Lynsky Solutions

30-363 Kraków

Rydlówka

woj. małopolskie

Rejestracja

Stacjonarne
2 028
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Lynsky Solutions Sp. z o.o.
30-392 Kraków
ul. Czerwone Maki 59/16
woj. małopolskie
Prowadzimy szkolenia, konsultacje i wdrożenia w obszarach: Six Sigma, Problem Solving, Lean Manufacturing, narzędzia i metody zarządzania jakością, PPAP, APQP, FMEA, SPC, zarządzanie projektami oraz Excel. Prowadzimy audyty weryfikacyjne, optymalizac...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Lynsky Solutions Sp. z o.o.
30-392 Kraków ul. Czerwone Maki 59/16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!