O szkoleniu
Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat zagadnień i pojęć z obszaru zarządzania reklamacjami.
- wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
- poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
- podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
- zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.
Program szkolenia
- ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
- PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
- ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
- REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
- TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
- TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
- REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
- KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
- RAPORTOWANIE DO KLIENTA
- DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
- ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
- METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
- RAPORT A3
- POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)
7. REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA
8. AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.
Czas trwania
2 dni (16h)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
KATOWICE
woj. śląskie
WARSZAWA
woj. mazowieckie
POZNAŃ
woj. wielkopolskie
RZESZÓW
woj. podkarpackie
KATOWICE
woj. śląskie
WROCŁAW
woj. dolnośląskie
WARSZAWA
woj. mazowieckie
KATOWICE
woj. śląskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1617,89 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
- 7.29% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 13.47% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 19.65% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 25.83% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Hoża 86/410
- Kod pocztowy: 00-682
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010302284
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
