Zarządzanie reklamacjami

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat zagadnień i pojęć z obszaru zarządzania reklamacjami.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
  • poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
  • podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
  • zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.

Program szkolenia

  1. ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  2. PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
  3. ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
  4. REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
  5. TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
  6. TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
    1. REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
    2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
    3. RAPORTOWANIE DO KLIENTA
    4. DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
    5. ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
    6. METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
    7. RAPORT A3
    8. POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)

 

       7. REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA

     8. AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.

Czas trwania

2 dni (16h)

Prelegenci

Trener: TQM TRAINING & CONSULTING POLSKA SP. Z O.O.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

KATOWICE

woj. śląskie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

WARSZAWA

woj. mazowieckie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

POZNAŃ

woj. wielkopolskie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

RZESZÓW

woj. podkarpackie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

KATOWICE

woj. śląskie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

WROCŁAW

woj. dolnośląskie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

WARSZAWA

woj. mazowieckie

udział w szkoleniu w formie wideokonferencji na platformie ClickMeeting,
profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej
HOTEL

KATOWICE

woj. śląskie

Rejestracja

Cena 1
1 569
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1617,89 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 7.29% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 13.47% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 19.65% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 25.83% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Hoża 86/410
  • Kod pocztowy: 00-682
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010302284

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
00-682 Warszawa, Polska ul. Hoża 86/410

Organizator

TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o.
00-682 Warszawa, Polska
ul. Hoża 86/410
woj. mazowieckie
Firma TQM Training & Consulting Polska Sp. z o.o. powstała z myślą o implementowaniu na rynku nowego i innowacyjnego podejścia do procesów przekazywania wiedzy, wdrażania oraz doskonalenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach, a także świadczeni...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!