Zastosowanie ChatGPT w administracji publicznej

O szkoleniu

Cele szkolenia:

• Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej
• Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę
• Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów 

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

• Kadra zarządzająca
• Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy
• Pracownicy administracji publicznej
• Wszyscy zainteresowani tematem. 

Program szkolenia

I. Wprowadzenie do ChatGPT

  1.    Czym jest ChatGPT?

  2.    Co to są LLMy?

  3.    Czym są modele konwersacyjne?

  4.    Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT

  5.    Zalety i ograniczenia

  6.    Jak zacząć z ChatGPT?

  7.    Licencje i wersje

  8.    Podstawowe funkcje bota

II. Integracja ChatGPT z różnymi systemami

  1.    Popularne platformy wspierające ChatGPT

  2.    Automatyzacja procesów i tworzenie treści

  3.    Generowanie treści urzędowych

  4.    Automatyzacja obsługi klienta

  5.    Wsparcie procesów

III. Zarządzanie komunikacją z klientami urzędu za pomocą ChatGPT

  1.    ChatGPT w obszarze administracji publicznej

  2.    Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów

  3.    Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi

  4.    Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota

  5.    Zapoznanie z najlepszymi praktykami

  6.    Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota

IV. Wykorzystanie ChatGPT w administracji publicznej

  1.    Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów

  2.    Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?

  3.    Automatyzacja podejmowania decyzji

  4.    Tworzenie pism urzędowych

  5.    Tworzenie umów 

  6.    Tworzenie prezentacji multimedialnych

  7.    Automatyzacja odpowiedzi na pisma

  8.    Pisanie maili

  9.    Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów

V. Praktyczne warsztaty. Fine-Prompting i Fine-Tunning

  1.    Tworzenie treści z ChatGPT

  2.    Generowanie tekstów: artykuły, posty na bloga, opisy produktów

  3.    Praktyczne przykłady i ćwiczenia

  4.    Optymalizacja wyników: jak zadawać pytania, aby uzyskać najlepsze odpowiedzi

  5.    Zasady efektywnego promptowania

  6.    Personalizacja i adaptacja ChatGPT do specyficznych potrzeb

  7.    Tworzenie własnych zestawów danych do trenowania modeli

  8.    Adaptacja tonacji i stylu wypowiedzi ChatGPT

  9.    Czego unikać podczas promptowania?

  10.    Testowanie i poprawianie promptów

  11.    Tworzenie chatbotów i asystentów AI: Projektowanie narzędzi do automatyzacji obsługi klienta lub wsparcia pracowników.

  12.    Czym jest Fine-Prompting?

  13.    Cechy Fine-Promptingu

  14.    Czym jest Fine-Tunning?

  15.    Cechy Fine-Tunningu 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Specjalista ds. Systemów Zarządzania – lata 2018 r. / obecnie Projektant, Audytor i Trener systemów zarzadzania Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości – jednostka doradczoszkoleniowa, świadcząca usługi w zakresie projektowania, wdrażania, nadzoru, audytu i serwisu systemów zarządzania opartych o normy międzynarodowe, oraz realizowania szkoleń dedykowanych.
Zadania:
• Wdrażanie, doskonalenie i auditowanie systemów zarządzania
• opartych o normy i standardy ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949, ISO 45001,
• ISO/IEC 17025, ISO/IEC 27001, ISO 20000, ISO 22301, ISO 17025, ISO
• 37001, AQAP 2110, HACCP, IFS, BRC;
• Projektowanie procesów;
• Audyty KRI oraz RODO;
• Przeprowadzenie audytów wewnętrznych oraz audytów drugiej strony,
• asysta podczas audytów certyfikujących, przygotowanie do akredytacji;
• Organizacja i prowadzenie szkoleń: normy ISO, szkolenia z
• Cyberbezpieczeństwa.
Inżynier Utrzymania Ruchu – lata 2013 r. /2017 r. Konspol Holding Sp. z o.o (Cargill, Inc)
Centrum Innowacji
Zadania:
Przygotowanie i nadzorowanie maszyn oraz linii produkcyjnych, projektowanie procesów – wprowadzanie innowacyjnych produktów. Przygotowanie hali produkcyjnych oraz HACCP do audytów IFS i BRC. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie Teams.

Rejestracja

Cena 1
649
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!