O szkoleniu
Co zrobić, jeśli pracujesz na źle ustawionej i skonfigurowanej Optima?
Czy wiesz, że możesz?
lepiej wykorzystać dostępne w programie narzędzia, o których możliwościach nie wiedziałeś wcześniej?
zautomatyzować i uprościć codzienne i powtarzalne czynności, takie jak np. ręczne księgowania czy uciążliwe rozliczenia?
szybko wyeliminować najczęstsze błędy komplikujące i opóźniające twoją pracę?
W trakcie szkolenia dowiesz się, że:
możesz zaufać automatycznym rozliczeniom w Optima,
operacje kartą mogą się rozliczyć same,
skróty klawiaturowe, dedykowane zmiany interfejsu przyspieszają pracę,
dzięki odpowiednim kolumnom dodatkowym, możesz sobie ułatwić weryfikację danych i szybciej znajdować potrzebne informacje,
nie musisz wysyłać maili z fakturami, informacjami podatkowymi, informacjami o dokumentach nierozliczonych do swoich klientów,
warto wykorzystywać segregatory - zalety elektronicznego obiegu dokumentów,
możesz korzystać z dobrodziejstwa robotyzacji już dziś.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
Program szkolenia
1. Rozliczenia i rozrachunki
przyczyny powstawania różnic
czyszczenie preliminarza płatności
czyszczenie rozrachunków
raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald
raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunki/płatności
2. Import wyciągów bankowych
metody zwiększenia efektywności automatycznego odczytywania danych
metody zwiększenia efektywności rozliczeń i odpowiedniego kwalifikowania transakcji
korzystanie z listy rozliczeń
3. Magazyn walut
przyczyny powstawania różnic
poprawa naliczenia
weryfikacja uzgadnianie
4. Możliwości modułu dla biur rachunkowych oraz pozostałych jednostek powiązanych, wielofirmowych
orientacja w systemie
operacje seryjne
wysyłka informacji podatkowych
5. Możliwości modułu analiz BI
orientacja w systemie
tworzenie własnych analiz
6. CRM
faktury cykliczne
wysyłka faktur
windykacja
7. Obieg elektroniczny dokumentów
Przyzwyczajenie klienta do przejrzystości po wejściu KSEF, rezygnacja z obiegu papierowego, dlaczego warto już dziś?
8. AI i robotyka jako proste narzędzie wspierające pracę księgowego na przykładach - porównywanie i szukanie różnic i anomalii w listach płac, bilansie, tworzenie ofert cenowych usług biura rachunkowego dla klientów w kilka minut.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 590 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671