Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?

O szkoleniu

Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności w promocji usług hotelowych z dopasowaniem do grupy odbiorców, ich potrzeb i zachowań oraz wykorzystanie narzędzi trade marketingowych stosowanych  w kanale on-line.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznają narzędzia i mechanizmy promocyjne dla kanału on-line i zastosują je w praktyce
  • zaplanują akcje promocyjne dostosowane do potrzeb grupy docelowej
  • zrozumieją kluczowe narzędzia, strategie i praktyki, które prowadzą do wzrostu widoczności i zaangażowania online

 

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody pracy:

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe, 
  • dyskusja moderowana, 
  •  burza mózgów, 
  • prezentacja multimedialna jako narzędzie wspomagające. 

Spotkanie ma charakter warsztatowy a nie formę wykładu.

Kto powinien wziąć udział?

PRACOWNIKÓW DZIAŁU MARKETINGU

Program szkolenia

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W BRANŻY HOTELARSKIEJ

  • Omówienie roli mediów w promocji usług hotelowych
  • Przegląd popularnych platform i ich konsumpcja w różnych generacjach pokoleniowych
  • Trendy dotyczące mediów społecznościowych w branży hotelarskiej

MODUŁ II.  PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Narzędzia promocyjne wykorzystywane w warunkach off-line i on-line oraz synergia między kanałami
  • Mechanizmy promocyjne (m.in. re-sell, up-sell, keep-sell, itp.)

MODUŁ III.  ODBIORCA PROMOCJI USŁUG HOTELOWYCH, CZYLI STWORZENIE BUYER PERSONY

  • Co należy wiedzieć o osobach korzystających z usług hotelowych
  • Narzędziownik do tworzenia person
  • Sposoby na pozyskanie informacji o odbiorcach
  • Określenie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów 

MODUŁ IV.  KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI

  • Techniki tworzenia wizualnie atrakcyjnych treści
  • Tworzenie opisów i treści przyciągających uwagę
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych (m.in. storytelling, język korzyści, RTB) w opowiadaniu o hotelu i jego usługach

MODUŁ V. CASE STUDIES I PRAKTYCZNE ĆWICZENIA

  • Case studies z branży hotelowej
  • Warsztat – praktyczne ćwiczenia tworzenia treści i planowania strategii

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

IZABELA BOHDAN-TALMONT

Trener

Trener praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!