O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności w promocji usług hotelowych z dopasowaniem do grupy odbiorców, ich potrzeb i zachowań oraz wykorzystanie narzędzi trade marketingowych stosowanych w kanale on-line.
Uczestnicy na szkoleniu:
- poznają narzędzia i mechanizmy promocyjne dla kanału on-line i zastosują je w praktyce
- zaplanują akcje promocyjne dostosowane do potrzeb grupy docelowej
- zrozumieją kluczowe narzędzia, strategie i praktyki, które prowadzą do wzrostu widoczności i zaangażowania online
Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- dyskusja moderowana,
- burza mózgów,
- prezentacja multimedialna jako narzędzie wspomagające.
Spotkanie ma charakter warsztatowy a nie formę wykładu.
PRACOWNIKÓW DZIAŁU MARKETINGU
Program szkolenia
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W BRANŻY HOTELARSKIEJ
- Omówienie roli mediów w promocji usług hotelowych
- Przegląd popularnych platform i ich konsumpcja w różnych generacjach pokoleniowych
- Trendy dotyczące mediów społecznościowych w branży hotelarskiej
MODUŁ II. PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Narzędzia promocyjne wykorzystywane w warunkach off-line i on-line oraz synergia między kanałami
- Mechanizmy promocyjne (m.in. re-sell, up-sell, keep-sell, itp.)
MODUŁ III. ODBIORCA PROMOCJI USŁUG HOTELOWYCH, CZYLI STWORZENIE BUYER PERSONY
- Co należy wiedzieć o osobach korzystających z usług hotelowych
- Narzędziownik do tworzenia person
- Sposoby na pozyskanie informacji o odbiorcach
- Określenie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów
MODUŁ IV. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI
- Techniki tworzenia wizualnie atrakcyjnych treści
- Tworzenie opisów i treści przyciągających uwagę
- Wykorzystanie narzędzi marketingowych (m.in. storytelling, język korzyści, RTB) w opowiadaniu o hotelu i jego usługach
MODUŁ V. CASE STUDIES I PRAKTYCZNE ĆWICZENIA
- Case studies z branży hotelowej
- Warsztat – praktyczne ćwiczenia tworzenia treści i planowania strategii
Czas trwania
1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.
Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062