O szkoleniu
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najczęściej wykorzystywane możliwości aplikacji Microsoft Excel w pracy działów HR oraz przećwiczą ich zastosowanie w praktyce.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Uczestnicy nauczą się korzystać z funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów HR co pozwoli zautomatyzować wykonywanie zadań. Sprawnie będą tworzyć formularze do wypełnienia on-line i do wydruku. Posortują dane i prawidłowo sformatują arkusz w celu wykorzystania do profesjonalnej prezentacji danych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Uczestnicy nauczą się korzystać z funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów HR co pozwoli zautomatyzować wykonywanie zadań. Sprawnie będą tworzyć formularze do wypełnienia on-line i do wydruku. Posortują dane i prawidłowo sformatują arkusz w celu wykorzystania do profesjonalnej prezentacji danych.
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
Terminy
28 09 2015 - 28 09 2015 - Gdańsk
30 09 2015 - 30 09 2015 - Kraków
02 10 2015 - 02 10 2015 - Warszawa
Program
1. Prezentacja możliwości arkusza – niezbędne narzędzie w pracy działów HR.
2. Formatowanie arkusza (przygotowywanie formularzy do wypełnienia i do wydruku):
– blokowanie wierszy i kolumn,
– ochrona komórek,
– przegląd wybranych funkcji,
– tryby adresowania i nazwy zakresów,
– listy rozwijane,
– pola wyboru,
– nagłówki i stopki,
– numeracja stron,
– powtarzanie wiersza tytułowego.
3. Praca z danymi:
– sortowanie i filtrowanie,
– wyliczanie czasu pracy (nadgodziny).
4. Konsolidacja danych – zbieranie danych z różnych arkuszy.
5. Prezentowanie danych:
– diagramy SmartArt,
– formatowanie komórek na podstawie ich wartości (formatowanie warunkowe),
– formatowanie komórek uzależnione od liczb, dat i tekstu.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
Terminy
28 09 2015 - 28 09 2015 - Gdańsk
30 09 2015 - 30 09 2015 - Kraków
02 10 2015 - 02 10 2015 - Warszawa
28 09 2015 - 28 09 2015 - Gdańsk
30 09 2015 - 30 09 2015 - Kraków
02 10 2015 - 02 10 2015 - Warszawa
Program
1. Prezentacja możliwości arkusza – niezbędne narzędzie w pracy działów HR.
2. Formatowanie arkusza (przygotowywanie formularzy do wypełnienia i do wydruku):
– blokowanie wierszy i kolumn,
– ochrona komórek,
– przegląd wybranych funkcji,
– tryby adresowania i nazwy zakresów,
– listy rozwijane,
– pola wyboru,
– nagłówki i stopki,
– numeracja stron,
– powtarzanie wiersza tytułowego.
3. Praca z danymi:
– sortowanie i filtrowanie,
– wyliczanie czasu pracy (nadgodziny).
4. Konsolidacja danych – zbieranie danych z różnych arkuszy.
5. Prezentowanie danych:
– diagramy SmartArt,
– formatowanie komórek na podstawie ich wartości (formatowanie warunkowe),
– formatowanie komórek uzależnione od liczb, dat i tekstu.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
Terminy
28 09 2015 - 28 09 2015 - Gdańsk
30 09 2015 - 30 09 2015 - Kraków
02 10 2015 - 02 10 2015 - Warszawa
Czas trwania
10:00 – 16:00
Prelegenci

.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
.
690
zł
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56