Szkolenie: Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – MS Excel dla HR – 2–dniowe warsztaty

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wykorzystanie-arkusza-kalkulacyjnego-w-pracy-dzialu-hr-ms-excel-dla-hr-2dniowe-warsztaty-63787

Informacje o szkoleniu

  • Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – MS Excel dla HR – 2–dniowe warsztaty


    ID szkolenia: 63787
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: IT
  • Adres szkolenia:

    centrum miasta
    centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26-27.06.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Biznesu MDDP
    Domaniewska 39 A
    02-672 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Akademia Biznesu MDDP
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie szybkiego i sprawnego posługiwania się programem Excel w codziennej pracy. Szczególną uwagę poświęcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracowników. Uczestnicy nauczą się wyszukiwać, wyróżniać i eksportować dane w MS Excel, sporządzać raporty, analizy i zestawienia w krótkim czasie. Przedstawione zostaną możliwości automatyzacji często wykonywanych zadań celem sprawniejszego zarządzania bazą pracowników. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane używanie filtrów oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony będzie również sposób przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, który w dalszej kolejności będzie przesyłany do uzupełnienia. Omówione zostanie drukowanie dokumentów z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu omówionych zostanie minimum 50 skrótów klawiszowych.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów personalnych/kadr oraz do osób zajmujących się analizą danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.

Program szkolenia:

Program
1. Szybkie formatowanie dokumentów oraz przygotowanie ich do wydruku:
• Malarz formatów.
• Narzędzie „Formatuj jako tabelę”.
• Korzystanie ze styli i motywów.
• Ustawienia strony.

2. Wykorzystanie Excela do analizy danych:
• Sortowanie danych oraz sortowanie niestandardowe.
• Filtrowanie danych za pomocą filtra automatycznego oraz filtrowanie zaawnsowane
• Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodrębniania danych, m.in.:
– LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU,
– ZNAJDŹ, DŁ., ZŁĄCZ.TEKSTY
• Funkcje daty i czasu, m.in.
– DZIŚ, TERAZ, DNI.ROBOCZE
• Funkcje statystyczne, m.in.:
– LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI,
– ŚREDNIA.JEŻELI, ŚREDNIA.WARUNKÓW.
• Funkcje wyszukiwania i adresu, m.in.:
– WYBIERZ,
– WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO.
• Funkcje bazodanowe.
• Tabele przestawne.

3. Zbieranie danych z różnych źródeł i przedstawienie ich w przystępnej formie:
• Importowanie danych z różnych źródeł.
• Tworzenie łączy do innych skoroszytów.
• Narzędzie konsolidacji danych.

4. Ochrona, współdzielenie plików oraz śledzenie zmian:
• Ochrona na różnych poziomach:
– ochrona pliku,
– ochrona skoroszytu,
– ochrona arkusza.
• Udostępnianie skoroszytu.
• Śledzenie zmian.
• Kontrola użytkowników pod kątem dostępności danych.

5. Wychwytywanie wartości błędnych:
• Typy błędów w Excelu i ich kontrola.
• Zastosowanie funkcji JEŻELI.BŁĄD.

6. Makra jako narzędzie do automatyzowania często wykonywanych czynności:
• Zasada działania makra.
• Metody nagrywania makr.
• Edytowanie makra w Visual Basic for Application.
• Metody uruchamiania makr.

7. Tworzenie formularzy elektronicznych – wykorzystanie formatów programu Microsoft Excel.

8. Efektywna współpraca z programem Microsoft Word – korespondencja seryjna.

9. Drukowanie:
• Drukowanie na dowolnej ilości stron.
• Podział stron.

10. Reguła sprawdzania poprawności:
• Ograniczanie edycji przez użytkownika.
• Wymuszanie zadanych odpowiedzi.
• Zabezpieczanie

Informacje organizacyjne
Tablet jako narzędzie wspomagające naukę!

Tablet Prestigio MultiPad 2 Pro Duo 7.0
to tablet z 7-calowym ekranem IPS o rozdzielczości 1280 x 800 pikseli, dwurdzeniowym procesorem Amlogic AML8726-MX o częstotliwości taktowania 1,5GHz, 1GB RAM i Androidem 4.1 Jelly Bean. Są to parametry, które sprawią, że oglądanie filmów stanie się przyjemnością, choć urządzenie wciąż mieści się w torebce i można je zabierać ze sobą wszędzie. Ten MultiPad wyposażony jest również w czterordzeniowy procesor graficzny o pamięci 1 GB, co w połączeniu z techniką OpenGL i przyspieszeniomierzem 3-kierunkowym nadaje światowi cyfrowemu wymiaru rzeczywistego. Na tym tablecie można zainstalować bepłatny pakiet Office Suite Pro. To aplikacja służąca do przeglądania i edytowania plików Microsoft Word i Excel. Umożliwia również przeglądanie plików PowerPoint i PDF. *


Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

Informacje o prelegentach:

.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1190 zł + 23% VAT - cena za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Szkolenie, kurs: Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – MS Excel dla HR – 2–dniowe warsztaty