Artykuł sponsorowany

Masowa wysyłka SMS dla biznesu, czyli kilka słów o tym, dlaczego potrzeby branży są tak ważne

Decydując się na współpracę z agencją marketingową, kancelarią prawniczą lub doradcą biznesowym, powinniśmy zorientować się, czy wybrani specjaliści mieli wcześniej do czynienia z klientami z naszej branży. Dlaczego indywidualne podejście jest tak istotne i jakie ma ono znaczenie w komunikacji z klientami?

Na jakie potrzeby klientów starasz się odpowiedzieć?

Masowa wysyłka SMS, mailing, integracja API, konta firmowe w serwisach społecznościowych — to świetne narzędzia, jednak nawet one nie wystarczą, jeśli nie przygotujesz odpowiedniej strategii marki i nie zaplanujesz swoich działań. Jednym z najistotniejszych elementów tego procesu jest określenie grup docelowych i odpowiedź na to, które spośród rynkowych potrzeb jesteś w stanie zaspokoić dzięki swoim produktom.

Masowa wysyłka SMS

W przypadku branży spożywczej i handlowej mogą to być powszechnie dostępne napoje roślinne w dobrej cenie lub produkty BIO. W branży modowej — sezonowe ubrania, rozrywkowej — koncerty klubowe na najwyższym poziomie, kosmetycznej — innowacyjne stylizacje. Przykłady można mnożyć. Jednak już teraz z pewnością widzisz, jak ważne jest uwzględnienie sprecyzowanych potrzeb w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Każda spośród grup docelowych charakteryzuje się wybieraniem innych kanałów komunikacji i zwracaniem uwagi na inne materiały reklamowe.

Masowa wysyłka SMS dla każdego biznesu

Wiemy już, że powinniśmy docierać do konkretnych grup odbiorców z konkretnym komunikatem. Przydadzą nam się zatem narzędzia, które z jednej strony są uniwersalne, a z drugiej pozwalają na stworzenie ciekawych i oryginalnych treści, dostosowanych do naszych potrzeb. Właśnie taka jest platforma mProfi, oferująca masową wysyłkę SMS i mailing dla różnorodnych branż, w tym:

  • gastronomii,

  • hotelarstwa,

  • administracji,

  • edukacji,

  • marketingu i wielu innych.

Masowa wysyłka SMS z mProfi pozwala nam między innymi na:

  • informowanie klientów o najnowszych/limitowanych ofertach,

  • wysyłanie przypomnień dotyczących dokonanych rezerwacji,

  • integrację komunikatów z zewnętrznymi aplikacjami i oprogramowaniami, takimi jak Discord, Slack, Google Calendar czy Gmail,

  • aktualizację programów lojalnościowych,

  • wysyłkę alertów.

Dlaczego masowa wysyłka SMS tak dobrze sprawdza się w marketingu?

Umiejętnie prowadzona wysyłka SMS może przynieść wiele korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Wiele osób popełnia błąd, traktując wiadomości SMS i e-mail wyłącznie jako formę masowej komunikacji. To prawda, takie narzędzia pozwalają na kontakt z wieloma odbiorcami. Jednocześnie klienci powinni jednak zyskać dzięki nim poczucie, że kierujesz przekaz bezpośrednio do nich. Tworząc wiadomości imienne i wysyłając spersonalizowane oferty, sprawisz, że odbiorcy zdecydowanie chętniej będą wracać do ciebie, niż do konkurencji. Dzięki zrozumieniu ich potrzeb i personalnym komunikatom zdobędziesz ich zaufanie, o czym możesz przekonać się już dziś, nawiązując współpracę z mProfi dostosowaną do specyfiki twojej branży.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Polecane wydarzenia

Akademia KFK

Marketing internetowy - reklama firmy w internecie

  • już od 1 600 zł
  • od 1 600 zł
Zapisz się
Akademia KFK

Innowacyjne strategie marketingowe - projektowanie, planowanie, wdrażanie

  • już od 1 600 zł
  • od 1 600 zł
Zapisz się

Video Marketing Online - rolki i filmy Instagram, Facebook, TikTok

  • już od 655 zł
  • od 655 zł
Zapisz się
Akademia KFK

Trade Marketing - marketing handlowy dla działów sprzedaży

  • już od 1 940 zł
  • od 1 940 zł
Zapisz się

Ostatnie artykuły

Agile Thinking – elastyczne myślenie w zmiennym świecie
15 maja 2025
Agile Thinking – elastyczne myślenie w zmiennym świecie

W wymagającym świecie VUCA elastyczne, zwinne myślenie może być znaczącą przewagą. Jak rozwijać Agile Thinking w organizacji i dlaczego zwinne myślenie jest kompetencją przyszłości?

Czytaj więcej
Informatyk na etacie czy może outsourcing IT – co wybrać?
24 kwietnia 2025
Informatyk na etacie czy może outsourcing IT – co wybrać?

Zatrudnienie informatyka na etacie daje wiele możliwości, ale też jest kosztowne i ma swoje ograniczenia. Alternatywą może być outsourcing IT, który również ma swoje zalety i wady. Co przemawia za jednym i drugim — oraz co finalnie lepiej sprawdza s

Czytaj więcej
Przepis na szczęście według Agnieszki Maciąg – sprawdź, jak go wykorzystać!
16 kwietnia 2025
Przepis na szczęście według Agnieszki Maciąg – sprawdź, jak go wykorzystać!

Ceniona pisarka i dziennikarka Agnieszka Maciąg, zabiera nas w swoich książkach w podróż w poszukiwaniu harmonijnego życia, pełnego wewnętrznego spokoju. To nie tylko zbiór porad, ale też zaproszenie do odkrywania osobistych zasobów energii.

Czytaj więcej
Twoja profesjonalna wizytówka w sieci — dlaczego warto zainwestować w projektowanie stron internetowych?
9 kwietnia 2025
Twoja profesjonalna wizytówka w sieci — dlaczego warto zainwestować w projektowanie stron internetowych?

Posiadanie strony internetowej jest dzisiaj pewnego rodzaju standardem bez względu na branżę. Sama strona nie może jednak być standardowa, jeśli chcemy, aby odniosła sukces na wysoko konkurencyjnym rynku.

Czytaj więcej