Artykuł sponsorowany

Masowa wysyłka SMS dla biznesu, czyli kilka słów o tym, dlaczego potrzeby branży są tak ważne

Decydując się na współpracę z agencją marketingową, kancelarią prawniczą lub doradcą biznesowym, powinniśmy zorientować się, czy wybrani specjaliści mieli wcześniej do czynienia z klientami z naszej branży. Dlaczego indywidualne podejście jest tak istotne i jakie ma ono znaczenie w komunikacji z klientami?

Na jakie potrzeby klientów starasz się odpowiedzieć?

Masowa wysyłka SMS, mailing, integracja API, konta firmowe w serwisach społecznościowych — to świetne narzędzia, jednak nawet one nie wystarczą, jeśli nie przygotujesz odpowiedniej strategii marki i nie zaplanujesz swoich działań. Jednym z najistotniejszych elementów tego procesu jest określenie grup docelowych i odpowiedź na to, które spośród rynkowych potrzeb jesteś w stanie zaspokoić dzięki swoim produktom.

Masowa wysyłka SMS

W przypadku branży spożywczej i handlowej mogą to być powszechnie dostępne napoje roślinne w dobrej cenie lub produkty BIO. W branży modowej — sezonowe ubrania, rozrywkowej — koncerty klubowe na najwyższym poziomie, kosmetycznej — innowacyjne stylizacje. Przykłady można mnożyć. Jednak już teraz z pewnością widzisz, jak ważne jest uwzględnienie sprecyzowanych potrzeb w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Każda spośród grup docelowych charakteryzuje się wybieraniem innych kanałów komunikacji i zwracaniem uwagi na inne materiały reklamowe.

Masowa wysyłka SMS dla każdego biznesu

Wiemy już, że powinniśmy docierać do konkretnych grup odbiorców z konkretnym komunikatem. Przydadzą nam się zatem narzędzia, które z jednej strony są uniwersalne, a z drugiej pozwalają na stworzenie ciekawych i oryginalnych treści, dostosowanych do naszych potrzeb. Właśnie taka jest platforma mProfi, oferująca masową wysyłkę SMS i mailing dla różnorodnych branż, w tym:

  • gastronomii,

  • hotelarstwa,

  • administracji,

  • edukacji,

  • marketingu i wielu innych.

Masowa wysyłka SMS z mProfi pozwala nam między innymi na:

  • informowanie klientów o najnowszych/limitowanych ofertach,

  • wysyłanie przypomnień dotyczących dokonanych rezerwacji,

  • integrację komunikatów z zewnętrznymi aplikacjami i oprogramowaniami, takimi jak Discord, Slack, Google Calendar czy Gmail,

  • aktualizację programów lojalnościowych,

  • wysyłkę alertów.

Dlaczego masowa wysyłka SMS tak dobrze sprawdza się w marketingu?

Umiejętnie prowadzona wysyłka SMS może przynieść wiele korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Wiele osób popełnia błąd, traktując wiadomości SMS i e-mail wyłącznie jako formę masowej komunikacji. To prawda, takie narzędzia pozwalają na kontakt z wieloma odbiorcami. Jednocześnie klienci powinni jednak zyskać dzięki nim poczucie, że kierujesz przekaz bezpośrednio do nich. Tworząc wiadomości imienne i wysyłając spersonalizowane oferty, sprawisz, że odbiorcy zdecydowanie chętniej będą wracać do ciebie, niż do konkurencji. Dzięki zrozumieniu ich potrzeb i personalnym komunikatom zdobędziesz ich zaufanie, o czym możesz przekonać się już dziś, nawiązując współpracę z mProfi dostosowaną do specyfiki twojej branży.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Polecane wydarzenia

Controlling w marketingu

  • już od 1 910 zł
  • już od 1 910 zł
Zapisz się
Akademia Marketingu ATRIUM

Podstawy nowoczesnego marketingu

  • już od 1 910 zł
  • już od 1 910 zł
Zapisz się

B2B marketing - jak budować marketing, który sprzedaje

  • już od 1 111 zł
  • już od 1 111 zł
Zapisz się

Psychologia marketingu

  • już od 1 910 zł
  • już od 1 910 zł
Zapisz się

Ostatnie artykuły

Szukasz oferty na pozycjonowanie strony? Oto dlaczego warto wybrać Aktywny Model Rozliczeń
22 września 2023
Szukasz oferty na pozycjonowanie strony? Oto dlaczego warto wybrać Aktywny Model Rozliczeń

Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy online. Jak jednak sprawić, że nasz sklep internetowy zajmie wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Jak skutecznie pozycjonować strony internetowe?

Czytaj więcej
Co zrobić, aby szybko i sprawnie uzyskać kredyt gotówkowy?
14 września 2023
Co zrobić, aby szybko i sprawnie uzyskać kredyt gotówkowy?

Istnieje wiele rodzajów pożyczek bankowych, wśród których możemy wyróżnić między innymi kredyty hipoteczne, firmowe i konsolidacyjne. Jednak największą popularnością cieszą się pożyczki, które pozwalają uzyskać finansowanie na dowolny cel.

Czytaj więcej
Kontroler finansowy: rola, obowiązki i kwalifikacje
13 września 2023
Kontroler finansowy: rola, obowiązki i kwalifikacje

Dowiedz się jaką rolę pełni kontroler finansowy, jakie powinien posiadać kompetencje, ile zarabia kontroler oraz jak zostać kontrolerem?

Czytaj więcej
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie – jak robić to efektywnie?
11 września 2023
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie – jak robić to efektywnie?

Odpowiednie zarządzanie zapasami i zaopatrzeniem ma bezpośredni wpływ nie tylko na płynność operacyjną firmy, ale także na jej zdolność do spełniania oczekiwań klientów oraz osiągania konkurencyjności na rynku.

Czytaj więcej