Artykuł sponsorowany

Masowa wysyłka SMS dla biznesu, czyli kilka słów o tym, dlaczego potrzeby branży są tak ważne

Decydując się na współpracę z agencją marketingową, kancelarią prawniczą lub doradcą biznesowym, powinniśmy zorientować się, czy wybrani specjaliści mieli wcześniej do czynienia z klientami z naszej branży. Dlaczego indywidualne podejście jest tak istotne i jakie ma ono znaczenie w komunikacji z klientami?

Na jakie potrzeby klientów starasz się odpowiedzieć?

Masowa wysyłka SMS, mailing, integracja API, konta firmowe w serwisach społecznościowych — to świetne narzędzia, jednak nawet one nie wystarczą, jeśli nie przygotujesz odpowiedniej strategii marki i nie zaplanujesz swoich działań. Jednym z najistotniejszych elementów tego procesu jest określenie grup docelowych i odpowiedź na to, które spośród rynkowych potrzeb jesteś w stanie zaspokoić dzięki swoim produktom.

Masowa wysyłka SMS

W przypadku branży spożywczej i handlowej mogą to być powszechnie dostępne napoje roślinne w dobrej cenie lub produkty BIO. W branży modowej — sezonowe ubrania, rozrywkowej — koncerty klubowe na najwyższym poziomie, kosmetycznej — innowacyjne stylizacje. Przykłady można mnożyć. Jednak już teraz z pewnością widzisz, jak ważne jest uwzględnienie sprecyzowanych potrzeb w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Każda spośród grup docelowych charakteryzuje się wybieraniem innych kanałów komunikacji i zwracaniem uwagi na inne materiały reklamowe.

Masowa wysyłka SMS dla każdego biznesu

Wiemy już, że powinniśmy docierać do konkretnych grup odbiorców z konkretnym komunikatem. Przydadzą nam się zatem narzędzia, które z jednej strony są uniwersalne, a z drugiej pozwalają na stworzenie ciekawych i oryginalnych treści, dostosowanych do naszych potrzeb. Właśnie taka jest platforma mProfi, oferująca masową wysyłkę SMS i mailing dla różnorodnych branż, w tym:

  • gastronomii,

  • hotelarstwa,

  • administracji,

  • edukacji,

  • marketingu i wielu innych.

Masowa wysyłka SMS z mProfi pozwala nam między innymi na:

  • informowanie klientów o najnowszych/limitowanych ofertach,

  • wysyłanie przypomnień dotyczących dokonanych rezerwacji,

  • integrację komunikatów z zewnętrznymi aplikacjami i oprogramowaniami, takimi jak Discord, Slack, Google Calendar czy Gmail,

  • aktualizację programów lojalnościowych,

  • wysyłkę alertów.

Dlaczego masowa wysyłka SMS tak dobrze sprawdza się w marketingu?

Umiejętnie prowadzona wysyłka SMS może przynieść wiele korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Wiele osób popełnia błąd, traktując wiadomości SMS i e-mail wyłącznie jako formę masowej komunikacji. To prawda, takie narzędzia pozwalają na kontakt z wieloma odbiorcami. Jednocześnie klienci powinni jednak zyskać dzięki nim poczucie, że kierujesz przekaz bezpośrednio do nich. Tworząc wiadomości imienne i wysyłając spersonalizowane oferty, sprawisz, że odbiorcy zdecydowanie chętniej będą wracać do ciebie, niż do konkurencji. Dzięki zrozumieniu ich potrzeb i personalnym komunikatom zdobędziesz ich zaufanie, o czym możesz przekonać się już dziś, nawiązując współpracę z mProfi dostosowaną do specyfiki twojej branży.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Polecane wydarzenia

System zarządzania bezpieczeństwem (SMS) – dla organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu

  • już od 1 750 zł
  • od 1 750 zł
Zapisz się
Akademia Marketingu ATRIUM

Psychologia marketingu

  • już od 1 930 zł
  • od 1 930 zł
Zapisz się
Akademia Marketingu ATRIUM

Trade Marketing - marketing handlowy dla działów sprzedaży

  • już od 1 930 zł
  • od 1 930 zł
Zapisz się
Akademia Marketingu ATRIUM

AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas

  • już od 1 057 zł
  • od 1 057 zł
Zapisz się

Ostatnie artykuły

Szkolenia biznesowe dla firm jako klucz do sukcesu organizacji
26 kwietnia 2024
Szkolenia biznesowe dla firm jako klucz do sukcesu organizacji

Specjalistyczne szkolenia dla firm odgrywają fundamentalną rolę w skutecznym zarządzaniu organizacją, wpływając na jej sukces i przewagę konkurencyjną.

Czytaj więcej
Przełam bariery kariery w kadrach, płacach i HR z Akademią Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego
2 kwietnia 2024
Przełam bariery kariery w kadrach, płacach i HR z Akademią Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego

Obszar kadr i płac ulega szybkim i głębokim przemianom. Częste zmiany przepisów oraz rosnące oczekiwania pracowników sprawiają, że specjaliści ds. kadr i płac potrzebują nieustannie się rozwijać i podnosić kompetencje.

Czytaj więcej
Dyrektywa Maszynowa: jak uzyskać znak CE?
19 marca 2024
Dyrektywa Maszynowa: jak uzyskać znak CE?

Znak CE to oznaczenie umieszczane na produktach, które spełniają wymagania określone w przepisach UE dotyczących bezpieczeństwa, zdrowia i ochrony środowiska. Dotyczy on również maszyn zgodnie z Dyrektywą Maszynową.

Czytaj więcej
Tableau kurs - kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych
19 marca 2024
Tableau kurs - kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych

Tableau to lider w dziedzinie wizualizacji danych, który oferuje potężne i intuicyjne rozwiązania, które umożliwiają organizacjom wszystkich rozmiarów przekształcać surowe dane w łatwe do zrozumienia, interaktywne i atrakcyjne wizualizacje.

Czytaj więcej