Program Google Ads (dawniej Google Adwors) to aktualnie najpopularniejszy program pozwalający prowadzić kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych oraz w sieci Internet. Coraz więcej firm i instytucji sięga po Google Ads w celu promowania swojej działalności, produktów i usług. Wraz z rozwojem popularności Google Ads rośnie zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów ds. reklamy w wyszukiwarce Google. Sprawdź kurs Google Ads z certyfikatem lub szkolenie Google Ads, które pozwolą Ci poznać program reklamowy firmy Google od podstaw, aż po zaawansowane funkcje!
Spis treści:
- Google Ads (dawniej Google AdWords)
- Szkolenia Google Ads, kursy Google Ads
- Kurs Google Ads a certyfikat
- Inne szkolenia dla e-marketerów
Google Ads (dawniej Google AdWords)
Program reklamowy google Ads pozwala rozpocząć działania reklamowe w internecie już w kilkanaście minut. Niezbędne jest założenie konta reklamodawcy w programie, skonfigurowanie pierwszej kampanii reklamowej oraz zapewnienie środków na koncie reklamowym (na przykład poprzez podpięcie karty kredytowej). Coś co wydaje się jednak bardzo proste na pierwszy rzut oka jest dużo bardziej złożone w rzeczywistości. Progra mreklamowy Google Ads to setki funkcjonalności pozwalających zadbać o efektywność prowadzonych działań reklamowych. Ich samodzielne poznanie zajmuje dużo czasu, a także wymaga licznych prób i błędów. Jeśli więc zależy nam na ich uniknięciu warto sięgnąć po szkolenia i kursy Google Ads (dawniej Google Adwords).
Szkolenia Google Ads, kursy Google Ads
Szkolenia oraz kursy Google Ads dostępne są zarówno w formie tradycyjnej, jak też szkoleń online. Szkolenia stacjonarne z Google Ads znajdziemy przede wszystkim w dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków, Toruń, Katowice, Bydgodzcz, Gdańsk, Kraków, Wrocław i Lublin. Na szczędzie nie jesteśmy skazani jedynie na ofertę lokalnego rynku szkoleń ponieważ szkolenia i kursy z Google Ads realizowane są również przez Internet, jako szkolenia online z zajęciami na żywo oraz kursy online - multimedialne, wideo i e-learningowe. Czym różnią się te rodzaje szkolenia Google Ads?
- Kurs Google Ads online na żywo lub szkolenie Google Ads online na żywo - zajęcia w trakcie tego typu szkolenia lub kursu mają z góry wyznaczone daty i godziny realizacji zajęć. Uczestnicy logują się w wyznaczonym terminie do wirtualnej sali szkoleniowej, np. w programie Microsoft Teams, Google Meet, Webex czy Zoom i uczestniczą w zajęciach prowadzonych na żywo. Tego typu szkolenie pozwala zapewnić efektywność uczenia się zbliżoną do szkolenia stacjonarnego - umożliwia zadawanie pytań, dostosowanie programu i tempa zajęć do potrzeb i uwag zgłaszanych przez grupę, jak też realizację ćwiczeń grupowych i poznanie się z innymi uczestnikami szkolenia.
- Kursy Google Ads e-learningowe, multimedialne - po wykupieniu tego typu kursu otrzymujemy dostęp do materiałów szkoleniowych umieszczonych w sieci Internet na platformie e-learningowej. Mamy możliwość zalogować się na platformę w dogodnym dla nas miejscu i czasie i zapoznawać się z materiałmi składającymi się na kurs. Mają one postać filmów wideo, prezentacji, tekstów do przeczytania oraz rozmaitych ćwiczeń, testów i quizów, które służą przekazywaniu wiedzy oraz śledzeniu postępów. Wadą tego typu kursu Google Ads jest brak bezpośredniego kontaktu z trenerem, co oznacza że jeśli natrafimy na trudniejszą porcję materiału skazani jesteśmy na własna dociekliwość. E-learningowy kurs Google Ads ma również swoje istotne zalety: cena tego typu kursu jest z reguły bardzo atrakcyjna, mamy też możliwość wielokrotnie wracać do danej porcji materiału oraz zdecydować w jakim tempie realizujemy kurs.
Kurs Google Ads a certyfikat
Wybrane szkolenia Google Ads oraz kursy Google Ads pozwalają na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego nie tylko odbycie kursu, ale również zdobycie konkretnych umiejętności dzięki egzaminowi końcowemu. Każda osoba zainteresowana podjęciem pracy przy obsłudze programu Google Ads powinna rozważyć zrobienie certyfikatu Google Ads, który dostępny jest w kilku wersjach:
- certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania,
- certyfikat Google Ads z reklamy w sieci reklamowej,
- certyfikat Google Ads z reklamy wideo,
- certyfikat z reklamy produktowej,
- certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji,
- certyfikat Google Ads z pomiaru skuteczności reklam.
Certyfikaty Google Ads Certifications są uznaną na rynku pracy formą potwierdzenia znajomości programów reklamowych Google.
Inne szkolenia dla e-marketerów
Pracując w branży reklamowej oraz w marketingu internetowym warto również znać inne programy reklamowe oraz rodzaje marketingu internetowego. Daletgo warto zainteresować się rówież innymi szkoleniami, np. szkoleniami z Facebook i wykorzystania tej platformy w działalności gospodarczej oraz innymi szkoleniami z marketingu internetowego i e-marketingu. Osobną kategorią szkoleń, którymi warto się zainteresować są szkolenia z social media, content marketingu oraz szkolenia marketingowe dotyczące podstawowych staretgii marketingowych, zasad budowania marki itp.