O szkoleniu
Szkolenie Event manager – organizator imprez dedykowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym. To szkolenie to praktyczny warsztat pracy przy organizacji imprez
Cele szkolenia:
• Rozwinięcie kompetencji i wyposażenie uczestników w zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego organizowania, planowania, przygotowywanie oraz koordynowania eventów
• Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy jako event manager
Metody szkoleniowe:
• Wykład
• Ćwiczenia zespołowe i indywidualne
• Dyskusje moderowane
Korzyści dla Uczestników:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik :
• Określi swoje predyspozycje do pracy event managera
• Będzie potrafił zorganizować spotkania firmowe, wyjazdy integracyjne, szkolenia i konferencje biznesowe, imprezy o charakterze turystycznym.
• Dowie się co to takiego spotkanie networkingowe i jak je zorganizować?
• Nabędzie wiedzę pozwalającą budować dedykowane zespoły projektowe.
• Dowie się jakie pułapki czekają na event managera i na co zwrócić szczególną uwagę przy organizacji eventów.
• Gdzie szukać Klientów i w jaki sposób rozmawiać z Klientami?
• Jak być asertywnym w kontakcie z trudnym Klientem?
• W jaki sposób przygotować profesjonalną ofertę eventową?
• Jak od strony prawnej prawidłowo przygotować wydarzenie eventowe?
Cele szkolenia:
• Rozwinięcie kompetencji i wyposażenie uczestników w zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego organizowania, planowania, przygotowywanie oraz koordynowania eventów
• Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy jako event manager
Metody szkoleniowe:
• Wykład
• Ćwiczenia zespołowe i indywidualne
• Dyskusje moderowane
Korzyści dla Uczestników:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik :
• Określi swoje predyspozycje do pracy event managera
• Będzie potrafił zorganizować spotkania firmowe, wyjazdy integracyjne, szkolenia i konferencje biznesowe, imprezy o charakterze turystycznym.
• Dowie się co to takiego spotkanie networkingowe i jak je zorganizować?
• Nabędzie wiedzę pozwalającą budować dedykowane zespoły projektowe.
• Dowie się jakie pułapki czekają na event managera i na co zwrócić szczególną uwagę przy organizacji eventów.
• Gdzie szukać Klientów i w jaki sposób rozmawiać z Klientami?
• Jak być asertywnym w kontakcie z trudnym Klientem?
• W jaki sposób przygotować profesjonalną ofertę eventową?
• Jak od strony prawnej prawidłowo przygotować wydarzenie eventowe?
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów HR, marketingu oraz pracowników biurowych, a także osób indywidualnych, które chcą nabyć nowe umiejętności i rozpocząć pracę jako event manager – organizator imprez.
Program szkolenia
1. Kim jest event manager?
• Ja jako event manager
• Jakie cechy powinien posiadać idealny event manager?
• Cechy charakteru i predyspozycje do pracy event managera
• Zakres obowiązków event manager’a
2. Oczekiwania klientów w stosunku do event managerów
3. Rodzaje i cele eventów
4. Analiza rynku – narzędzia
5. Przygotowanie oferty eventowej
6. Analiza atrakcyjności oferty eventu
• Planowanie ogólne
• Planowanie eventu
• Harmonogram pracy
• Harmonogram eventu
7. Etapy realizacji
• Elementy składowe eventu
• Sytuacje kryzysowe
• Planowanie biznesowe
• Zespół eventu
• Przygotowania budżetu i zarządzanie ?nansami
• Fundrising
• Program eventu
• Komunikacja i marketing
• Realizacja
• Ewaluacja
8. Asertywność w praktyce i teorii
• Prawa asertywności
• Asertywność w biznesie
• Asertywność a kon?ikt interesów
9. Błędy jak ich unikać
10. Prawne aspekty organizacji eventu
11. Budżet eventu
• Koszty etapu planowania
• Koszty etapu realizacji
• Koszty ewaluacji
• Wpływy
12. Typologia klientów
• Lew
• Kobra
• Pies
• Ślimak
• Ja jako event manager
• Jakie cechy powinien posiadać idealny event manager?
• Cechy charakteru i predyspozycje do pracy event managera
• Zakres obowiązków event manager’a
2. Oczekiwania klientów w stosunku do event managerów
3. Rodzaje i cele eventów
4. Analiza rynku – narzędzia
5. Przygotowanie oferty eventowej
6. Analiza atrakcyjności oferty eventu
• Planowanie ogólne
• Planowanie eventu
• Harmonogram pracy
• Harmonogram eventu
7. Etapy realizacji
• Elementy składowe eventu
• Sytuacje kryzysowe
• Planowanie biznesowe
• Zespół eventu
• Przygotowania budżetu i zarządzanie ?nansami
• Fundrising
• Program eventu
• Komunikacja i marketing
• Realizacja
• Ewaluacja
8. Asertywność w praktyce i teorii
• Prawa asertywności
• Asertywność w biznesie
• Asertywność a kon?ikt interesów
9. Błędy jak ich unikać
10. Prawne aspekty organizacji eventu
11. Budżet eventu
• Koszty etapu planowania
• Koszty etapu realizacji
• Koszty ewaluacji
• Wpływy
12. Typologia klientów
• Lew
• Kobra
• Pies
• Ślimak
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Marta Dyda
rener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu.
Doświadczenie zawodowe:
• Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących w firmach. Posiada wysokie zdolność analizowania i rozumienia potrzeb klientów.
• W obszarze zarządzania projektami odpowiadała za rozwijanie produktów, planowanie, przewodzenie i organizowanie pracy zespołu powołanego do realizacji projektu. Zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole. Motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracą grupy zaangażowanej w realizację projektu, zarządzała ryzykiem.
• Korzysta z bogatego doświadczenia i swoich niewyczerpalnych zasobów, poszerza swoje kompetencje z wielka pasją do nowoczesnych technologii wykorzystywanych w szkoleniach. Pracuje jako konsultant i prowadzi szkolenia z obszaru sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, szeroko rozumianego rozwoju osobistego, prowadzi treningi interpersonalne.
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:
• Poznaj siebie – trening interpersonalny
• Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta
• Odkryj w sobie motywację – zacznij działać
• Zarządzanie czasem
• Odkryj w sobie lidera
• Obudź w sobie kreatywność
• Praca Event Managera
Wykształcenie:
• Certyfikowany trener szkoleń on-line przez Webcomm konsorcjum Agencji Marketingu Relacyjnego i Edu-Pharm
• Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Akademia Trenera
• Absolwentka studiów na Uniwersytet Ekonomicznym w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie, Specjalność: Organizacja i Kierownictwo
• Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Reklama i PR
rener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu.
Doświadczenie zawodowe:
• Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących w firmach. Posiada wysokie zdolność analizowania i rozumienia potrzeb klientów.
• W obszarze zarządzania projektami odpowiadała za rozwijanie produktów, planowanie, przewodzenie i organizowanie pracy zespołu powołanego do realizacji projektu. Zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole. Motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracą grupy zaangażowanej w realizację projektu, zarządzała ryzykiem.
• Korzysta z bogatego doświadczenia i swoich niewyczerpalnych zasobów, poszerza swoje kompetencje z wielka pasją do nowoczesnych technologii wykorzystywanych w szkoleniach. Pracuje jako konsultant i prowadzi szkolenia z obszaru sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, szeroko rozumianego rozwoju osobistego, prowadzi treningi interpersonalne.
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:
• Poznaj siebie – trening interpersonalny
• Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta
• Odkryj w sobie motywację – zacznij działać
• Zarządzanie czasem
• Odkryj w sobie lidera
• Obudź w sobie kreatywność
• Praca Event Managera
Wykształcenie:
• Certyfikowany trener szkoleń on-line przez Webcomm konsorcjum Agencji Marketingu Relacyjnego i Edu-Pharm
• Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Akademia Trenera
• Absolwentka studiów na Uniwersytet Ekonomicznym w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie, Specjalność: Organizacja i Kierownictwo
• Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Reklama i PR
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
od osoby
1 390
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach