O szkoleniu
Facebook, Instagram, YouTube, X (dawniej Twitter), LinkedIn i TikTok – to najpopularniejsze serwisy społecznościowe, z których korzystają przedstawiciele sektora publicznego.
Czy jednak korzystają z tej formy komunikacji właściwie? Liczne, często nieścisłe regulacje prawne, specyficzne oczekiwania odbiorców, a także przekazywanych komunikatów powodują, że aby komunikacja sektora publicznego w tej przestrzeni była właściwa, należy zapoznać się z najważniejszymi uwarunkowaniami. Zarówno dotyczącymi samej komunikacji, budowania jej strategii, jak też funkcjonowania poszczególnych serwisów i obowiązującego prawa.
Zapoznasz się z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi (Facebook, X – dawniej Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube, TikTok) i ich funkcjonalnościami.
Odkryjesz rolę AI w nowoczesnej komunikacji.
Poznasz najważniejsze trendy związane z komunikacją w social media.
Nauczysz się, w jaki sposób budować i realizować strategię obecności w social media, a także jak mierzyć zakładane cele.
Poznasz mechanizmy, które wpływają na zasięgi postów, a także zaangażowanie odbiorców.
Nauczysz się metod właściwej komunikacji w mediach społecznościowych i reagowania na sytuacje kryzysowe.
Poznasz rolę spójnej identyfikacji wizualnej i dobre praktyki w tym obszarze.
Zapoznasz się z prawnym aspektem prowadzenia profili w mediach społecznościowych.
Nauczysz się wykorzystywać narzędzia oferowane przez poszczególne media.
Poznasz narzędzia sztucznej inteligencji (AI) do lepszego planowania, doboru i tworzenia contentu.
Poznasz możliwości reklamowe na platformie Facebook.
Nauczysz się tworzyć treści, przyciągające uwagę odbiorcy, wykorzystując przy tym również narzędzia zewnętrzne oraz oparte na sztucznej inteligencji.
Poznasz zasady tworzenia czytelnych treści.
Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, aby były lepiej widoczne w sieci.
Kurs zakończymy testem podsumowującym.
Pracownicy jednostek sektora publicznego, odpowiedzialni za prowadzenie kont w mediach społecznościowych, promocję i komunikację w instytucji, pracownicy instytucji i organizacji pozarządowych realizujących zadania publiczne.
Program szkolenia
HARMONOGRAM KURSU:
I DZIEŃ: Media społecznościowe: od podstawowych trendów i funkcjonalności po budowanie strategii.
II DZIEŃ: Skuteczny copywriting.
III DZIEŃ: Jak budować fanpage, komunikować się skutecznie i być w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
IV DZIEŃ: Kreatywna promocja w mediach społecznościowych i Facebook ADS.
Czas trwania
10:00 - 14:00
Prelegenci
Wykładowca: Pracownik sektora publicznego, który od 15 lat jest związany z branżą public relations i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Na różnych stanowiskach związanych z komunikacją i marketingiem realizował projekty m.in. dla sektora finansów publicznych. Odpowiadał również za kampanie CSR i PR regionów. Przez wiele lat był rzecznikiem prasowym. Zajmował się również komunikacją w największym polskim portalu społecznościowym nk.pl. Jest absolwentem politologii, filozofii, a także podyplomowych studiów z public relations. (Moduł I i III)
Wykładowca: Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku. (Moduł II i IV)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
- Ulica i nr: Jelinka 6
- Kod pocztowy: 01-646
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5220001895
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator