O szkoleniu
Cele edukacyjne/ efekty szkoleniowe;
- Uczestnik na poziomie wiedzy:
- Dowie się jak przygotować się do wykonywanie “zimnych telefonów”
- Pozna schemat unikalnej rozmowy sprzedażowej
- Dowie się jak dotrzeć do osoby decyzyjnej
Umiejętności:
- Będzie umiał stworzyć strukturę własnej rozmowy cold callingowej
- Będzie potrafił przedstawić korzyści podczas rozmowy telefonicznej
- Będzie potrafił przeprowadzić profesjonalną rozmowę cold callingową
- Będzie umiał “pracować głosem” podczas rozmów telefonicznych
Postawy
- Będzie świadomy swoich oporów przed dzwonieniem
- Będzie umiał poradzić sobie z negatywnym nastawieniem przed dzwonieniem
- Będzie świadomy konieczności przygotowania się do rozmów cold callingowych
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- warsztat grupowy
- prezentacja multimedialna
- dyskusje grupowe
- ćwiczenia, testy
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
Program szkolenia
Moduł 1
Praca ze stresem i lękiem przed dzwonieniem
Jak poradzić sobie z oporem przed dzwonieniem do klientów
Model ABC emocji jako narzędzie zmiany nastawienia
Wzbudzanie motywacji/ automotywacji do sesji cold callingowej
Moduł 2
Kim jest mój idealny klient
Jasne określenie grupy docelowej
Określenie potrzeb klienta jakie zaspokajają mój produkt/ usługa
Tworzenie bazy klientów do dzwonienia
Moduł 3
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
Wyznaczenie jasnego celu rozmowy telefonicznej
Co handlowiec powinien wiedzieć o kliencie przed podniesieniem słuchawki
Kanały zdobywania informacji na temat klienta i jego biznesu
Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza
Jak zdobyć ambasadorów w firmie klienta
Moduł 4
Skuteczna rozmowa telefoniczna i umawianie spotkań
Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć
Struktura unikalnej rozmowy cold callingowej
Praca głosem podczas rozmowy
Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych
Moduł 5
Intensywny trening praktyczny umawiania spotkań
Sesja treningowa - odgrywanie rozmów sprzedażowych między uczestnikami
Klinika sytuacji trudnych - ćwiczenie pracy z obiekcjami i trudnymi sytuacjami podczas rozmowy telefonicznej
Sesja treningowa - realizacja rozmów z realnymi klientami
Feedback trenerski oraz grupy
Przygotowanie indywidualnego planu rozwoju przez każdego uczestnika szkolenia
Czas trwania
2 dni 16 h
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
