Telefoniczne pozyskiwanie klientów - aktywny trening sprzedaży i umawiania spotkań

O szkoleniu

Cele edukacyjne/ efekty szkoleniowe;

  • Uczestnik na poziomie wiedzy:
  • Dowie się jak przygotować się do wykonywanie “zimnych telefonów”
  • Pozna schemat unikalnej rozmowy sprzedażowej
  • Dowie się jak dotrzeć do osoby decyzyjnej

 

Umiejętności:

  • Będzie umiał stworzyć strukturę własnej rozmowy cold callingowej
  • Będzie potrafił przedstawić korzyści podczas rozmowy telefonicznej
  • Będzie potrafił przeprowadzić profesjonalną rozmowę cold callingową
  • Będzie umiał “pracować głosem” podczas rozmów telefonicznych

 

Postawy

  • Będzie świadomy swoich oporów przed dzwonieniem
  • Będzie umiał poradzić sobie z negatywnym nastawieniem przed dzwonieniem
  • Będzie świadomy konieczności przygotowania się do rozmów cold callingowych
Dlaczego warto wziąć udział?

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

 

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Program szkolenia

Moduł 1

Praca ze stresem i lękiem przed dzwonieniem

Jak poradzić sobie z oporem przed dzwonieniem do klientów

Model ABC emocji jako narzędzie zmiany nastawienia

Wzbudzanie motywacji/ automotywacji do sesji cold callingowej

 

 

Moduł 2

Kim jest mój idealny klient

Jasne określenie grupy docelowej

Określenie potrzeb klienta jakie zaspokajają mój produkt/ usługa

Tworzenie bazy klientów do dzwonienia

 

 

Moduł 3

Przygotowanie do rozmowy telefonicznej

Wyznaczenie jasnego celu rozmowy telefonicznej

Co handlowiec powinien wiedzieć o kliencie przed podniesieniem słuchawki

Kanały zdobywania informacji na temat klienta i jego biznesu

Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza

Jak zdobyć ambasadorów w firmie klienta

 

 

 

Moduł 4

Skuteczna rozmowa telefoniczna i umawianie spotkań

Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć

Struktura unikalnej rozmowy cold callingowej

Praca głosem podczas rozmowy

Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych

 

 

Moduł 5

Intensywny trening praktyczny umawiania spotkań

Sesja treningowa - odgrywanie rozmów sprzedażowych między uczestnikami

Klinika sytuacji trudnych - ćwiczenie pracy z obiekcjami i trudnymi sytuacjami podczas rozmowy telefonicznej

Sesja treningowa - realizacja rozmów z realnymi klientami

Feedback trenerski oraz grupy

Przygotowanie indywidualnego planu rozwoju przez każdego uczestnika szkolenia

Czas trwania

2 dni 16 h 

Prelegenci

doświadczony trener grupy szkoleniowej SOLBERG 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
  6. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  7. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
  8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Powiśle 2
  • Kod pocztowy: 43-430
  • Miejscowość: Skoczów
  • Numer NIP: 5482753596

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska Powiśle 2

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
43-430 Skoczów, Polska
Powiśle 2
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG: 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągn...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!