Szkolenie
Telewindykacja – warsztaty. (Warszawa)
O szkoleniu
Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.
Program został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki trenera na płaszczyźnie windykacji należności b2b, w których priorytetem jest dbanie o wizerunek wierzyciela, jako podmiotu, który z najwyższą starannością podchodzi do dalszego utrzymywania relacji z kontrahentami.
W trakcie zajęć uczestnicy przećwiczą komunikację perswazyjną, która oznacza:
• dbałość o kontrolowanie emocji,
• usuwanie sabotujących zachowań.
Zajęcia realizowane są w formie warsztatów opartych na dużej ilości ćwiczeń i symulacji negocjacyjnych.
W trakcie warsztatów uczestnicy:
• poznają sprawdzone w praktyce, w dużej części autorskie narzędzia budowania perswazyjnych komunikatów w obszarze windykacji należności,
• nauczą się tworzyć z tych narzędzi strategie i dostosowywać odpowiednie strategie do odpowiednich klientów,
• dowiedzą się jak kalibrować i rozpoznawać typy dłużników oraz odszyfrowywać gry, którymi dłużnicy się posługują, w celu odwleczenia momentu uregulowania należności.
• dowiedzą się w jaki sposób zarządzać i kontrolować emocje, gdyż specyfika rozmów windykacyjnych często wywołuje sabotujące mechanizmy emocjonalne.
Program został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki trenera na płaszczyźnie windykacji należności b2b, w których priorytetem jest dbanie o wizerunek wierzyciela, jako podmiotu, który z najwyższą starannością podchodzi do dalszego utrzymywania relacji z kontrahentami.
W trakcie zajęć uczestnicy przećwiczą komunikację perswazyjną, która oznacza:
• dbałość o kontrolowanie emocji,
• usuwanie sabotujących zachowań.
Zajęcia realizowane są w formie warsztatów opartych na dużej ilości ćwiczeń i symulacji negocjacyjnych.
W trakcie warsztatów uczestnicy:
• poznają sprawdzone w praktyce, w dużej części autorskie narzędzia budowania perswazyjnych komunikatów w obszarze windykacji należności,
• nauczą się tworzyć z tych narzędzi strategie i dostosowywać odpowiednie strategie do odpowiednich klientów,
• dowiedzą się jak kalibrować i rozpoznawać typy dłużników oraz odszyfrowywać gry, którymi dłużnicy się posługują, w celu odwleczenia momentu uregulowania należności.
• dowiedzą się w jaki sposób zarządzać i kontrolować emocje, gdyż specyfika rozmów windykacyjnych często wywołuje sabotujące mechanizmy emocjonalne.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w szkoleniu zapraszamy wszystkie osoby, które kontaktują się z dłużnikami i chciałyby rozwinąć swoje umiejętności wpływania na dłużników i tym samym zwiększyć skuteczność w ściąganiu zaległych należności.
Program szkolenia
Dzień I
1. Analiza transakcyjna Erica Berne’a.
Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się, jak określone wypowiedzi wpływają na emocje dłużników.
2. Zarządzanie emocjami.
Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować negocjacje windykacyjne. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.
3. Zwroty perswazyjne oraz zwroty, których należy unikać.
Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które sabotują nasze działania.
4. Komunikowanie sankcji w rozmowie windykacyjnej.
Uczestnicy określą wspólnie katalog sankcji, które należy komunikować dłużnikom. Przećwiczą sposób ich komunikowania.
Dzień II
1. Systemy reprezentacji.
Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów myślowych i emocjonalnych odbiorców komunikatów perswazyjnych.
2. Perswazyjne struktury językowe.
Wykorzystanie zwrotów perswazyjnych poznanych w trakcie pierwszego dnia do konstruowania struktur, które pozwolą łatwiej wpływać na procesy myślowe dłużników.
3. Metaprogramy.
Znajomość scenariuszy metaprogramów jest jednym z najważniejszych narzędzi, które pomaga budować zaawansowane komunikaty perswazyjne. Uczestnicy przećwiczą najważniejsze z nich na płaszczyźnie negocjacji windykacyjnych.
4. Struktura skutecznej rozmowy windykacyjnej.
Przećwiczenie wszystkich elementów negocjacji z dłużnikami z wykorzystaniem poznanych technik, narzędzi i strategii perswazyjnych.
1. Analiza transakcyjna Erica Berne’a.
Uczestnicy szkolenia poznają zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a oraz dowiedzą się, jak określone wypowiedzi wpływają na emocje dłużników.
2. Zarządzanie emocjami.
Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować negocjacje windykacyjne. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak uspokajać emocje i jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.
3. Zwroty perswazyjne oraz zwroty, których należy unikać.
Uczestnicy poznają i przećwiczą struktury lingwistyczne, które powodują określone procesy emocjonalne i myślowe u rozmówców. Zwrócą uwagę na to, które zwroty są pomocne, a które sabotują nasze działania.
4. Komunikowanie sankcji w rozmowie windykacyjnej.
Uczestnicy określą wspólnie katalog sankcji, które należy komunikować dłużnikom. Przećwiczą sposób ich komunikowania.
Dzień II
1. Systemy reprezentacji.
Ujęcie systemów reprezentacji w zaawansowanej formie. Wypracowanie umiejętności budowania odpowiednich sugestii w oparciu o systemy oraz kalibrowania i rozszyfrowywania procesów myślowych i emocjonalnych odbiorców komunikatów perswazyjnych.
2. Perswazyjne struktury językowe.
Wykorzystanie zwrotów perswazyjnych poznanych w trakcie pierwszego dnia do konstruowania struktur, które pozwolą łatwiej wpływać na procesy myślowe dłużników.
3. Metaprogramy.
Znajomość scenariuszy metaprogramów jest jednym z najważniejszych narzędzi, które pomaga budować zaawansowane komunikaty perswazyjne. Uczestnicy przećwiczą najważniejsze z nich na płaszczyźnie negocjacji windykacyjnych.
4. Struktura skutecznej rozmowy windykacyjnej.
Przećwiczenie wszystkich elementów negocjacji z dłużnikami z wykorzystaniem poznanych technik, narzędzi i strategii perswazyjnych.
Czas trwania
23-24.11.2015, poniedziałek - wtorek, 10.00 - 16.00, 09.00 - 15.00
Prelegenci


Ekspert wyspecjalizowany w prowadzeniu treningów kontroli emocji. Przez wiele lat szkolił z tego zakresu służby specjalne a także grupy menedżerskie. Ponadto prowadzi wysoko zaawansowane szkolenia w dziedzinie tworzenia profili psychologicznych, prewencji, negocjacji, wywiadu śledczego, technik interview na różnorodne stanowiska pracy. Posiada kwalifikacje z zakresu psychologii i psychoterapii.
Weź udział
Cena 1
zł brutto
1463,70
PLN
Cena zawiera:
- Wykłady, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja
Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych.
Obszary, z których szkolimy
Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego: http://jgt.pl/szkolenia/windykacja_1503nww
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21