Trening asertywności. Sztuka mówienia NIE!

O szkoleniu

Szkolenie „Trening asertywności. Sztuka mówienia NIE!” przygotowuje do podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w sferze asertywności, stosowania asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów, radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia, asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia oraz posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie „Trening asertywności. Sztuka mówienia NIE!” adresowane jest do osób, które współpracują z innymi osobami, zarządzają zespołem, mają kontakt z klientami lub kontrahentami, są kierownikami, project managerami czy team leaderami.

Program szkolenia

  1. Czym jest asertywność?
  2. Skutki braku asertywności oraz korzyści płynące z bycia asertywnym.
  3. Agresja, uległość, asertywność – czym się od siebie różnią?
  4. Warunki asertywności – „ja jestem OK i ty jesteś OK”.
  5. Jakie są warunki asertywności? – siły hamujące i wspierające asertywność.
  6. Poczucie własnej wartości i świadomość własnych umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w pracy.
  7. Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy?
  8. Analiza transakcyjna Berne’a, czyli w co grają ludzie: dziecko, rodzic i dorosły?
  9. Trójkąt dramatyczny S. Karpmana – kiedy możesz wejść w rolę wybawcy, prześladowcy lub ofiary? Jakie niezrealizowane potrzeby stoją za każdą z tych ról?
  10. Asertywność w komunikacji werbalnej i niewerbalnej, czyli jak zajmować przestrzeń, przyjąć postawę oraz dbać o ton głosu, aby być postrzeganym jako asertywna osoba?
  11. W jaki sposób budować asertywne komunikaty? Rola komunikatu „ja” – na co zwracać uwagę, kiedy zastosować „taniec społeczny” ze świadomością kim jest nasz rozmówca (jego rola w naszym życiu)?
  12. Jak skutecznie używać technik asertywności, aby nie być postrzeganym jako osoba uległa lub agresywna?
  13. Jak asertywnie radzić sobie z trudnymi rozmówcami?
  14. Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami, czyli o zasadzie precedencji.
  15. Jak zadbać o klarowność naszych intencji?
  16. W jaki sposób asertywnie prosić o realizację ustaleń i naszych potrzeb?
  17. Jak asertywnie odmawiać?
  18. Czy i kiedy warto się tłumaczyć?
  19. Jak z taktem i kulturą osobistą odpowiadać na nieprzyjemne zachowania?
  20. Jak asertywnie wymieniać poglądy, aby nie zostać wykorzystanym?
  21. Jak asertywnie radzić sobie z różnymi osobami w otoczeniu?
  22. Różne rodzaje wampirów energetycznych i ich strategie.
  23. Osoby agresywne.
  24. Ludzie wykorzystujący innych do realizacji własnych potrzeb.
  25. Osoby stosujące techniki manipulacji.
  26. Jak pilnować własnej asertywności na co dzień?
  27. Jak budować/odbudować asertywność?

Czas trwania

3 dni: 15h

Prelegenci

MAŁGORZATA BEDNARZ - jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.

Podczas warsztatów wykorzystuje ogromną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów, zdobywaną na stanowiskach kierowniczych.

Zaprasza do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkoli w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.

Chętnie pracuje z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.

Jako moderator procesów Design Thinking tworzy skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.

Współpracuje z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzi warsztaty dla managerów i właścicieli firm, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziła warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków Kalwaryjska 69
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!