Deep Talk Master

O szkoleniu

Chcesz dobrej i skutecznej komunikacji, aby uniknąć tracenia czasu na ciągłe nieporozumienia? Marzysz o kulturze otwartej komunikacji, która pozwala działać szybciej, efektywniej i w przyjemniejszej atmosferze? A może masz po prostu dość nawarstwiających się konfliktów w zespole? Narzędzia głębokiej komunikacji – Deep Talk Master to odpowiedź na Twoje potrzeby.

Czas na naukę stylu prowadzenia rozmowy, dzięki któremu szybko dotrzesz do sedna, wspólnie z rozmówcą rozwiążesz problem budując dobre i trwałe relacje. Ten warsztat to nie teoria, to skupienie na przetestowaniu i ćwiczeniu w komfortowej atmosferze narzędzi, które zastosujesz od razu. Zapisz się na szkolenie i zacznij działać w oparciu o najnowsze metody, przetestowane przez największych gigantów jak Netflix czy Google.

Szkolenie poprowadzi dla Ciebie trener z praktycznym doświadczeniem, które w połączeniu z konkretną wiedzą daje solidną pigułkę do zastosowania od zaraz.
Będziesz pracował w kameralnej grupie osób, więc możesz liczyć na indywidualne podejście i przestrzeń na wnoszenie swoich case’ów.
Po szkoleniu otrzymasz materiały – pigułki wiedzy, dzięki czemu łatwo wrócisz do poznanych treści.

Kto powinien wziąć udział?
  • dla tych którzy chcą porzucić stare metody komunikacji i wypracować styl, który przynosi rzeczywiste zmiany,
  • chcących zrozumieć istotę obustronnego feedbacku i efekty, jakie przynosi zajęcie się nim w organizacji,
  • zainteresowanych testowaniem teorii w praktyce,
  • szukających odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak często zwykły feedback "nie działa"?, a stare metody prowadzą w ślepą uliczkę,
  • marzących o relacjach, w których Deep Talk jest na porządku dziennym,
  • stawiających na dialog w zespole,
  • mających dość spowolnionych procesów i nawarstwiających się nieporozumień.

Program szkolenia

1. Poznaj narzędzia i wiedzę (4h)

  • Check in i koncepcja Burcha
  • Moje dlaczego oraz sens Deep Talk
  • Okno Johari
  • Feedback to dialog
  • Hamulce w podejściu Deep Talk
  • Pozycje życiowe
  • "Radical Candor" i znaczenie rujnującej empatii
  • Założenia NVC
  • Feedback jako element inteligencji systemowej
  • Jak zacząć? Jak prosić? Jak inicjować rozmowy w stylu Deep Talk
  • Dobór narzędzi do różnych sytuacji

 

2. Przećwicz i zastosuj w praktyce (4h)

  • Model 4P - intro
  • Elementy dobrego feedbacku
  • Fakty vs opinie
  • Ogół vs konkret
  • Model FUKO - teoria i ćwiczenie
  • Model SBI - teoria i ćwiczenie
  • Model WRAP - teoria i ćwiczenie
  • Praca na przykładach
  • Facylitator zmian w kierunku Deep Talk

 

3. Deep Talk Master (4h)

  • Model 4P - podziękowanie, przyjęcie-odrzucenie
  • Rozumienie potrzeb jako klucz deep talk
  • Rollercoaster - Rozmawienie o porażkach w zespole
  • Praca na przykładach
  • Trudne sytuacje - level master z wykorzystaniem Deep Talk
  • Feedback po feedbacku
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami
  • Wspólne omawianie różnych case'ów
  • Podsumowanie - mój osobisty styl Deep Talk

Czas trwania

8, 9, 16 listopada 2022 9:00-13:00

Prelegenci

Ewelina Pękalska - psycholog i trener biznesu, ekspert ds. zarządzania energią mentalną. Specjalistka w zakresie zarządzania energią pracowników, odporności psychicznej i mental health. Doświadczony Dyrektor HR oraz zewnętrzny expert. Lider HR Transformation i HR Digitalization. Doktor i pasjonat psychologii. Wykładowca psychologii biznesu na Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji. Ceni Agile za to, że w procesie wszystkie reflektory skierowane są na klienta, jego feedback dotyczący prototypu rozwiązania oraz feedback dotyczący priorytetów, a HR działa wspólnie z biznesem, a nie w oderwaniu. Agile to dążenie do najszybszej wymiernej korzyści, małymi krokami, ale cały czas we właściwą stronę.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się na MS Teams przy wsparciu tablicy interaktywnej MIRO>
Pracujemy na platformie MS Teams przy użyciu tablic interaktywnych MIRO.
Szkolenie odbywa się w formie online na żywo z trenerem, kiedy wszyscy członkowie jednocześnie znajdują się na tej samej tablicy MIRO i są w kontakcie face to face online. Mimo formy online szkolenie jest pełne interaktywnych ćwiczeń, dyskusji i wymiany doświadczeń.

Rejestracja

Cena standardowa
1 900
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
Zapisz się
Early Bird
Cena po zgłoszeniu się do 2 września 2022 r.
1 700
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
Zapisz się

Organizator

ROSIEK Solutions Sp. z o.o.
20-325 Lublin
Józefa Franczaka „Lalka” 43/2.12
woj. lubelskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ROSIEK Solutions Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Józefa Franczaka „Lalka” 43/2.12
  • Kod pocztowy: 20-325
  • Miejscowość: Lublin
  • Numer NIP: 9462700883

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!