Zarządzanie produktywnością, szkolenie dla kierowników niższego szczebla

O szkoleniu

Szkolenie zarządzanie produktywnością służy opanowaniu sztuki zarządzania, uczy i ćwiczy wszystkie jej elementy: ustanawianie celu, planowanie, przydzielanie zadań, kontrolę – jako porównanie wykonania z celem z nastawieniem na wykrycie różnic – oraz przygotowanie i wdrożenie środków korygujących w odpowiedzi na wykryte różnice. Szkolenie zarządzanie produktywnością ukazuje i uczy jak osiągać produktywność czynności pracowników i skuteczność czynności własnych,. Warsztaty prowadzone są wg najnowszych technik uczenia ludzi dorosłych. Zaletą szkolenia jest jego bardzo dynamiczny przebieg i przemyślany dobór ćwiczeń, dzięki któremu uzyskujemy dużą skuteczność wpływania na zmiany zachowań uczestników

Kierownik odpowiada za efektywność nadzorowanych pracowników, co za tym idzie, za produktywność całej organizacji!

Straty powstają w miejscu wykonywania pracy, zmniejszają produktywność całego przedsiębiorstwa. Badania wykazują, że straty najczęściej wynikają z nieumiejętności zarządzających. Kierownicy, to zwykle osoby z wykształceniem inicjatywą i talentem. Wiedza ta często oparta o wielowątkowe studia i nosząca piętno interdyscyplinarności, nie zbiega się w umiejętność zarządzania!

Warsztat, który Państwu proponujemy, ma na celu wyposażenie kierowników w jednolitą umiejętność zarządzania, co prowadzi do skutecznej praktyki, redukcji strat czasu i natychmiastowego wzrostu produktywności.

Trening zarządzanie produktywnością sprzyja najważniejszym koncepcjom zarządzania: kaizen, six sigma, lean management, activity based costing, just in time.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uzyskane umiejętności

  • Kierownik posługuje się strukturą zarządzania cel-plan-przydzielanie zadań – kontrola
  • Kierownik analizuje proces pracy i rozkładać go na poszczególne czynności pracy. Rozpoznaje straty czasu i wykrywa ich przyczyny. Planuje i wdraża akcje korygujące dla eliminowania przyczyn strat
  • Kierownik posługuje się celami SMART. Rozkłada cele długoterminowe na cele krótkoterminowe. Umie tworzyć cele dla  poszczególnych czynności pracy
  • Kierownik efektywnie komunikuje się zarówno z pracownikiem i zarządem
  • Manager rozumie przyczyny  nieporozumień, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele
  • Kierownik porównuje wykonanie z celem.  Umie rozpoznać przyczynę ( braki w motywacji lub umiejętności) odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby motywowania.
  • Kierownik asertywnie konfrontuje się z pracownikami nie wykonującymi zadań. Potrafi przeprowadzić rozmowy w odpowiedzi na różne trudne sytuacje
Kto powinien wziąć udział?
  • brygadzistów
  • mistrzów
  • team leaderów
  • liderów

Program szkolenia

1. Czym jest zarządzanie

  • Kroki zarządzania są powiązane!
  • Czym jest efektywność?
  • Zarządzanie innymi analogiczne do zarządzania sobą.

2. Zarządzanie jako system – gwarancja wyeliminowania strat czasu, praca ze zmniejszonym wysiłkiem i lepszymi efektami

  • Odkrycie porządku jako głównego warunku sukcesu zespołu – efektywnego wykorzystania czasu i wysiłku członków zespołu. Odkrycie fenomenu efektywności zespołu przez eliminacje strat czasu. Straty jawne i ukryte

3. Tworzenie celu – głównego narzędzia zarządzania

  • Tworzenie celów SMART.
  • Hierarchia celów.
  • Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele instrumentalne i dochodzenie aż do celów czynności
  • W jaki sposób cel motywuje?

4. Przydzielanie zadań – komunikacja

  • Przydzielanie zadań jest komunikacją!
  • Efektywna/asertywna komunikacja:
  • werbalna/niewerbalna
  • pytania zamknięte/otwarte,
  • aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie
  • komunikaty typu „ty” i typu „ja”.

 5. Kontrola porównanie wykonania z celem, wykrycie różnicy i znalezienie jej przyczyny

  • Przyczyny odpowiedzialne za różnice miedzy wykonaniem a celem.
  • Braki w umiejętności lub w motywacji jako przyczyny różnic.
  • Co to jest motywacja? Kara i nagroda w motywacji. Style poznawcze, co motywuje kogo?

 6. Działania korygujące w reakcji na różnicę

  • Konfrontacja – procedura egzekwowania w sytuacji niewykonania przez pracowników zleconych zadań
  • Różne postawy podwładnych, zachowania, emocje. Jak  asertywnie radzić sobie z nimi?

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!