O szkoleniu
Szkolenie zarządzanie produktywnością służy opanowaniu sztuki zarządzania, uczy i ćwiczy wszystkie jej elementy: ustanawianie celu, planowanie, przydzielanie zadań, kontrolę – jako porównanie wykonania z celem z nastawieniem na wykrycie różnic – oraz przygotowanie i wdrożenie środków korygujących w odpowiedzi na wykryte różnice. Szkolenie zarządzanie produktywnością ukazuje i uczy jak osiągać produktywność czynności pracowników i skuteczność czynności własnych,. Warsztaty prowadzone są wg najnowszych technik uczenia ludzi dorosłych. Zaletą szkolenia jest jego bardzo dynamiczny przebieg i przemyślany dobór ćwiczeń, dzięki któremu uzyskujemy dużą skuteczność wpływania na zmiany zachowań uczestników
Kierownik odpowiada za efektywność nadzorowanych pracowników, co za tym idzie, za produktywność całej organizacji!
Straty powstają w miejscu wykonywania pracy, zmniejszają produktywność całego przedsiębiorstwa. Badania wykazują, że straty najczęściej wynikają z nieumiejętności zarządzających. Kierownicy, to zwykle osoby z wykształceniem inicjatywą i talentem. Wiedza ta często oparta o wielowątkowe studia i nosząca piętno interdyscyplinarności, nie zbiega się w umiejętność zarządzania!
Warsztat, który Państwu proponujemy, ma na celu wyposażenie kierowników w jednolitą umiejętność zarządzania, co prowadzi do skutecznej praktyki, redukcji strat czasu i natychmiastowego wzrostu produktywności.
Trening zarządzanie produktywnością sprzyja najważniejszym koncepcjom zarządzania: kaizen, six sigma, lean management, activity based costing, just in time.
Uzyskane umiejętności
- Kierownik posługuje się strukturą zarządzania cel-plan-przydzielanie zadań – kontrola
- Kierownik analizuje proces pracy i rozkładać go na poszczególne czynności pracy. Rozpoznaje straty czasu i wykrywa ich przyczyny. Planuje i wdraża akcje korygujące dla eliminowania przyczyn strat
- Kierownik posługuje się celami SMART. Rozkłada cele długoterminowe na cele krótkoterminowe. Umie tworzyć cele dla poszczególnych czynności pracy
- Kierownik efektywnie komunikuje się zarówno z pracownikiem i zarządem
- Manager rozumie przyczyny nieporozumień, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele
- Kierownik porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę ( braki w motywacji lub umiejętności) odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby motywowania.
- Kierownik asertywnie konfrontuje się z pracownikami nie wykonującymi zadań. Potrafi przeprowadzić rozmowy w odpowiedzi na różne trudne sytuacje
- brygadzistów
- mistrzów
- team leaderów
- liderów
Program szkolenia
1. Czym jest zarządzanie
- Kroki zarządzania są powiązane!
- Czym jest efektywność?
- Zarządzanie innymi analogiczne do zarządzania sobą.
2. Zarządzanie jako system – gwarancja wyeliminowania strat czasu, praca ze zmniejszonym wysiłkiem i lepszymi efektami
- Odkrycie porządku jako głównego warunku sukcesu zespołu – efektywnego wykorzystania czasu i wysiłku członków zespołu. Odkrycie fenomenu efektywności zespołu przez eliminacje strat czasu. Straty jawne i ukryte
3. Tworzenie celu – głównego narzędzia zarządzania
- Tworzenie celów SMART.
- Hierarchia celów.
- Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele instrumentalne i dochodzenie aż do celów czynności
- W jaki sposób cel motywuje?
4. Przydzielanie zadań – komunikacja
- Przydzielanie zadań jest komunikacją!
- Efektywna/asertywna komunikacja:
- werbalna/niewerbalna
- pytania zamknięte/otwarte,
- aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie
- komunikaty typu „ty” i typu „ja”.
5. Kontrola porównanie wykonania z celem, wykrycie różnicy i znalezienie jej przyczyny
- Przyczyny odpowiedzialne za różnice miedzy wykonaniem a celem.
- Braki w umiejętności lub w motywacji jako przyczyny różnic.
- Co to jest motywacja? Kara i nagroda w motywacji. Style poznawcze, co motywuje kogo?
6. Działania korygujące w reakcji na różnicę
- Konfrontacja – procedura egzekwowania w sytuacji niewykonania przez pracowników zleconych zadań
- Różne postawy podwładnych, zachowania, emocje. Jak asertywnie radzić sobie z nimi?
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
- Nazwa firmy: KM Studio
- Ulica i nr: Piotrkowska 125
- Kod pocztowy: 90-430
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7721563286
Masz pytania? Napisz do nas
