O warsztatach
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem jest omówienie funkcjonowania dowolnej organizacji w ujęciu procesowym, czyli określenie występujących w niej procesów i ich wzajemnych relacji. Spojrzenie na organizację przez pryzmat procesów pozwoli na optymalizację wykonywanych czynności i pełniejsze wykorzystanie posiadanych zasobów, a przez to poprawienie efektywności funkcjonowania. Zaprezentowanie w trakcie szkolenia zasady identyfikacji i analizy procesów pozwolą na opracowanie mapy procesu, a następnie na jej podstawie optymalizować poszczególne działania. Szczególna uwaga zostanie poświęcona analizie i mapowaniu procesów z obszaru kontroli i audytu.
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Pozwoli to na praktyczne sprawdzenie nabytej wiedzy, umiejętności i wymianę doświadczeń. Uczestnicy będą pracowali wykorzystując przykłady z własnej organizacji, projektując optymalne dla siebie rozwiązania i opracowując plany wdrożenia przygotowanych rozwiązań. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów – praktyków, którzy na bieżąco będą doradzali i proponowali różne rozwiązania dla poszczególnych uczestników. Efektem realizacji programu będą indywidualne plany wdrożenia niezbędnych zmian usprawniających funkcjonowanie kontrolerów i audytorów w swoich organizacjach, a jednocześnie pozyskanie wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do codziennego działania.
Proponowany cykl szkoleń kierowany jest do kontrolerów i audytorów wewnętrznych, zarządzających audytem wewnętrznym, członków zarządów, członków rad nadzorczych przedsiębiorstw, członków komitetów audytów, zarządzających procesami, innych kierowników wyższego i średniego szczebla.
Program warsztatu
Dwudniowe warsztaty umożliwiające zdobycie umiejętności opisania procesu biznesowego i/lub organizacyjnego, jego analizę i wprowadzenie ewentualnych zmian. Mapowanie procesów może zostać wykorzystane w przygotowywaniu planów i programów kontroli wewnętrznych, uwzględniających sposób funkcjonowania badanych organizacji. Podczas warsztatów przedstawione zostaną podstawowe zasady funkcjonowania organizacji, metody formułowania celów strategicznych i przekładania ich na cele operacyjne, a także identyfikacji procesów.
- Organizacja – cele strategiczne i operacyjne, struktura organizacyjna, otoczenie organizacji, cykl zorganizowanego działania, analiza systemów wewnętrznych i otoczenia.
- Obszary funkcjonalne w organizacji
- Budżetowanie zadań komórek organizacyjnych i raportowanie oraz mierniki efektywności.
- Procesy i procedury kontroli i audytu, mapy procesów, zasady mapowania.
- Planowanie audytu lub kontroli: zadania, zasoby, harmonogram, kontrola i ocena procesu oraz efektywność audytora (kontrolera).
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
