Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/telefoniczna-sprzedaz-uslug-2-dniowy-intensywny-trening-z-nagrywaniem-rozmow-55264-id47187

Informacje o konferencji

  • Telefoniczna sprzedaż usług – 2 dniowy intensywny trening z nagrywaniem rozmów.


    ID konferencji: 55264
    Typ: Konferencje
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta Handel, FMCG
  • Termin konferencji:

    Adres konferencji:

    Poznań
    Poznań
    Poznań
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni (16 godz.)
  • Organizator konferencji:

    Abilit Szkolenia i Doradztwo
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Konferencje

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:

- omówić skuteczne strategie telefonicznej sprzedaży usług w 4 krokach;
- przeprowadzić intensywne warsztaty telefonicznej sprzedaży, w czasie których będziemy nagrywać
i analizować rozmowy, dzięki czemu uczestnicy zdecydowanie zwiększa swoją skuteczność sprzedażową;
- opracować techniki prezentacji usług przez telefon w sposób wzbudzający potrzebę u klienta;
- opracować wspólnie z uczestnikami listę najczęstszych błędów popełnianych w rozmowach telefonicznych oraz wypracować skuteczne techniki ich unikania;
- przedstawić uczestnikom warsztatu sposoby na rozpoznawanie strategii klienta oraz wskazać sposoby neutralizowania obiekcji taktycznych, takich jak „muszę porozmawiać z szefem”;
- wzmocnić poczucie skuteczności i motywacji uczestników poprzez uświadomienie im listy posiadanych atutów i mocnych stron;
- zaprezentować scenariusze rozmów, które pozwalają nie tylko obronić cenę, ale i zyskać lojalnego
i zadowolonego klienta;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:

- praktyczny trening, zapewniający przestrzeń do intensywnego rozwoju umiejętności i podstawy do radzenia sobie nawet z najtrudniejszymi sytuacjami dotyczącymi procesu telefonicznej sprzedaży.
- listę powodów, dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą;
- 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz scenariusze reagowania połączone z intensywnym treningiem;
- scenariusze rozmów będące wsparciem w procesie sprzedaży;
- techniki przyspieszania decyzji klientów i skracania czasu kontaktów;
- wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży;
- metody i techniki pozwalające przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowy;
- Trening, trening i jeszcze raz…trening.

Konferencja skierowana jest do:

Grupa docelowa:

Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które w swojej codziennej pracy mają do czynienia ze sprzedażą usług przez telefon, a więc w szczególności:
- przedstawicielom handlowym;
- doradcom klienta umawiającym się na spotkania;
- specjalistom ds. sprzedaży;
- inżynierom sprzedaży;
- pracownikom call center
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;

Program konferencji:

Program szkolenia:

Moduł 1. Wstęp do warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Omówienie modułów warsztatu szkoleniowego.

Moduł 2. Krok 1: Wyróżnij się, albo zgiń - czyli techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
Model sprzedaży usług, a proces decyzyjny b2b i b2c.
Dwa modele sprzedaży telefonicznej, które możesz zastosować.
Pomagam moim klientom w… czyli co naprawdę sprzedajesz?
Specyfika sprzedaży usług- główne wyzwania.
Przyciski motywacyjne w sprzedaży.
Techniki budowania angażujących haków na uwagę – ćwiczenia praktyczne.
Rola skryptu w sprzedaży usług – praca z formularzami.
Mini -gra: Co wyróżnia skutecznych handlowców?

Moduł 3. Umawianie spotkań i zimne telefony.
Przełamywanie twardej bariery wejścia- sprawdzone techniki ocieplania „zimnych telefonów” w sprzedaży usług.
Kluczowa zasada rozmów z sekretarkami.
Jak reagować w sytuacji próśb o przesłanie maila?
Co zrobić z klientami, którzy nie mają dla Ciebie czasu?
Sprawdzona technika umawiania spotkań – budujemy scenariusze.

Moduł 4. Krok 2: Badanie potrzeb, czy wzbudzanie potrzeb klientów?
Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
Techniki wzbudzania potrzeb klientów na „niewidzialne” usługi.
Klasyczne CZK, czy angażujące historie - jak przedstawiać usługi?
Budowanie strategii wzbudzania potrzeb dla różnych typów klientów.
W jaki sposób przedstawiać ofertę, aby uniknąć pułapki „wciskania”.

Moduł 5. Krok 3: Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów.
Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi.
3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa.
Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami w odniesieniu do potrzeb uczestników.
Ćwiczenie: trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami.

Moduł 6. Krok 4: Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji zakupowych u klientów.
5 powodów, dlaczego nie zamykasz sprzedaży.
4 techniki zamykania sprzedaży, czyli jak wzbudzać motywację do zakupu u klienta?
Zamykanie sprzedaży dzięki obiekcji, czyli mini-kontrakty.
Skuteczna technika obrony ceny oraz minimalizowania ustępstw.
Techniki przyspieszania procesów decyzyjnych u klientów i skracania czasu pomiędzy kontaktami z klientami.
Ćwiczenia: budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych – sprzedaż usług klientom indywidualnym i biznesowym.
Warsztaty: intensywny trening z nagrywaniem rozmów sprzedażowych.

Moduł 7. Sprzedaż w układzie telefon > email > telefon.
Zrozumiesz, kiedy i w jakim celu wysyłać do klienta ofertę mailem.
Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy w czasie „oddzwaniania”.
Poznasz różnicę w prowadzeniu rozmowy przed i po wysłaniu oferty.
Zrozumiesz rolę rozpędu sprzedażowego i technik jego podtrzymywania.

Moduł 8. Plan działań po szkoleniu.
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER:
Ustalimy konkretny plan działania, dzięki któremu osiągniesz to, czego oczekiwałeś przychodząc na szkolenie- czyli zwiększenia wyników sprzedażowych!
Podsumowanie szkolenia
Zakończenie i rozdanie certyfikatów

Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.


Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego. Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników. Szkolenie jest skoncentrowane na zdobywaniu nowych kompetencji i ćwiczeniu praktycznych umiejętności właściwych dla pracy w sprzedaży. Trener pracuje metodami opartymi o cykl Kolba i prowadzi szkolenie metodami takimi jak: praca w grupie, odgrywanie ról w czasie scenek sprzedażowych oraz ćwiczenia indywidualne polegające na tworzeniu scenariuszy rozmów oraz planu wdrażania po szkoleniu.
Przedmiot szkolenia zostanie wyposażony w inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study) oraz dyskusje moderowane z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń zdobytych podczas prowadzenia rozmów telefonicznych. Warsztat zostanie uzupełniony o mini-wykłady tak, gdzie będzie to niezbędne.

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener i praktyk w zakresie sprzedaży i negocjacji, specjalizujący się szczególnie w telefonicznej sprzedaży. Prowadziła z sukcesem negocjacje handlowe z największymi firmami i instytucjami publicznymi Polsce. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce. W latach 2009-2013 manager sprzedaży i koordynator projektów biznesowych. Trener konsultantów i managerów liniowych w call center dla projektów T-mobile Polska S.A., Orange, a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play. W czasie swojej pracy przesłuchała tysiące godzin telefonicznych rozmów, przeszkoliła konsultantów zarówno sprzedających dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, prowadząc treningi sprzedażowe, jak i coachingi „on the job”.projektów biznesowych.


Koszt szkolenia: 1200.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.


Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

www.abilit.pl
www.szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

Informacje o prelegentach:

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener i praktyk w zakresie sprzedaży i negocjacji, specjalizujący się szczególnie w telefonicznej sprzedaży. Prowadziła z sukcesem negocjacje handlowe z największymi firmami i instytucjami publicznymi Polsce. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce. W latach 2009-2013 manager sprzedaży i koordynator projektów biznesowych. Trener konsultantów i managerów liniowych w call center dla projektów T-mobile Polska S.A., Orange, a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play. W czasie swojej pracy przesłuchała tysiące godzin telefonicznych rozmów, przeszkoliła konsultantów zarówno sprzedających dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, prowadząc treningi sprzedażowe, jak i coachingi „on the job”.projektów biznesowych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Dostępne zniżki:

  • 10% Przy zgłoszeniu od 2 do 5 uczestników otrzymują Państwo 10% zniżkę dla każdego Uczestnika.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Wydarzenie: Telefoniczna sprzedaż usług – 2 dniowy intensywny trening z nagrywaniem rozmów.