Konferencja

Telefoniczna sprzedaż usług – 2 dniowy intensywny trening z nagrywaniem rozmów.

O konferencji

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:

- omówić skuteczne strategie telefonicznej sprzedaży usług w 4 krokach;
- przeprowadzić intensywne warsztaty telefonicznej sprzedaży, w czasie których będziemy nagrywać
i analizować rozmowy, dzięki czemu uczestnicy zdecydowanie zwiększa swoją skuteczność sprzedażową;
- opracować techniki prezentacji usług przez telefon w sposób wzbudzający potrzebę u klienta;
- opracować wspólnie z uczestnikami listę najczęstszych błędów popełnianych w rozmowach telefonicznych oraz wypracować skuteczne techniki ich unikania;
- przedstawić uczestnikom warsztatu sposoby na rozpoznawanie strategii klienta oraz wskazać sposoby neutralizowania obiekcji taktycznych, takich jak „muszę porozmawiać z szefem”;
- wzmocnić poczucie skuteczności i motywacji uczestników poprzez uświadomienie im listy posiadanych atutów i mocnych stron;
- zaprezentować scenariusze rozmów, które pozwalają nie tylko obronić cenę, ale i zyskać lojalnego
i zadowolonego klienta;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:

- praktyczny trening, zapewniający przestrzeń do intensywnego rozwoju umiejętności i podstawy do radzenia sobie nawet z najtrudniejszymi sytuacjami dotyczącymi procesu telefonicznej sprzedaży.
- listę powodów, dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą;
- 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz scenariusze reagowania połączone z intensywnym treningiem;
- scenariusze rozmów będące wsparciem w procesie sprzedaży;
- techniki przyspieszania decyzji klientów i skracania czasu kontaktów;
- wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży;
- metody i techniki pozwalające przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowy;
- Trening, trening i jeszcze raz…trening.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:

Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które w swojej codziennej pracy mają do czynienia ze sprzedażą usług przez telefon, a więc w szczególności:
- przedstawicielom handlowym;
- doradcom klienta umawiającym się na spotkania;
- specjalistom ds. sprzedaży;
- inżynierom sprzedaży;
- pracownikom call center
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;

Program konferencji

Program szkolenia:

Moduł 1. Wstęp do warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Omówienie modułów warsztatu szkoleniowego.

Moduł 2. Krok 1: Wyróżnij się, albo zgiń - czyli techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
Model sprzedaży usług, a proces decyzyjny b2b i b2c.
Dwa modele sprzedaży telefonicznej, które możesz zastosować.
Pomagam moim klientom w… czyli co naprawdę sprzedajesz?
Specyfika sprzedaży usług- główne wyzwania.
Przyciski motywacyjne w sprzedaży.
Techniki budowania angażujących haków na uwagę – ćwiczenia praktyczne.
Rola skryptu w sprzedaży usług – praca z formularzami.
Mini -gra: Co wyróżnia skutecznych handlowców?

Moduł 3. Umawianie spotkań i zimne telefony.
Przełamywanie twardej bariery wejścia- sprawdzone techniki ocieplania „zimnych telefonów” w sprzedaży usług.
Kluczowa zasada rozmów z sekretarkami.
Jak reagować w sytuacji próśb o przesłanie maila?
Co zrobić z klientami, którzy nie mają dla Ciebie czasu?
Sprawdzona technika umawiania spotkań – budujemy scenariusze.

Moduł 4. Krok 2: Badanie potrzeb, czy wzbudzanie potrzeb klientów?
Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
Techniki wzbudzania potrzeb klientów na „niewidzialne” usługi.
Klasyczne CZK, czy angażujące historie - jak przedstawiać usługi?
Budowanie strategii wzbudzania potrzeb dla różnych typów klientów.
W jaki sposób przedstawiać ofertę, aby uniknąć pułapki „wciskania”.

Moduł 5. Krok 3: Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów.
Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi.
3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa.
Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami w odniesieniu do potrzeb uczestników.
Ćwiczenie: trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami.

Moduł 6. Krok 4: Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji zakupowych u klientów.
5 powodów, dlaczego nie zamykasz sprzedaży.
4 techniki zamykania sprzedaży, czyli jak wzbudzać motywację do zakupu u klienta?
Zamykanie sprzedaży dzięki obiekcji, czyli mini-kontrakty.
Skuteczna technika obrony ceny oraz minimalizowania ustępstw.
Techniki przyspieszania procesów decyzyjnych u klientów i skracania czasu pomiędzy kontaktami z klientami.
Ćwiczenia: budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych – sprzedaż usług klientom indywidualnym i biznesowym.
Warsztaty: intensywny trening z nagrywaniem rozmów sprzedażowych.

Moduł 7. Sprzedaż w układzie telefon > email > telefon.
Zrozumiesz, kiedy i w jakim celu wysyłać do klienta ofertę mailem.
Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy w czasie „oddzwaniania”.
Poznasz różnicę w prowadzeniu rozmowy przed i po wysłaniu oferty.
Zrozumiesz rolę rozpędu sprzedażowego i technik jego podtrzymywania.

Moduł 8. Plan działań po szkoleniu.
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER:
Ustalimy konkretny plan działania, dzięki któremu osiągniesz to, czego oczekiwałeś przychodząc na szkolenie- czyli zwiększenia wyników sprzedażowych!
Podsumowanie szkolenia
Zakończenie i rozdanie certyfikatów

Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.


Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego. Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników. Szkolenie jest skoncentrowane na zdobywaniu nowych kompetencji i ćwiczeniu praktycznych umiejętności właściwych dla pracy w sprzedaży. Trener pracuje metodami opartymi o cykl Kolba i prowadzi szkolenie metodami takimi jak: praca w grupie, odgrywanie ról w czasie scenek sprzedażowych oraz ćwiczenia indywidualne polegające na tworzeniu scenariuszy rozmów oraz planu wdrażania po szkoleniu.
Przedmiot szkolenia zostanie wyposażony w inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study) oraz dyskusje moderowane z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń zdobytych podczas prowadzenia rozmów telefonicznych. Warsztat zostanie uzupełniony o mini-wykłady tak, gdzie będzie to niezbędne.

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener i praktyk w zakresie sprzedaży i negocjacji, specjalizujący się szczególnie w telefonicznej sprzedaży. Prowadziła z sukcesem negocjacje handlowe z największymi firmami i instytucjami publicznymi Polsce. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce. W latach 2009-2013 manager sprzedaży i koordynator projektów biznesowych. Trener konsultantów i managerów liniowych w call center dla projektów T-mobile Polska S.A., Orange, a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play. W czasie swojej pracy przesłuchała tysiące godzin telefonicznych rozmów, przeszkoliła konsultantów zarówno sprzedających dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, prowadząc treningi sprzedażowe, jak i coachingi „on the job”.projektów biznesowych.


Koszt szkolenia: 1200.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.


Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

www.abilit.pl
www.szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

Czas trwania

2 dni (16 godz.)

Prelegenci

Cytat
Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener i praktyk w zakresie sprzedaży i negocjacji, specjalizujący się szczególnie w telefonicznej sprzedaży. Prowadziła z sukcesem negocjacje handlowe z największymi firmami i instytucjami publicznymi Polsce. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce. W latach 2009-2013 manager sprzedaży i koordynator projektów biznesowych. Trener konsultantów i managerów liniowych w call center dla projektów T-mobile Polska S.A., Orange, a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play. W czasie swojej pracy przesłuchała tysiące godzin telefonicznych rozmów, przeszkoliła konsultantów zarówno sprzedających dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, prowadząc treningi sprzedażowe, jak i coachingi „on the job”.projektów biznesowych.

Gdzie i kiedy

Poznań 27 - 28 marca 2014
Poznań

Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 27 - 28 marca 2014
Poznań

Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 27 - 28 marca 2014
Poznań

Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 27 - 28 marca 2014
Poznań

Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 lutego 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 lutego 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 lutego 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 lutego 2014
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 13 - 14 stycznia 2014
Wrocław

Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 13 - 14 stycznia 2014
Wrocław

Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 13 - 14 stycznia 2014
Wrocław

Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 18 grudnia 2013
Wrocław

Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 18 grudnia 2013
Wrocław

Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto
1200 PLN
Cena zawiera:
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.
Zapisz się

Organizator

Abilit Szkolenia i Doradztwo
63-760 Zduny
Łacnowa 58/11
woj. wielkopolskie
Abilit Szkolenia i Doradztwo – działamy, ponieważ jesteśmy pasjonatami tworzenia procesów pogłębiania wiedzy i doskonalenia swoich kwalifikacji. Istniejemy, ponieważ poszerzamy horyzonty i budujemy strategie. Wszystko, co robimy, robimy z zaa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Abilit Szkolenia i Doradztwo
63-760 Zduny Łacnowa 58/11
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!