Content Marketing: szkolenia i kursy w całej Polsce!

  • Znajdź najlepsze kursy oraz szkolenia z marketingu treści (content marketing)
  • Poznaj ich program, pelegentów oraz ceny uczestnictwa
  • Zgłoś swój udział wypełniając formularz rejestracji online
  • Znajdź najlepsze kursy oraz szkolenia z marketingu treści (content marketing)
  • Poznaj ich program, pelegentów oraz ceny uczestnictwa
  • Zgłoś swój udział wypełniając formularz rejestracji online
szkolenia z content marketingu
Przewiń stronę

Szkolenia content marketing: 8

już od 2300 PLN
  • Warszawa, 15 - 16 lipca 2020
  • już od 1750 PLN
już od 1750 PLN
  • Warszawa, 12 - 13 kwietnia 2018
  • już od 1590 PLN
już od 1590 PLN
  • Warszawa, 24 listopada 2015
  • już od 1250 PLN
już od 1250 PLN
Artykuł

Content marketing: szkolenia, warsztaty, kursy

Marketing treści, czyli z angielskiego content marketing to uznana i popularna strategia marketingowa, w której marketer regularnie tworzy i dostarcza określonej grupie docelowej atrakcyjne i przydatne treści. Ich zadaniem jest zainteresować, ciekawić, bawić, edukować i angażować wybraną grupę odbiorców, tak aby była skłonna do wejście w interakcję z marką, a następnie pozytywnie wpłynąć na jej gotowość do działania - na przykład zakupu produktów lub usług oferowanych przez markę. Marketing treści bazuje na tworzeniu długotrwałych relacji, wchodzeniu w interakcję i dialog, oddziaływaniu emocjonalnym i tworzeniu pozytywnych skojarzeń z marką. Kursy i szkolenia z content marketingu pomogą Ci wystartować w tej dziedzinie!

Szkolenia i kursy z content marketingu

Oferta szkoleń i kursów dotyczących content marketingu jest w dzisiejszych czasach bardzo zróżnicowana. Na rynku znajdziemy zarówno podstawowe kursy online, pozwalające poznać cele i zasady prowadzenia content marketingu, jak też zaawansowane szkolenia online na żywo oraz szkolenia stacjonarne z rozmaitych obszarów content marketingu. Pozwalają one nie tylko zdobyć wiedzę o korzyściach płynących z tej formy promocji, ale też dowiedzieć się jak przygotować strategię content marketingową, jakie narzędzia mogą wesprzeć nas w osiąganiu postawionych celów oraz jak wpływać na postrzeganie marki oraz sprzedaż poprzez content marketing.

Kurs content marketing – dla kogo?

Uczestnictwo w szkoleniach i kursach z content marketingu mają na celu przede wszystkim przede wszystkim:

  • zapoznanie uczestników z definicją i znaczeniem content marketingu oraz głównymi pojęciami związanymi z tą dziedziną marketingu,
  • przedstawienie czym jest i jak tworzyć strategię content marketingową,
  • wyposażenie uczestników w wiedzę o narzędziach pozwalających efektywnie planować działania content marketingowe,
  • zdobycie umiejętności tworzenia planu komunikacji oraz kampanii promocyjnych z użyciem marketingu treści,
  • zapoznanie uczestników ze sposobami pomiaru efektywności prowadzonych działań promocyjnych.

Szkolenia takie polecane są zarówno pracownikom działów marketingu, jak też osobom chcącym zadbać o markę własną w Internecie. Content marketing sprawdzi się również dla właścicieli firm poszukujących form skutecznej promocji, które nie wymagają również dużego budżetu w celu rozpoczęcia działalności. Tworzenie doskonałych treści, czyli właśnie content marketing jest jedną z form marketingu uchodzących za niezwykle skuteczne i nie wymagające dużych nakładów finansowych. Promowanie produktów i usług za pomocą blogowania, mediów społecznościowych i treści wideo wymaga przede wszystkim czasu i praktycznej wiedzy, w temacie o którym chcemy pisać.

Program kursów i szkoleń z conent marketingu

W zależności od organizatora i przyjętej formuły szkolenia program zajęć może się znacząco różnić, jednakże znaczna część kursów, warsztatów i szkoleń dotyczących content marketingu omawia w większym lub mniejszym zakresie następujące zagadnienia:

  • content marketing: definicja, znaczenie, możliwości wykorzystania…
  • tworzenie contentu: czym jest persona i jak ją tworzyć, persona w procesie zakupowym, mapa empatii, value proposition canvas w content marketingu, insight konsumencki, jak generować pomysły na tematy do conent marketingu…
  • webwriting i copywriting: specyfika treści pisanych do Internetu, zasady copywritingu i webwritingu, copywriting do użytkowników, copywriting a SEO, storytelling…
  • strategia content marketingu: analiza SWOT, audyt i analiza marki oraz jej otoczenia, badanie potrzeb grupy docelowej i odkrywanie insightów, cele strategii oraz KPI’s, kalendarz redakcyjny/wydawniczy...
  • materiały i techniki content marketingu: artykuł, zdjęcie, infografika, wideo, podcast, webinar, e-book, blog, e-PR…
  • platformy content marketingu: Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Medium…
  • taktyki content marketing: typy źródeł contentu (Paid, Earned, Shared, Owned), dystrybucja conentu w wyszukiwarce Google (zasady działania wyszukiwarki, dobre i złe praktyki)…
  • content od strony technicznej: przyjazne linki, techniki SEO, PWA i RWD, Web Vitals…
Ceny szkoleń i kursów z content marketingu

Zarówno program, jak i ceny szkoleń, kursów i warsztatów z content marketingu są niezwykle zróżnicowane. Dlatego zanim podejmiemy decyzję o udziale w danym szkoleniu warto poświęcić trochę czasu na porównanie ofert od różnych organizatorów. Pozwala to nie tylko wybrać ofertę atrakcyjną cenowo, ale również najlepiej dopasowaną do naszych oczekiwań i potrzeb.

szkolenia i kursy content marketing

Pod względem cenowym najlepiej wypadają kursy online realizowane w postaci nagranych wcześniej materiałów multimedialnych i towarzyszących im prezentacji czy ćwiczeń realizowanych na platformie do e-learningu. Cena tego typu kursów z content marketingu zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych od uczestnika. Ich niewątpliwą zaletą, oprócz ceny, jest też możliwość realizowania zajęć we własnym tempie i dogodnym czasie. Kursy takie mają niestety też wady: brak możliwości bezpośredniego zadawania pytań prowadzącemu zajęcia, uzyskania odpowiedzi na nurtujące nas pytania, dostosowania przekazu do naszych indywidualnych potrzeb i doświadczeń, a także brak możliwości nawiązywania kontaktów z innymi uczestnikami kursu.

Korzystniej pod tym względem wypadają otwarte szkolenia stacjonarne i szkolenia online z content marketingu prowadzone na żywo. Zajęcia odbywają się w sali szkoleniowej bądź wirtualnej sali szkoleniowej (najczęściej Microsoft Teams, Zoom itp.). Szkolenia takie gwarantują możliwość zadania pytań, uzyskania indywidualnej porady, dopytania o szczegóły czy wyjaśnienia niejasnych kwestii. Ich silną stroną jest również głębokie zanurzenie w tematyce szkolenia, co sprzyja przyswajaniu wiedzy. Dodatkowym argumentem przemawiającym za tego typu warsztatami i szkoleniami powinna być możliwość spotkania innych content marketing managerów i wymiany doświadczeń oraz nawiązania stałych kontaktów zawodowych. Ceny tego typu szkoleń są jednak wyższe, standardowo cena zaczyna się od około 400 zł za dzień szkoleniowy, ale ceny najbardziej renomowanych szkoleń sięgają nawet powyżej 3 tysięcy złotych.

Życzymy samych udanych szkoleń i kursów z content marketingu!

Content marketing: szkolenia, warsztaty, kursy