Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywnosc-trening-budowania-profesjonalnej-postawy-w-sytuacjach-zawodowych-i-pewnosci-siebie-w-sytuacjach-prywatnych-74142-id36

Informacje o szkoleniu

  • Asertywność. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych


    ID szkolenia: 74142
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** Quality Silesian
    Szybowcowa 1A
    40-502 Katowice
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z asertywnością w sytuacjach zawodowych.
 

Po szkoleniu uczestnicy będą:

- potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych

- potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji

- znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy

- potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem

- z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje

- potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby

- potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną

- umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

- dyskusje

- studium przypadku

- ćwiczenia indywidualne i grupowe

- kwestionariusze i testy zachowań

- odgrywanie scenek/ról

- gry symulacyjne

- burze mózgów

Szkolenie skierowane jest do:

osób, które chciały podnieść swoje kompetencje komunikacyjne na tle zawodowym i prywatnym.

Program szkolenia:

MODUŁ I. ASERTYWNOŚĆ
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest asertywność i w jakich obszarach możemy ją rozwijać. Każdy przyglądnie się też swoim postawom i sprawdzi w jakich sytuacjach jest, a w jakich nie jest asertywny. 

  1. Budowanie postawy asertywnej
  2. Co to jest asertywność?
  3. Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
  4. Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
  5. Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
  6. Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
  7. Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
  8. Asertywność wobec siebie samego - zwiększenie poczucia własnej wartości


MODUŁ II. PRAKTYKA POSTAWY ASERTYWNEJ
Ten moduł jest nastawiony na ćwiczenie praktycznych aspektów postawy asertywnej. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia związane z obroną swoich praw i aspekty wyrażania wprost swoich opinii. 

  1. Stawianie granic
  2. Obrona i reakcja na krytykę
  3. Obrona swoich praw i przekonań
  4. Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć
  5. Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  6. Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem
  7. Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
  8. Asertywność w informacji zwrotnej


MODUŁ III. ASERTYWNOŚĆ W UJĘCIU ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
Analiza transakcyjna to ważna teoria pokazująca w jaki sposób komunikujemy się i budujemy relacje z innymi. Moduł ten poświęcony jest pracy nad budowaniem własnych komunikatów  i reagowaniem na komunikaty innych. Uczestnicy przyglądną się też w jaki sposób „wchodzimy” w gry psychologiczne i jak z nich się wydostać, bazując na postawie Ja ok, Ty ok. 

  1. Style komunikacji jakimi posługujemy się na codzień
  2. Co to są transakcje? - rodzaje transakcji i ich zastosowanie
  3. Obrona komunikacyjna przed wykorzystaniem i poniżaniem
  4. Gry psychologiczne - schemat i wejście w grę
  5. Trójkąt dramatyczny i trójkąt zwycięzcy
  6. Budowanie postawy Ja ok - Ty ok

Informacje o prelegentach:

Aleksandra Chrapko

Certyfikowany Coach ACC ICF, doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych.

Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

Dlaczego szkolę?

Ponieważ teoria nie jest wystarczająca, a szkolenia dają możliwość przełożenia jej na praktyczne rozwiązania. Cieszy mnie, gdy uczestnicy po szkoleniu zostają wyposażeni w konkretne narzędzia, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy. Po każdym szkoleniu, zachęcam do skorzystania w życiu zawodowym z przynajmniej jednej poznanej metody/ narzędzia - bo wiem, że wszystkiego od razu nie uda się wdrożyć, ale dla tej jednej rzeczy, która sprawi, że będzie łatwiej - warto było poświęcić swój czas.

Dla mnie osobiście, takie spotkania są również okazją do realizowania mojej pasji - przekazywania wiedzy i bycia wśród ludzi.

Doświadczenie

Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.

 

Obszary specjalizacji

W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
  • rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
  • podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta

 

Moje najciekawsze szkolenie

Oczywiście każde spotkanie z nowymi ludźmi jest ciekawe i niepowtarzalne. Spośród wielu sytuacji szkoleniowych, szczególnie jedna utkwiła mi w pamięci. Było to szkolenie dla kadry zarządzającej, jednej z firm branży usługowej. Tak się złożyło, że większość uczestników była dużo starsza ode mnie. Oczywiście nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu, niemniej jednak kontakt z wieloletnimi, doświadczonymi pracownikami jest zawsze pewnego rodzaju wyzwaniem, i wzbudza zrozumiały respekt. Po zakończeniu szkolenia, podszedł do mnie jeden z uczestników mówiąc, iż dobrze jest, że są młode osoby, które potrafią uczyć, a nie pouczać. Dodał także, że szkolenie wskazało mu kolejne obszary, w których może się rozwijać. Ta sytuacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że zawsze jest czas na doskonalenie, a moja praca ma sens.

Hobby

Interesuję się tańcem, szczególnie towarzyskim, który przez 10 lat trenowałam. Zimą jeżdżę na nartach. Uwielbiam podróżować, zwłaszcza do krajów, w których nie brakuje słońca i ciepła ;-)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1580 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Asertywność. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych