Szkolenie

Instrukcja Kancelaryjna – Kompendium wiedzy - 1-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Instrukcja Kancelaryjna – Kompendium wiedzy - 1-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem instrukcji kancelaryjnej, zasadami jej wykorzystania w jednostkach i praktycznym sposobem korzystania z niej. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym jest instrukcja kancelaryjna, w jaki sposób należy z niej korzystać i jakich norm należy przestrzegać oraz jaka jest wzajemna korelacja pomiędzy instrukcją kancelaryjną, a innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W czasie wykładu zostaną poruszone również kwestie związane z Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją (EZD), uczestnicy dowiedzą się jakie są zalety i wady EZD, w jaki sposób należy wdrożyć EZD w jednostce oraz w jaki sposób postępować prawidłowo z dokumentacją w systemie tradycyjnym i systemie elektronicznym.

 

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
- samodzielnie stworzyć instrukcję kancelaryjną na potrzeby swojej jednostki,
- przygotować jednostkę do wdrożenia EZD,
- wdrożyć EZD w jednostce,
- stosować bezpośrednio instrukcję kancelaryjną.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

  • Niniejsze szkolenie jest w szczególności dedykowane organom administracji publicznej rządowej, samorządowej i specjalnej a także przedsiębiorstwom w których konieczne jest zapewnienie jednolitego, opartego na z góry przyjętych zasadach, przepływu informacji.
  • Projektując szkolenie jako grupa docelowa zostali uwzględnieni przede wszystkim: pracownicy sektora publicznego w tym, pracownicy JST, pracownicy zakładów i spółek komunalnych oraz pracownicy publicznych placówek medycznych.
  • Osoby uczestniczące w szkoleniu zdobędą wiedzę w zakresie prawidłowego procesu tworzenia prawa wewnętrznego jakim jest instrukcja kancelaryjna a następnie przedstawienia modelu przepływu informacji od momentu jej wpływu do jednostki organizacyjnej aż do jej zarchiwizowania.

 

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
 

1. Mieszany obieg dokumentów – tradycyjny i elektroniczny, a instrukcja kancelaryjna.
2. Zasady bezpieczeństwa w elektronicznym obiegu dokumentów.
3. Pojęcie nośnika danych w związku z obiegiem dokumentów.
4. Instrukcja kancelaryjna – zasady i podstawy prawne.
5.Czynności kancelaryjne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
6. Czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym
7. Jak założyć prawidłowo sprawę w systemie tradycyjnym ?
8. Prowadzenie spisu spraw w systemie tradycyjnym.
9. Metryka sprawy – podstawy prawne, właściwe prowadzenie.
10. KPA i inne akty prawne związane z prowadzeniem spraw administracyjnych.
11. Obowiązki archiwizacyjne.



W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. Prawa i  Administracji.

Gdzie i kiedy

Online 17 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 grudnia 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 5 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 listopada 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 19 października 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 października 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 20 września 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 września 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 5 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 sierpnia 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenia stacjonarne
zł netto
690 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenia on-line
zł netto
640 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać wszelkie niezbędne informacje organizacyjne, w tym dotyczące płatności.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!