Jak zostać influencerem i zacząć zarabiać? Praktyczne szkolenie dla influencerów

O szkoleniu

Chcesz zostać profesjonalnym influencerem, ale:

  • nie otrzymujesz fajnych propozycji współpracy – trafiają do Ciebie wyłącznie oferty barterowe lub o bardzo niewielkim budżecie?
  • nie wiesz, jak skonstruować dobrą ofertę, na ile się wycenić, jak zacząć budować relacje z markami i agencjami?
  • masz wrażenie, że Instagram obcina Twój zasięg, społeczność nie angażuje się w treści i nie do końca wiesz, jak rozwinąć profil?
  • chcesz dotrzeć do nowych odbiorców i popracować nad ich zaufaniem do Twoich poleceń?

Weź udział w szkoleniu i spraw, aby Twój profil był bardziej atrakcyjny dla reklamodawców. Zbuduj zaangażowaną społeczność, która ufa Twoim poleceniom. Zadbaj o swój profil w social media tak, by zacząć na nim zarabiać.

Cele szkolenia:

  • nabycie kompetencji prowadzenia angażujących kanałów social media,
  • zdobycie umiejętności budowania społeczności,
  • nabycie kompetencji docierania do marek i tworzenia możliwości zrobienia wspólnej kampanii.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy na prowadzeniu swoich kanałów social media,
  • zmiany w social media, które pozwolą na rozpoczęcie płatnej współpracy z markami,
  • umiejętność samodzielnego nawiązywania kontaktu z markami w celu realizacji wspólnej kampanii,
  • satysfakcja z prowadzenia swoich kanałów w social media.

Na szkoleniu dowiesz się, jak:

  • prowadzić angażujące social media,
  • tworzyć strategię komunikacji pod własne cele,
  • wyceniać swoje świadczenia,
  • budować zaangażowaną społeczność,
  • komunikować się z markami/agencjami,
  • oceniać swój profil pod kątem biznesowym,
  • zmienić swój profil tak, by zacząć na nim zarabiać.
Kto powinien wziąć udział?
  • przedsiębiorcy prowadzący swoje social media,
  • początkujący twórcy internetowi,
  • influencerzy, którzy chcieliby więcej zarabiać,
  • osoby budujące społeczności w Internecie.

Program szkolenia

O co chodzi w byciu influencerem i dlaczego to działa?

  • Kim jest influencer?
  • Przykłady kampanii i ambasadorów.

Jak zbudować zaangażowaną społeczność?

  • Tworzenie strategii komunikacji.
  • Do kogo mówimy?
  • Po co to robimy?
  • Jak chcemy mierzyć nasze efekty?
  • Jaki mamy pomysł kreatywny?
  • Strategie angażowania społeczności – mikro interakcje.
  • Warsztat angażowania społeczności.

Jak tworzyć treści, które stają się viralami?

  • Psychologia udostępniania treści.
  • Przykłady dobrych praktyk – Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube.
  • Praktyczne porady tworzenia treści.
  • Warsztat z tworzenia treści – posty/stories.

Statystyki i hashtagi

  • Po co są hashtagi?
  • Jak ich efektywnie używać?
  • Hashtag performance.
  • Jakie statystyki są istotne?
  • Jak je analizować?
  • Jak statystyki wpływają na Twój potencjał reklamowy?

Jak zarabiać na tworzeniu contentu?

  • Dywersyfikacja przychodu.
  • Co zrobić, by Twój profil był atrakcyjny dla reklamodawcy?
  • Jak wyceniać swoje świadczenia?
  • Jak pozyskiwać potencjalnych klientów?
  • Na co zwracać uwagę w umowie?
  • Warsztat – wycenianie się.

Twój profil oczami klienta

  • Budowanie relacji z klientem – jak sprawić, by wrócił do nas po kolejną kampanie.
  • Narzędzia do analizy profili twórców używane przez marketerów.

Sesja pytań, podsumowanie.

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Specjalistka analityki influencer marketingu.

Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.

Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.

Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.

Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!