O szkoleniu
Chcesz zostać profesjonalnym influencerem, ale:
- nie otrzymujesz fajnych propozycji współpracy – trafiają do Ciebie wyłącznie oferty barterowe lub o bardzo niewielkim budżecie?
- nie wiesz, jak skonstruować dobrą ofertę, na ile się wycenić, jak zacząć budować relacje z markami i agencjami?
- masz wrażenie, że Instagram obcina Twój zasięg, społeczność nie angażuje się w treści i nie do końca wiesz, jak rozwinąć profil?
- chcesz dotrzeć do nowych odbiorców i popracować nad ich zaufaniem do Twoich poleceń?
Weź udział w szkoleniu i spraw, aby Twój profil był bardziej atrakcyjny dla reklamodawców. Zbuduj zaangażowaną społeczność, która ufa Twoim poleceniom. Zadbaj o swój profil w social media tak, by zacząć na nim zarabiać.
Cele szkolenia:
- nabycie kompetencji prowadzenia angażujących kanałów social media,
- zdobycie umiejętności budowania społeczności,
- nabycie kompetencji docierania do marek i tworzenia możliwości zrobienia wspólnej kampanii.
Korzyści ze szkolenia:
- możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy na prowadzeniu swoich kanałów social media,
- zmiany w social media, które pozwolą na rozpoczęcie płatnej współpracy z markami,
- umiejętność samodzielnego nawiązywania kontaktu z markami w celu realizacji wspólnej kampanii,
- satysfakcja z prowadzenia swoich kanałów w social media.
Na szkoleniu dowiesz się, jak:
- prowadzić angażujące social media,
- tworzyć strategię komunikacji pod własne cele,
- wyceniać swoje świadczenia,
- budować zaangażowaną społeczność,
- komunikować się z markami/agencjami,
- oceniać swój profil pod kątem biznesowym,
- zmienić swój profil tak, by zacząć na nim zarabiać.
- przedsiębiorcy prowadzący swoje social media,
- początkujący twórcy internetowi,
- influencerzy, którzy chcieliby więcej zarabiać,
- osoby budujące społeczności w Internecie.
Program szkolenia
O co chodzi w byciu influencerem i dlaczego to działa?
- Kim jest influencer?
- Przykłady kampanii i ambasadorów.
Jak zbudować zaangażowaną społeczność?
- Tworzenie strategii komunikacji.
- Do kogo mówimy?
- Po co to robimy?
- Jak chcemy mierzyć nasze efekty?
- Jaki mamy pomysł kreatywny?
- Strategie angażowania społeczności – mikro interakcje.
- Warsztat angażowania społeczności.
Jak tworzyć treści, które stają się viralami?
- Psychologia udostępniania treści.
- Przykłady dobrych praktyk – Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube.
- Praktyczne porady tworzenia treści.
- Warsztat z tworzenia treści – posty/stories.
Statystyki i hashtagi
- Po co są hashtagi?
- Jak ich efektywnie używać?
- Hashtag performance.
- Jakie statystyki są istotne?
- Jak je analizować?
- Jak statystyki wpływają na Twój potencjał reklamowy?
Jak zarabiać na tworzeniu contentu?
- Dywersyfikacja przychodu.
- Co zrobić, by Twój profil był atrakcyjny dla reklamodawcy?
- Jak wyceniać swoje świadczenia?
- Jak pozyskiwać potencjalnych klientów?
- Na co zwracać uwagę w umowie?
- Warsztat – wycenianie się.
Twój profil oczami klienta
- Budowanie relacji z klientem – jak sprawić, by wrócił do nas po kolejną kampanie.
- Narzędzia do analizy profili twórców używane przez marketerów.
Sesja pytań, podsumowanie.
Czas trwania
Prelegenci
Specjalistka analityki influencer marketingu.
Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.
Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.
Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.
Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
