Praktyczny trening sprzedaży B2B

O szkoleniu

Trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

  • symulacje,
  • mini-wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Kto powinien wziąć udział?

Udział w szkoleniu polecamy każdemu kto chce:

  • poznać ważne elementy psychologii sprzedaży,
  • nabyć umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
  • przetrenować elementy perswazji w rozmowach z klientami,
  • nauczyć się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
  • wypracować wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzić w treningu jej skuteczność,
  • nauczyć się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
  • zdobyć umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenować techniki finalizacji.

Program szkolenia

1. Ważne elementy psychologii sprzedaży     

  • Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami    
  • Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
  • Perswazja oparta na psychologii handlowej – zaawansowane konstrukty komunikacyjne  
  • Trening elementów perswazji w sprzedaży
  • Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)

2. Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami

  • Krótkie ćwiczenie wprowadzające – „Relacja handlowa”.
  • Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
  • Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem? 
  • Rozmowa handlowa a rozmowa kurtuazyjna – różnice.
  • Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
  • Auto-ustawianie celu rozmowy handlowej – narzędzie do budowania skuteczności rozmów handlowych.

3.   Diagnoza wartości zakupowych klientów – analiza potrzeb klienta

  • Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
  • Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta 
  • Model S-K-I
  • Docieranie do poziomu interesów klienta
  • Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
  • Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)    
  • Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta

4.   Analiza obiekcji klientów    

  • Ćwiczenie „Czerwona kartka” – zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji.     
  • Obiekcje / nie-obiekcje
  • Technika kontraktowana w pracy z „nie obiekcjami” i kontraktowanie rozmowy z klientem.    
  • Obiekcje faktyczne i unikowe 
  • Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
  • SAO – Sekwencja Analizy Obiekcji – prezentacja modelu + dopracowanie dla potrzeb pracy z obiekcjami klientów według branży
  • ·Przepracowanie zebranych obiekcji faktycznych przez model SAO
  • Trening pracy z obiekcjami na bazie dopracowanego modelu SAO

5. Finalizacja sprzedaży - domykanie kontraktów

  • Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
  • Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
  • System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
  • Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
  • Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
  • Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej

6.  Poligon handlowy

  • Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi

Czas trwania

2 dni, 16h zajęć, 1 dzień od 9:00 do 17:00, 2 dzień od 9:00 do 17:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Quality Silesian Hotel

Katowice

woj. śląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • *serwis obiadowy oraz przerwy kawowe dot. szklenia stacjonarnego. Konsultacja z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji. 
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota. 
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia.  Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili. 
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. 
  8. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres. 
  9. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie. 
  10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. 
  11. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!