Specjalista ds. reklamacji. Szkolenie obejmuje aspekty prawne, psychologiczne i procedury.

O szkoleniu

Zapraszamy na szkolenie z zakresu reklamacji, które pozwoli Ci na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz rozwiązywania problemów z reklamacjami.

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, a jeśli będziesz mieć pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Nasze szkolenia, to nie tylko teoria, ale również praktyka. Dla lepszego zrozumienia tematu, podczas szkolenia wykorzystujemy case study nasze oraz uczestników.

Szkolenie odbywa się na żywo, z możliwością zadawania pytań trenerowi na czacie oraz bezpośrednio. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.

Dlaczego warto wziąć udział?

Istnieje wiele powodów, dla których warto wziąć udział w naszym szkoleniu, oto trzy z nich:

  1. Rozwój umiejętności – zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które będą przydatne w pracy w dziale obsługi reklamacji.
  2. Podniesienie kwalifikacji – otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
  3. Motywacja do pracy – zwiększysz swoją efektywność oraz pewność siebie dzięki poznaniu prawnych aspektów oraz procedur dotyczących reklamacji.

Nasze szkolenia w kompleksowy sposób przygotowują do obsługi reklamacji w sklepie.

>>> Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone dyrektywą OMNIBUS<<<

Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowcyh pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00259/2023.

 

Akademia COZiR prowadziła szkolenia m.in. dla Swatch Group, Clovin SA, PAN TU NIE STAŁ, Baterie Przemysłowe, Mega Dron oraz wielu innych.

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli chcesz zostać Specjalistą ds. reklamacji, to program naszego szkolenia jest właśnie dla Ciebie.

Wybierz i zarezerwuj termin. Już wkrótce będziesz ekspertem w dziedzinie obsługi reklamacji i zwrotów. 

Do zobaczenia na szkoleniu!

Program szkolenia

Szkolenie składa się z 5 modułów.

Moduł 1. Wprowadzenie do tematyki reklamacji

  • Wyjaśnienie pojęć z zakresu praw konsumenta
  • Omówienie regulacji prawnych dotyczących praw konsumenta
  • Omówienie najistotniejszych zapisów regulaminu sklepu
  • Omówienie uprawnień klienta wynikających z obowiązujących regulacji prawnych
  • Rodzaje reklamacji
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 2. Gwarancja

  • Obowiązki informacyjne sprzedawcy
  • Omówienie regulacji prawnych
  • Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu gwarancji
  • Wyjaśnienie pojęć związanych z gwarancją
  • Tryb składania reklamacji z tytułu gwarancji
  • Zakres odpowiedzialności gwaranta
  • Terminy obowiązujące przy gwarancji
  • Zależności między gwarancją a rękojmią
  • Omówienie najnowszych zmian obowiązujących od 1.01.2023 r.
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 3. | część I Rękojmia B2B oraz B2C

  • Obowiązki informacyjne związane z rękojmią
  • Omówienie regulacji prawnych
  • Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu rękojmi
  • Wyjaśnienie pojęć ściśle związanych z rękojmią
  • Wymogi formalne reklamacji z tytułu rękojmi
  • Uprawnienia, roszczenia i obowiązki klienta
  • Uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
  • Terminy obowiązujące przy reklamacji z tytułu rękojmi
  • Procedura reklamacyjna
  • Koszty reklamacji z tytułu rękojmi
  • Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
  • Podstawy nieuznania reklamacji z tytułu rękojmi (m.in. uszkodzenia mechaniczne)
  • Rękojmia przy sprzedaży za granicę
  • Rękojmia między przedsiębiorcami
  • Podsumowanie części I modułu 3 i pytania uczestników

Moduł 3. | część II Zmiany w prawach konsumenta dla umów zawartych po 1.01.2023 r.

  • Omówienie definicji zgodności i niezgodności towaru z umową
  • Podmioty uprawnione do składania reklamacji na nowych zasadach
  • Omówienie różnic między rękojmią a niezgodnością towaru z umową
  • Reklamacja towaru z elementami cyfrowymi
  • Podsumowanie części II modułu 3 i pytania uczestników

Moduł 4. Obsługa reklamacji

  • Procedura reklamacyjna
  • Sztuka konstruowania pism (odpowiedzi, oświadczenia, formularze)
  • Sądowe i pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów (m.in. mediacje, Rzecznicy, ODR)
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 5. Psychologia reklamacji

  • Czego oczekują klienci gdy się skarżą?
  • Komunikacja z klientem w obsłudze reklamacji
  • Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Wszystkie tematy omawaiane są na przykładach.

Czas trwania

Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 9.00 i kończy o godzinie 16.00. 

Prelegenci

Izabela Zielińska

Szkolenie prowadzi Izabela Zielińska, prawniczka, przedsiębiorczyni, założycielka Akademii COZiR. W Akademii COZiR  szkoli jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, objaśnia sposoby właściwego podejścia do trudnych przypadków, tworzy regulaminy, umowy oraz polityki prywatności zgodne z RODO. Bezpośrednio wspiera partnerów w kwestiach spornych z ich klientami. Sprawuje opiekę prawną nad firmami dostosowując na bieżąco wewnętrzne regulacje sprzedażowe do dynamicznych zmian w prawie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.
Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.
Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.
Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.
Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.

Rejestracja

Cena standardowa
Szkolenie online
591
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 610 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
Obowiązuje dla rezerwacji złożonych i opłaconych do 29 grudnia 2023 r.
562
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 580 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 3.45% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

Eminia Sp. z o.o.
02-566 Warszawa
Puławska 12/3
woj. mazowieckie
Akademia COZiR jest polską firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu praw konsumenta. Od 4 lat z powodzeniem organizujemy szkolenia na terenie całego kraju. Uczmy jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sklepie internetowym zgodnie z obowiązujący...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu jego otrzymania.
2. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłana faktura proforma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po szkoleniu.
3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie płatności najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku dokonania zapłaty w/w terminie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności.

Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Eminia Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Puławska 12/3
  • Kod pocztowy: 02-566
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5213847510

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eminia Sp. z o.o.
02-566 Warszawa Puławska 12/3
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!