Szkolenie
Szkolenie E-biznes
O szkoleniu
Kilka ostatnich lat w sposób jednoznaczny pokazuje, że obecność w Internecie jest jednym z elementów tworzących strategiczną przewagę firmy. W niektórych branżach tylko wspiera jej działalność, w innych jest nawet ważniejsza od działalności niewirtualnej.
Zastosowanie technik marketingowych, które tylko poprawiają postrzeganie firmy, zaznaczają jej obecność w globalnej sieci, bez koncentracji na wyniku ekonomicznym może być działaniem bardzo kosztownym. Dlatego warto zadać sobie pytanie: JAK SPRZEDAWAC W INTERNECIE?
Celem niniejszego szkolenia jest pokazanie jak monetyzować obecność w Internecie, jak najszybciej, najsprawniej komunikację z Klientami za pomocą Internetu przełożyć na przychody. Przedstawimy narzędzia, techniki i metody pracy, które pozwolą osiągnąć wymierny zysk w Internecie. Odpowiemy na kluczowe pytanie, jak zarabiać w Internecie skutecznie i z zachowaniem niskich kosztów.
Drugim, istotnym omawianym elementem będzie koordynacja aktywności firmy w Internecie z działaniami call center lub Biura Obsługi Klienta.
Zastosowanie technik marketingowych, które tylko poprawiają postrzeganie firmy, zaznaczają jej obecność w globalnej sieci, bez koncentracji na wyniku ekonomicznym może być działaniem bardzo kosztownym. Dlatego warto zadać sobie pytanie: JAK SPRZEDAWAC W INTERNECIE?
Celem niniejszego szkolenia jest pokazanie jak monetyzować obecność w Internecie, jak najszybciej, najsprawniej komunikację z Klientami za pomocą Internetu przełożyć na przychody. Przedstawimy narzędzia, techniki i metody pracy, które pozwolą osiągnąć wymierny zysk w Internecie. Odpowiemy na kluczowe pytanie, jak zarabiać w Internecie skutecznie i z zachowaniem niskich kosztów.
Drugim, istotnym omawianym elementem będzie koordynacja aktywności firmy w Internecie z działaniami call center lub Biura Obsługi Klienta.
Kto powinien wziąć udział?
Osób które są właścicielami mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, osobami samozatrudnionymi (osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą) z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź są lub pracownikami tych przedsiębiorstw, zatrudnionymi na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy;
Program szkolenia
e-biznes – pozyskanie Klientów w Internecie
Dzień pierwszy
1. Firma w Internecie – kiedy i w jakiej formie zaistnieć?
-Kiedy zacząć traktować Internet jako poważny element strategii istnienia firmy? (Nie wszystkie firmy traktują swoją obecność w Internecie jako konieczność biznesową. Czy to dobrze czy źle? Jakim firmom i kiedy Internet jest niezbędnie potrzebny do budowania przewagi rynkowej?)
-Przegląd dostępnych sposobów obecności i prowadzenia sprzedaży oraz obsługi Klienta w Internecie.
-Zmiana w strategii marketingowej w Internecie: od „poszukuj i atakuj” do „daj się znaleźć i bądź zawsze na czas” (permission marketing).
2. Klient i jego potrzeby centralnym punktem firmy Internetowej
-Jak gromadzić dane o partnerach biznesowych i klientach wykorzystując Internet.
-Wraz z upowszechnieniem Internetu zwiększyła się możliwość dotarcia do starych i nowych klientów firmy.
-Jak efektywnie korzystać z tego medium w procesach wspierających sprzedaż.
-Narzędzia: systemy typu CRM, zarządzanie korespondencją elektroniczną
3. Przegląd form prowadzenia e-biznesu i obszary wspierające
-Sklepy Internetowe, serwisy aukcyjne, pasaże tematyczne
-Generowanie leadów sprzedażowych w Internecie, programy partnerskie i afiliacyjne
-Zarabianie na produkcie, a zarabianie na reklamie
-Obecność w serwisach społecznościowych
-Obszary wspierające e-biznes:
-Logistyka
-Marketing
-Zawartość informacyjna serwisów
-Płatności
-Ograniczenie prawne działalności handlowej w Internecie
Wirtualne Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży – obsługa Klientów pozyskanych w Internecie
Dzień drugi
1. Wspieranie działań internetowych przez Biuro Obsługi Klienta
-Od zainteresowania w Internecie do finalizacji sprzedaży.
-W jaki sposób contact center we współpracy z terenowymi siłami sprzedaży ( handlowcy, biura terenowe, agencje, mobilni sprzedawcy) może skutecznie wspierać proces sprzedaży zainicjowany w Internecie.
2. Jak robią to inni? Przegląd rynku w poszukiwaniu inspiracji
-Znaczenie Biura Obsługi Klienta
-Zintegrowane działania w Internecie w połączeniu z call center: które firmy powinny je wykorzystywać?
-Klienci: „własność” firmy czy handlowca? O pracy na bazach danych
3. Narzędzia on-line i call center w obsłudze Klienta przez e-BOK
-Bazy danych
-Planowanie kontaktów
-Komunikacja z Klientami w cyklu życia Klienta
-Chat-roomy, komunikatory, korespondencja elektroniczna, formularze typu call me back, pulpit zdalny
4. Obsługa wewnętrzna czy outsourcing? Organizacja obsługi Klienta
-Wewnętrznie czy outsourcing – kryteria podjęcia decyzji o wewnętrznym lub zewnętrznym dziale obsługi Klienta.
-Contact center i strona internetowa jako wirtualne Biuro Obsługi Klienta- zadania, funkcje, korzyści.
-Organizacja wewnętrznego e-BOK, wirtualnego biura sprzedaży i obsługi Klienta: zakres zadań, organizacja, niezbędne narzędzia i kompetencje
Dzień pierwszy
1. Firma w Internecie – kiedy i w jakiej formie zaistnieć?
-Kiedy zacząć traktować Internet jako poważny element strategii istnienia firmy? (Nie wszystkie firmy traktują swoją obecność w Internecie jako konieczność biznesową. Czy to dobrze czy źle? Jakim firmom i kiedy Internet jest niezbędnie potrzebny do budowania przewagi rynkowej?)
-Przegląd dostępnych sposobów obecności i prowadzenia sprzedaży oraz obsługi Klienta w Internecie.
-Zmiana w strategii marketingowej w Internecie: od „poszukuj i atakuj” do „daj się znaleźć i bądź zawsze na czas” (permission marketing).
2. Klient i jego potrzeby centralnym punktem firmy Internetowej
-Jak gromadzić dane o partnerach biznesowych i klientach wykorzystując Internet.
-Wraz z upowszechnieniem Internetu zwiększyła się możliwość dotarcia do starych i nowych klientów firmy.
-Jak efektywnie korzystać z tego medium w procesach wspierających sprzedaż.
-Narzędzia: systemy typu CRM, zarządzanie korespondencją elektroniczną
3. Przegląd form prowadzenia e-biznesu i obszary wspierające
-Sklepy Internetowe, serwisy aukcyjne, pasaże tematyczne
-Generowanie leadów sprzedażowych w Internecie, programy partnerskie i afiliacyjne
-Zarabianie na produkcie, a zarabianie na reklamie
-Obecność w serwisach społecznościowych
-Obszary wspierające e-biznes:
-Logistyka
-Marketing
-Zawartość informacyjna serwisów
-Płatności
-Ograniczenie prawne działalności handlowej w Internecie
Wirtualne Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży – obsługa Klientów pozyskanych w Internecie
Dzień drugi
1. Wspieranie działań internetowych przez Biuro Obsługi Klienta
-Od zainteresowania w Internecie do finalizacji sprzedaży.
-W jaki sposób contact center we współpracy z terenowymi siłami sprzedaży ( handlowcy, biura terenowe, agencje, mobilni sprzedawcy) może skutecznie wspierać proces sprzedaży zainicjowany w Internecie.
2. Jak robią to inni? Przegląd rynku w poszukiwaniu inspiracji
-Znaczenie Biura Obsługi Klienta
-Zintegrowane działania w Internecie w połączeniu z call center: które firmy powinny je wykorzystywać?
-Klienci: „własność” firmy czy handlowca? O pracy na bazach danych
3. Narzędzia on-line i call center w obsłudze Klienta przez e-BOK
-Bazy danych
-Planowanie kontaktów
-Komunikacja z Klientami w cyklu życia Klienta
-Chat-roomy, komunikatory, korespondencja elektroniczna, formularze typu call me back, pulpit zdalny
4. Obsługa wewnętrzna czy outsourcing? Organizacja obsługi Klienta
-Wewnętrznie czy outsourcing – kryteria podjęcia decyzji o wewnętrznym lub zewnętrznym dziale obsługi Klienta.
-Contact center i strona internetowa jako wirtualne Biuro Obsługi Klienta- zadania, funkcje, korzyści.
-Organizacja wewnętrznego e-BOK, wirtualnego biura sprzedaży i obsługi Klienta: zakres zadań, organizacja, niezbędne narzędzia i kompetencje
Czas trwania
09:30-16:45
Prelegenci


Szkolenia prowadzić będzie kadra wykładowców będąca uznanymi osobistościami w swoich dziedzinach.
Weź udział
Cena 1
w zależności od wielkości firmy
269
PLN
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, noclegi dla osób spoza Warszawy
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Avsi Polska
00-103 Warszawa
Królewska
woj. mazowieckie
Stowarzyszenie AVSI Polska istniejące od 1996 roku jako organizacja pozarządowa i organizacja non-profit pozyskało środki finansowe z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na serię profesjonalnych szkoleń z takich dziedzin,...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Uczestnikami szkoleń mogą być osoby, które spełniają wszystkie, niżej wymienione warunki:
-są właścicielami mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, osobami samozatrudnionymi (osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą) z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź są lub pracownikami tych przedsiębiorstw, zatrudnionymi na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy;
z tytułu udziału w szkoleniu, na 5 dni przed jego rozpoczęciem wniosły wkład prywatny w formie pieniężnej w wysokości:
— mikro i małe przedsiębiorstwa – 20% wartości szkolenia – 269,42 zł
— średnie przedsiębiorstwa – 30% wartości szkolenia – 404,14 zł
-wypełniły i podpisały formularz zgłoszeniowynie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia;
-podpisały Oświadczenie uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
-dostarczyły kserokopię dokumentów rejestrowych firmy (KRS lub Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną w firmie;
-przed rozpoczęciem szkolenia dostarczyły Zaświadczenie o zatrudnieniu (dotyczy osób zatrudnionych na umowę o pracę);
-wypełniły i przesłały ankietę do formularza o pomocy publicznej;
-podpiszą Deklarację uczestnictwa w Projekcie w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Na podstawie przesłanych dokumentów tworzymy i przesyłamy do Państwa umowę szkoleniową a także formularz o pomocy publicznej. Warunkiem uczestnictwa jest także:
-dostarczenie podpisanej Umowy szkoleniowej przed rozpoczęciem szkolenia;
-złożenie podpisanego przez pracodawcę Formularza informacji o pomocy publicznej;
-są właścicielami mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, osobami samozatrudnionymi (osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą) z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź są lub pracownikami tych przedsiębiorstw, zatrudnionymi na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy;
z tytułu udziału w szkoleniu, na 5 dni przed jego rozpoczęciem wniosły wkład prywatny w formie pieniężnej w wysokości:
— mikro i małe przedsiębiorstwa – 20% wartości szkolenia – 269,42 zł
— średnie przedsiębiorstwa – 30% wartości szkolenia – 404,14 zł
-wypełniły i podpisały formularz zgłoszeniowynie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia;
-podpisały Oświadczenie uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
-dostarczyły kserokopię dokumentów rejestrowych firmy (KRS lub Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną w firmie;
-przed rozpoczęciem szkolenia dostarczyły Zaświadczenie o zatrudnieniu (dotyczy osób zatrudnionych na umowę o pracę);
-wypełniły i przesłały ankietę do formularza o pomocy publicznej;
-podpiszą Deklarację uczestnictwa w Projekcie w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Na podstawie przesłanych dokumentów tworzymy i przesyłamy do Państwa umowę szkoleniową a także formularz o pomocy publicznej. Warunkiem uczestnictwa jest także:
-dostarczenie podpisanej Umowy szkoleniowej przed rozpoczęciem szkolenia;
-złożenie podpisanego przez pracodawcę Formularza informacji o pomocy publicznej;
80% mikro i małe przedsiębiorstwa, 70 % przedsiębiosrwa średnie
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Avsi Polska
00-103 Warszawa
Królewska