Szkolenie

Szkolenie "EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – WARSZTATY PRAKTYCZNE" w Zakopanem

O szkoleniu

Treść i konstrukcja programu mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży. Program ten uczy skuteczności sprzedaży podczas rozmów z klientami oraz podczas wizyt handlowych. Szkolenie ukierunkowane jest na stosowanie zaawansowanych technik sprzedaży oraz doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.

CELE SZKOLENIA:
zwiększenie sprzedaży
poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie swojego koszyka klientów
poprawa umiejętności nawiązywania kontaktu interpersonalnego z klientem
nabycie umiejętności stosowania odpowiedniej taktyki autoprezentacyjnej
umiejętność prezentacji i rozszerzania oferty handlowej
kształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
Kto powinien wziąć udział?
pracowników działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz (outside sales), nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych.

Program szkolenia

1. Sprzedaż a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy - czyli jak i po co pozyskać klienta

2. Handlowiec/Sprzedawca jako podstawowa wizytówka firmy

3. Kim jest klient biznesowy
- odmienność postrzegania sytuacji
- klasyfikacja nabywców/rozmówców
- źródła wiedzy o kliencie - firmie
- motywacja i potrzeby klientów, firma a ludzie
- identyfikacja potrzeb
- kontakt i rozmowa z trudnym klientem

4. Planowanie i organizacja pracy własnej handlowca
- istota i elementy pracy własnej
- postrzeganie rzeczywistości przez cele, budowanie systemów wartości
- umiejętność zarządzania czasem
- zasady organizacji pracy
- właściwe wykorzystanie informacji
- przygotowanie planu pracy
- ekonomia czasu pracy - ile czasu należy poświęcić klientowi

5. Wyposażenie - narzędzia pracy
- druki zamówień, foldery, katalogi
- standardy w zbieraniu zamówień
- budowanie bazy danych o klientach
- notatki dotyczące klienta i rynku
- raportowanie sprzedaży - opracowanie systemu raportowania, znaczenie raportów
- zarządzanie grupą klientów - rodzaje grup klientów

6. Wygląd zewnętrzny i efekt ,,pierwszego wrażenia"
- powitanie i przedstawienie się
- zasada ,,60 - 30 - 10"
- ogólne zasady ubierania się
- elementy „ wyposażenia „ sprzedawcy

7. Rozpoznanie potrzeb klienta i dookreślenie jego sytuacji
- umiejętność zadawania pytań
- znaczenie pytań i ich rola
- rodzaje pytań
- kolejność pytań
- techniki zadawania pytań
- zasady formułowania pytań

8. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
- umiejętność nawiązania kontaktu
- prezentacja własnej oferty handlowej ( etapy, metody i skuteczność )
- język korzyści nabywcy
- podanie ceny we właściwy sposób czyli kiedy i jak o niej mówić
- scenariusz rozmowy z klientem
- finalizowanie transakcji

9. Proces sprzedaży jako wyraz relacji w biznesie
- co to jest sukces w sprzedaży
- rozpoznanie rynku - poszukiwanie klientów, segmentacja klientów
- co firmy a co ludzie kupują - potrzeby klienta i nabywcy
- rozpoznanie sytuacji klienta
- sposoby podejmowania decyzji przez nabywcę, struktura podejmowania decyzji
- konflikt sprzedawca - klient ?, przyjmowanie reklamacji
- wizyty handlowe - pierwsza wizyta handlowa, kolejna wizyta handlowa

10. Zastrzeżenia i obawy klientów - jak sobie z nimi radzić
- przyczyny i rodzaje obaw i zarzutów
- podstawowe zasady radzenia sobie z zastrzeżeniami
- techniki odpierania zastrzeżeń

11. Odkrywanie i pokonywanie obiekcji klienta
- rodzaje i źródła obiekcji
- postawy sprzedawcy wobec obiekcji
- zasady postępowania przy pokonywaniu obiekcji
- zasady postępowania z reklamacjami
- umiejętność szukania kompromisu

12. Relacje w miejsce transakcji - zasady i zalety budowanie stałej współpracy
- strategie cenowo - upustowo - terminowe
- kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności
- działania promocyjne i lojalnościowe
- inne elementy budowania więzi z klientem

13. Profesjonalne negocjacje handlowe
- przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
- fazy negocjacji
- skuteczne taktyki negocjacyjne
- wywieranie wpływu podczas negocjacji
- gry i symulacje negocjacyjne - ćwiczenia

14. Na zakończenie - czyli umiejętność finalizowania rozmowy
- Jak umiejętnie finalizować rozmowę i sporządzać umowę
- Jak sprawić by Państwa partner handlowy pozytywnie zapamiętał rozmowę

15. Podsumowanie szkolenia - indywidualny feedback

Czas trwania

Pobyt: od 16.03.2014 r. (kolacja) do 19.02.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
Ekspert w dziedzinie sprzedaży, organizacji i zarządzania, procesów informacyjno - decyzyjnych. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych z dziedziny sprzedaży, marketingu i reklamy. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.

Gdzie i kiedy

Zakopane 17 - 19 marca 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!