Szkolenie

Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji? 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

O szkoleniu

Serdecznie zachęcamy do udziału w tak bardzo potrzebnym w ówczesnych czasach szkoleniu: Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji? 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Podczas spotkania wspólnie znajdziemy odpowiedź na pytanie jak zareagować w sytuacjach kryzysowych, z którymi często borykamy się z instytucjach, przedsiębiorstwach i organizacjach.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

-Kształtowanie przyjmowania właściwych postaw w zetknięciu z kryzysem na różnych szczeblach w strukturach organizacyjnych firm i instytucji.
-Poznanie metod i technik osłabiania, eliminowania lub wykorzystania kryzysów z korzyścią dla Organizacji i ludzi w niej pracujących.
-Poznanie sposobów przejścia przez sytuację kryzysowa.
-Cechy i predyspozycje osób odpowiedzialnych za procedury i działania antykryzysowe.

 

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach.
  • Rozwinięcie zdolności panowania nad stresem.
  • Przedstawianie rodzajów i sposobu kontaktu z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami.
  • Zapoznanie uczestników z zasadami delegowania zadań i ustalania priorytetów
  • Konsultacje z trenerem w zakresie zarządzania kryzysowego.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

UCZESTNICY: kadra zarządzająca, kierownictwo, specjaliści ds. bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i działania antykryzysowe w Organizacjach i Urzędach.

 

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

1. Wstęp – przedstawienie uczestników.
2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej.
3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej:
a. Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji.
b. Współpraca w zespole.
c. Analiza wdrożonych rozwiązań.
4. Kanały komunikacyjne w kryzysie:
a. Jak rozmawiać asertywnie w kryzysie
b. Jak panować nad stresem swoim i swoich podwładnych
c. Jak formułować jasne, krótkie i proste komunikaty
d. Jak rozmawiać z osobami w dużym stresie.
5. Powołanie zespołu kryzysowego:
a. delegowanie zadań
b. ustalanie priorytetów
c. monitorowanie pracy zespołu kryzysowego.
6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową.
7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej.
8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami:
a. Jak się zachowywać i jak formułować wypowiedzi?
b. Przygotowanie do wystąpienia przed audytorium.
c. Najważniejsze aspekty przekazywania komunikatów w kryzysie.
9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej.
10. Podsumowanie oraz sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. zarządzania.

Gdzie i kiedy

Online 17-18 luty 2022

Gdzie i kiedy

Online 17-18 marzec 2022

Gdzie i kiedy

Online 11-12 kwiecień 2022

Gdzie i kiedy

Online 16-17 maj 2022

Gdzie i kiedy

Online 17-18 styczeń 2022

Gdzie i kiedy

Online 20-21 grudzień 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 20-21 grudzień 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenia stacjonarne
zł netto
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Szkolenia on-line
zł netto
1250 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać wszelkie niezbędne informacje organizacyjne, w tym dotyczące płatności.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!