Warsztat

Silny i skuteczny sprzedawca

O warsztatach

„Sukces wydaje się w dużej mierze kwestią wytrwania gdy inni rezygnują.”
W. Feather

Sprzedaż, sprzedawanie, umiejętność sprzedawania to jedna z najcenniejszych i najbardziej poszukiwanych kompetencji na rynku. Jednocześnie to kompetencja rzadka. Sprzedaż wymaga ogromnej wiary w siebie, determinacji, wytrwałości, samomotywacji, oraz siły i odporności psychicznej. Tak jak sukces w sprzedaży może być spektakularny, tak samo wyczerpanie, wypalenie i rezygnacja wyjątkowo silne. W zawodzie sprzedawcy, jak w żadnym innym, odporność, w szczególności odporność na odrzucenie (odmowa, niedomknięcie transakcji, zmiana decyzji przez klienta) odgrywa kluczową rolę.

W 2001 roku amerykańska piechota morska, w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na żołnierzy, rozpoczęła poszukiwania osób w nowych grupach docelowych, innych, niż dotychczas, i podczas tych poszukiwań odkryła rzecz zdumiewającą. To nie mężczyźni o ogromnej tężyźnie fizycznej byli najlepszymi rekrutami, a mężczyźni (oczywiście też fizycznie sprawni) będący sprzedawcami ubezpieczeń okazali się najlepsi. Powód – to sprzedawcy ubezpieczeń wytrzymywali mentalnie katorżnicze treningi, podczas gdy osoby wyjściowo fizycznie silniejsze rezygnowały.

Dobrego sprzedawcę bardzo trudno zastąpić, bo sprzedawca to nie tylko sprzedaż, ale zaufanie, relacje i baza klientów. Z tego powodu o sprzedawcę trzeba dbać, by w swojej ogromnie wymagającej pracy wiedział jak i umiał się odbudować i tym samym, by zachował swoją charyzmę i umiejętność przekonywania.

Proponujemy Państwu szkolenie oparte o nowoczesne metody wywodzące się z najnowszej wiedzy naukowej dotyczącej radzenia sobie z napięciem emocjonalnym, działania z zachowaniem przejrzystości myślenia, efektywności osobistej. Szkolenie to pomoże odnaleźć w sobie pokłady siły, wzmocnić swoją charyzmę, pokonać wewnętrzne ograniczenia, podnieść poziom energii i tym samym podnieść efektywność.
Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie warsztatów powiemy m.in.:

  • jak budować relacje z Klientami w oparciu o autentyczną postawę osoby godnej zaufania,
  • jak efektywniej realizować swoje zadania,
  • jak zwiększyć swoją umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją,
  • jak nabyć lub wzmocnić umiejętność zachowania jasności myślenia i działania głównie w sytuacjach wysokiego napięcia,
  • jak budować zaufanie Klientów poprzez zachowanie stabilności emocjonalnej.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • najnowszych odkryciach naukowych związanych z efektywnością osobistą,
  • neuro-komunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji,
  • stresie i jego wpływie na silę i odporność psychiczną.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • radzenia sobie z przeciążeniami i spadkami skuteczności,
  • podnoszenia efektywności osobistej,
  • zmiany szkodliwych nawyków na wspierające,
  • zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania.
Kto powinien wziąć udział?

Udział w warsztatach będzie przydatny dla osób zajmujących się sprzedażą - zarówno takich, które same sprzedają jak i dla menedżerów, których zadaniem jest wspieranie swojego zespołu w codziennej pracy.

Program warsztatu

  1. Wprowadzenie do warsztatu. Zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt.
     
  2. Neurony, kortyzol, dopamina i ewolucja, czyli neuronauka w służbie efektywności osobistej.
     
  3. "To, że coś jest oczywiste nie znaczy jeszcze, że jest prawdą” - podstawowe błędy poznawcze i skróty myślowe charakterystyczne dla niskiej elastyczności mentalnej, czyli przeciążenia i ich wpływ na podejście do klienta, umiejętność zadawania pytań i umiejętność rozbijania obiekcji. Narzędzie The Coaching Game. Praca w grupie.
     
  4. Cztery domeny siły i odporności psychicznej – pewność siebie, poczucie wpływu, zaangażowanie, podejście do wyzwań. Ćwiczenia indywidualne mające na celu przyjrzenie się własnym uwarunkowaniom.
     
  5. Energia osobista, a skuteczność – jak wzmacniać swoją charyzmę. Prezentacja, dyskusja, ćwiczenia w mniejszych grupach, których celem jest zmiana zachowań i komunikatów obniżających zaufanie do sprzedawcy, a wynikających z obniżonej odporności. Technika M.O.M.
     
  6. Od wyczerpania do witalności – jak aktywować produkcję hormonu witalności czyli DHEA – ćwiczenie indywidualne.
     
  7. Technika Heart-Focused breathing – z wykorzystaniem technologii w procesie podnoszenia efektywności:
    • EmWave
    • InnerBalance
       
  8. Wskazówki na temat produktywności, o jakich jeszcze nie słyszałeś – prezentacja i praktyka krótkich i skutecznych mikro-nawyków podnoszących poziom energii na co dzień.
     
  9. Ćwiczenie Framestorm – czyli neuroplastyczny mózg. Jak pokonać ograniczenia i myśleć rozwiązaniami – ćwiczenie w czwórkach.
     
  10. Podsumowanie szkolenia – ustalenie dalszego planu działania.

Czas trwania

godz. 10.00 - 16.00 i godz. 09.00 - 15.00

Prelegenci

Cytat

Z wykształcenia dr prawa, doktorat na uniwersytecie w Bournemouth w Wielkiej Brytanii, pracowała jako prawnik z Polsce a także w Brukseli w Komisji Europejskiej.

Od wielu lat pasjonuje się nauczaniem i inspirowaniem innych do rozwoju i życia zgodnie z własnymi wartościami.

Wykładowca MBA, powołała do życia i prowadzi studia podyplomowe, które przygotowują do pracy w strukturach unijnych, jest także kierownikiem studiów podyplomowych „Neuro-Przywództwo”.

Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Jest certyfikowaną trenerką metody Points of You™, metody MTQ48 oraz metody HeartMath™. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje do wspierania innych w rozwoju, by potrafili lepiej zarządzać, być lepszymi sprzedawcami, czy lepiej współpracować w zespole.

Prowadzi szkolenia:

  • dla biznesu, pracowała m.in. dla: DHL, EY, IKEA, AVIVA, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, Bioderma, Leroy Merlin, Polpharma, Roche, Gedeon Richter, Merck, Oceanic, Tauron, Nationale-Nederlanden, Grupa Muszkieterowie, Apteki Zdrowit, PKO Ubezpieczenia, Wydawnictwo Nowa Era, HP Enterprise, Accenture, Szlachetna Paczka, OTIS, Grupa Muszkieterowie, Orbis, Kiesow, imf electronic, USP Zdrowie, Bonduelle,
     
  • dla sektora administracji publicznej, m.in. dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, sądów rejonowych, dla Miasta Warszawy.

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 stycznia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 stycznia 2021

Zapisz się

Cena
za osobę
1490 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!